כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ERA | ארה

ERA | ארה

תקליטנים
טלפון:0723971521
97
99 מתוך 100
לפי 274 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יועד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
נהנינו בטירוף, הרחבה הייתה באוויר במשך כל האירוע, קיבלנו פידבקים ממש טובים!!!אלקנה הצליח לקרוא את הקהל בצורה מעולה ונתן לנו הרגשה ווייבים מעולים 🎉אנחנו מרגישים שעשינו החלטה מדהימה בבחירה שלו, אין ספק שנמליץ לחברים!ממש מחכים להגיע כאורחים לחתונה שאלקנה מנגן בה!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!!אין כמו גילי קנטי!גילי היה הספק הראשון שסגרנו והרגשנו כלכך שלמים איתו עוד מההתחלה.לאורך כל התהליך גילי היה לצידנו והרגיע אותנו. כשנאלצנו לדחות את החתונה בשל המילואים של בעלי - הוא הרגיע אותנו ואמר שלדעתו זה רק יוביל לחתונה שמחה יותר.לקראת החתונה נפגשנו שוב וסגרנו סגנונות שירים ובכל הפגישה הזאת - גילי כהרגלו היה כיפי ומרגיע.בחתונה עצמה הוא הרקיד את כל הרחבה בקצב מטורף! אנשים פשוט לא רצו לרדת מהרחבה כדי לאכול כי רצו להמשיך לרקוד! הוא שם שירים מכל הסגנונות ותמיד התאים אותם למצב הרחבה.בימים אחר כך כל החברים שאלו מי הדיגיי - אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות עליו :)באמת שאין לנו מילים להסביר כמה אנחנו ממליצים על גילי!
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אחלה די ג'יי! כל האורחים מאוד נהנו. היה ממש שמח וכיף

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שלסגור עם אלקנה מ era היתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו בחתונה! עוד מלפני יום האירוע, היחס של אלקנה, הנועם, העזרה, העצות, המפגש בסטודיו שלו (שהיה הכי מרים, כיפי והכניס לאווירת החתונה), זרם איתנו והבין ישר מה הסגנון, ואפילו ערך בשבילנו את השיר כניסה לחופה בצורה שנאהב. כמובן שבאירוע עצמו הרחבה היתה מפוצצת באנשים בזכותו, הוא הבין את הקהל, היו מעברים חלקים בין השירים ופשוט כיף אחד גדול!! גם אני וגם בעלי לא אנשים שרוקדים כל הלילה, ולא יכולנו להפסיק.החתונה לא היתה נראית אותו דבר בלעדיו. גם משפחה וחברים לא הפסיקו לשאול עליו אחר כך, אז בהחלט המלצה מאוד חמה!!
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
טוב מאיפה להתחיל, הגענו לגילי בעקבות חתונה שנכחנו בה וכל כך נהנו מהחתונה שהיינו בטוחים ורגועים ושהוא יהיה ה - dj שלנו.כבר בפגישה הראשונה הבנו שכמה שגילי סופר מקצועי הוא אדם טוב באותה מידה והתחברנו אליו ממש.הרגשנו בכל התהליך את היחס האישי ואת ההתרגשות והאכפתיות שלו מהחתונה שלנו ונהיננו מכל רגע.ועכשיו קצת על החתונה, גילי היה כל כך מטורף שכל האורחים היו ברחבה מתחילת האירוע ועד סופו והרחבה פשוט הייתה מלאה והאורחים גם אחרי האירוע לא הפסיקו לפרגן לנו על המוזיקה בחתונה ועל כך שהם כלכך נהנו לרקוד ושהdj גאון!!!המוזיקה שלו כלכך מגוונת וכל שיר מקפיץ יותר מהשני והמעברי שירים שלו כלכך מושלמים שזה פשוט מדהים.כבר מההתחלה אמרנו לו שאנחנו סומכים עליו ושיזרום עם המוזיקה לפי התחושות שלו ותאמינו לנו הוא יודע מה הוא עושה.באמת שמכל הלב אנחנו ממליצים לכם על גילי ואיתו אתם יכולים להיות רגועים באחריות! בטוחים שיעשה לכם את האירוע הכי שמח שיש 😃
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
גילי - הבחירה ה-מ-ו-ש-ל-מ-ת לחתונה שלנו!!מעבר לעובדה שמדובר בגאון מוזיקלי ומקצועי ברמות שלא פגשנו מעולם, זה אדם שיכנס לכם עמוק עמוק לתוך הלב ויהפוך לחבר קרוב.הפידבקים שקיבלנו מכלל האורחים (משפחות גרעיניות ורחוקות, חברים קרובים, קולגות לעבודה, חברים של ההורים ואפילו הילדים ברחבה) היו פה אחד – "הדיג'יי שלכם תותח!!" כולם היו בהלם מאיך שהצליח לשלב את כל סגנונות המוזיקה ולהשאיר את הרחבה בוערת לאורך כ-ל הערב. לא היה אחד שהרגיש שלא ניתן לו מענה לטעמו המוזיקלי!אנחנו כמובן לא הופתענו, כי כבר מהפגישות עם גילי הבנו שזאת אהבת אמת וידענו שיש על מי לסמוך בעיניים עצומות.גילי קורא את הקהל, מרגיש אותו ויודע לעשות את מה שכל חתן וכלה רוצים בערב שלהם – גורם לכל אורח ואורחת ברחבה להרגיש שהוא/היא לא רוצה ללכת מהפחד לפספס את השיר הבא.בקיצור – אם גילי פנוי בתאריך שלכם – מדובר בזכייה בפיס שאסור לפספס אותה!!תודה רבה רבה לך, חבר ואהוב יקר לליבנו. אין סיכוי שהחתונה הזו הייתה מה שהיא בלעדיך!!
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו!!! איפה להתחיל בכלל??גילי המושלם, עשה לנו את החתונה הכי כיפית שיש. אהבנו הכל, המגישה המקסימה והאנושית שלו, הוא היה אכפתי ודאג לכל הפרטים הקטנים, כולל מוזיקה בקבלת פנים שתשמח גם את ההורים.ועל המסיבה אין מה לדבר. היה פשוט כיף, מושלם, באמת שלא היה שיר אחד שביקשנו והוא לא שם, מעבר חלק מושלם בין שירים, וקיבלנו עליו כל כך הרבה מחמאות. עשה לנו את החתונה. מומלץ ברמות!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
גילי האלוף שלנו!מהרגע הראשון החיבור קרה, בן אדם נדיר באישיותו, סבלני, מקצועי בטירוף ומלא שמחת חיים.הקשיב לבקשות שלנו, עשה שמח ברמות, לא הפסיקו לפרגן לנו על המוזיקה.מהר מאוד הבנו שאפשר לסמוך עליו ולתת לו להוביל את הערב ולגמרי צדקנו כי היה אירוע מושלם.אוהבים אותך!
הצג עוד

סולי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
את גילי פגשנו אחרי מסיבה מטורפת שהיינו בה, הגענו לפגישה אישית והוקסמנו ברגע, גילי אדם מיוחד ממש ,מקוצען, עם אנרגיות כיפיות.קיבלנו ממנו לווי מלא בכל ענייני החתונה וגם כאשר דחינו את החתונה, ידע לתת יעוץ בכל ענייני החתונה, הקפיץ את הרחבה בטירוף, קרא את הקהל שלנו,והביא איתן אנרגיות שיא.כל האורחים הוקסמנו ממנו ❤️
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אלקנה הדיגיי בחתונה רביעית במשפחה, לא בדקנו אף אחד, היה ברור לנו שהוא יהיה הדיגיי בחתונה שלנו. מהפגישה הראשונה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ומקצועיות. אלקנה הצליח לקלוע בדיוק לטעם שלנו, קרא את הקהל והחזיק את הרחבה הרבה מעבר למצופה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up