כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
we do - סטודיו דובדבן

we do - סטודיו דובדבן

הזמנות לחתונה
כתובת:
טלפון:048703947
91
95 מתוך 100
לפי 98 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nadyaran   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אפשר להגיד שאיריס ממש אוהבת את מה שהיא עושה, קיבלנו שירות עם המון חום ואהבה קודם כלמעבר לכך העיצוב שבחרנו בסופו של דבר אחרי כמה לבטים היה בדיוק בשבילנו ואת זה לגמרי אפשר לזקוף לזכות איריס שידעה לעשות את זה בדיוק כפי שרצינו שזה ייראה!
הצג עוד

איילה ג   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לאיריס וסטודיו WE DO הגענו דרך איזיווד ובחרנו דווקא בהם בזכות הרעיון האדיר של מדבקות למעטפות.הגענו עם הזמנה מעוצבת כבר, כך שלא נדרשה הרבה עבודה מאיריס, אבל בכל זאת הצלחתי לצאת עם חוויית לקוחמאוד טובה מאיריס-היא הייתה קשובה, דאגה שהכל ייראה כמה שיותר טוב, נתנה המלצות לגבי הצבעים, והכי חשוב- דאגה שהכל יקרה כמה שיותר מהר! היינו קצת לחוצים על התזמון של ההזמנות ואיריס דאגה שהכל יגיע אלינו הכי טוב והכי מהר שאפשר.
הצג עוד

ganish   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
כשהגיע הרגע לשלוח הזמנה לא כל כך היה ברור איך מתחילים, בחרנו כמה עיצובים מהאתר של הסטודיו ושלחנו אותם לאיריס עם תמונה שלנו, והיא מייד השיבה עם עיצוב שהיא ממליצה עליו. העיצוב של ההזמנה התאים בול לתמונה וגם לסגנון שלנו והחלטנו ללכת על זה. לאורך כל התהליך איריס הייתה זמינה, ענתה מיד על כל שאלה ומהר מאוד ההזמנות כבר חיכו לנו באיזיווד (עשינו דרכם את ההזמנות)מומלצת בחום!
הצג עוד

חנץ   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הי לכולם, התחתנתי לפני חודשיים, ואת ההזמנות עשינו את איריס (WE DO סטודיו דובדבן). הן יצאו מהמם, אין אחד שלא חשב שההזמנה שלנו מקורית מאד, ופרט לאיכות וליופי, איריס עבדה עליהן במהירות, ומסרה לנו תוצאות מהממות תוך זמן קצר.היא קשובה וסבלנית לכל גחמה ותיקון הכי קטן, נותנת יחס חם ואישי למרות שהיא מטפלת בהמוני הזמנות לאירועים, פשוט כיף גדול לעבוד איתה!חוץ מהזמנות לאירועים, היא מכינה גם מחזיקי מפתחות עם תמונות של הזוגות (לנו כבר יש כזה:), קולר אישי לכלב עם תמונת ועוד.מומלץ בחום!!!
הצג עוד

mayaglik   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אני לא נוטה לפרסם המלצות אבל במסע ארגון חתונה שבו כל דבר נראה תיק סופר קריטי ולא פשוט אני חייבת להמליץ ולפרגן למעצבת איריס, פשוט כיף לעבוד מולה - מקצועית, מהירה, מוכשרת ונעימה... ממליצה לכל המתחתנים בקרוב להתקשר אליה ולחסוך חיפושים מיותרים, להנות מהזמנות שהכי מתאימות להם ללא כאב ראש ובתיק תק.... כדאי לכם..
הצג עוד

shykena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
איריס הייתה מאוד נחמדה במהלך השירות אבל רוב הדברים שביקשנו לעשות היא אמרה שזה לא כלול (בגלל שעשינו את זה דרך איזיווד). בכל מקרה, בסופו של דבר ההזמנות לא יצאו בדיוק כמו שרצינו (כי בפועל, ההזמנות לא היו חדות כמו שנראו בדואר האלקטרוני). בנוסף, הייתה תקלה בין איזיווד למעצבת ומשום כך ההזמנות לא נשלחו בזמן בחזרה לאיזיווד ורק כשבאנו ובררנו באופן אקטיבי גם אצל איזיווד וגם אצל איריס התגלה שחל איזשהו נתק וכתוצאה מכך לא נשלחו ההזמנות בזמן. ראוי לציין כי כשנתגלתה הטעות, איריס דאגה לשלוח את זה כמה שיותר מהר אבל אנחנו איבדנו זמן יקר ואלמלא היינו בודקים בעצמנו יש סיכוי שזה היה מתעכב עוד קצת.
הצג עוד

shnitzel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איריס עשתה איתנו כל כך הרבה סבבי תיקונים ובלי בעיה בכלל עד שהיינו מרוצים.וכשהיינו מרוצים היינו מ מ ש מרוצים.יצא מקסים ובידיוק לטעמנו.אומנם עשינו קצת עבודת פוטו שופ בעצמנו אבל סך הכל היא עשתה המון וההזמנה שלנו היא כל כך אנחנו
הצג עוד

alexnof   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איריס נחמדה מאוד, העבודה דרך מיילים נוחה במיוחד ואיריס עונה מאוד מהר על שאלות/בקשות.קיבלנו את ההזמנות מאוד מהר ואנחנו ממש מרוצים מהם!
הצג עוד

נסטיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מענה אישי ומהירהתחשבות עמוקה עד הפרט האחרון והתוצאה מושלמת!!!
הצג עוד

lironsponge   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איריס בחורה נעימה ושירותית, שכיף לעבוד מולה. באתר יש מגוון גדול של עיצובים, שאפשר לבחור מהם. עם ההזמנות מקבלים במתנה מדבקות חמודות ברוח ההזמנה.

להמשך גלישה באתר
up