כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

CR תכשיטים
83
86 מתוך 100
לפי 20 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
avi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא פעם ראשונה בחנות , תמיד חווית שירות מדהימה ומקצועית עם חיוך
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות מעולה מחירים נוחים מומלץ!!!!!!!
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עשינו סיבוב בבורסה ובמקרה נכנסנו לחנות, היה שירות מעולה, מחירים מעולים, מומלץ!!!
הצג עוד

lynnihow1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
המלצה כפולה על החנות. קנינו משם גם טבעת אירוסין וגם זוג טבעות נישואים. בן זוגי קנה לי טבעת כי ידע מה אני רוצה והחליט להרכיב בעצמו את הטבעת. כמובן שהטבעת הייתה לטעמי והייתה זקוקה להקטנה, ההקטנה נעשתה בתוך מספר ימים. כשתאריך החתונה התקרב ביקרנו במספר חנויות באותו רחוב וכל הטבעות היו נראות אותו דבר ובמחירים הרבה יותר גבוהים. חזרנו ל-CR ומבלי שביקשתי שאלו אם אני רוצה שינקו לי את טבעת האירוסין ואכן ניקו אותה בזמן שבחרתי טבעת נישואין. הטבעות במחירים יותר זולים מהחנויות שליד והשירות ברמה גבוה. המחירים הם לפי גרם. הטבעת שלי עלתה 320 שח ושל בן זוגי כ-500 שח יצאנו עם זוג טבעות נישואים בכ-800 שקלים! ממליצה בחום!
הצג עוד

Yonit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
טבעת האירוסין שלי נעשתה (בשלמות, יש לציין) בחנות אחרת ואני מאוהבת בה, אבל כשחיפשנו טבעת נישואין, חשבנו ש"מה כבר יכול להיות?" והגענו ל-CR. לצערי, טעינו ובגדול! הזמנתי טבעת חלקה שמיועדת לשיבוץ אחרי החתונה. הטבעת הייתה לי מעט לוחצת, אבל שבוע אחרי החתונה טסנו לירח דבש, אז לא רציתי להשאיר אותה לתיקון ולטוס בלי הטבעת החדשה שלי :) כשהתפנה לי הזמן, הגעתי למקום כדי להרחיב את הטבעת בחצי מידה. שבועיים וחצי לא שמעתי כלום מהחנות אודות הטבעת (אף על פי שהמוכרת בחנות אמרה לי שזה יהיה מוכן יום למחרת, גג יום ראשון ואמרה שתתקשר. גם אני לא יצרתי קשר כי הייתי עסוקה מאוד). בן זוגי אסף את הטבעת וכשהגעתי הביתה מהלימודים מדדתי אותה, והיא עדיין קטנה! שלחתי הודעה לאישתו של הבעלים (היכרות קודמת) ושאלתי אולי הם טעו ורק שייפו אותה ולא הגדילו? היא השיבה "שהוא (בעלה) דאג לזה באופן אישי". הגעתי שוב לחנות, ביקשתי למדוד את הגודל של הטבעת, הם *הקטינו* אותה בחצי מידה במקום להגדיל! השארתי שוב את הטבעת, שוב לא יצרו קשר, חזרתי אחרי שבוע. הטבעת במידה הנכונה, ותקשיבו טוב - הבעלים ביקש ממני כסף על ההגדלה כי פעמיים כבר שיניתי מידה! יצאתי מהחנות והלכתי ל"שחיבר", ביקשתי ממנו לבצע את השיבוץ. הוא הלך, מדד את הטבעת, ואמר לי שאי אפשר לשבץ את הטבעת הזו... כן, כן, קניתי טבעת שהבטיחו לי שניתן לשבץ אותה, שנבנתה עבה יותר ממה שרציתי כדי שניתן יהיה לשבץ אותה, ולא ניתן לשבץ אותה. מסקנות - גם בחנויות יהלומים יושבים אנשים שעדיף היה לו היו מוכרים בקיוסקים. הזול עולה ביוקר.
הצג עוד

Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
על CR שמעתי מכלה , שהמליצה בקבוצת הפייסבוק על המבחר והמחיר האטרקטיבי. בשבוע לאחר מכן, קפצתי עם בן זוגי למתחם הבורסה (הרקון 13, רמת גן) ונכנסנו לחנות. השקטה, הנקייה והנוחה. היינו ברוב הזמן לבד, וקיבלנו את כל תשומת הלב. תוך חצי שעה הבחירה הייתה בידינו ויצאנו עם 2 טבעות נישואין, יפיפיות ואיכותיות, שתאמו את התקציב שלנו (שלי 1,000 ש"ח 6 גרם זהב, שלו 580 ש"ח , 3 גרם זהב)
הצג עוד

Liana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
הגענו ל-CR כדי להכין טבעת נישואין לבעלי. מצאנו טבעת שמצאה חן בעיניו וביקשנו להכין דגם זהה רק בגודל אחר. לטבעת לקח המון זמן להיות מוכנה, יותר מחודש וחצי וכשבועיים לפני החתונה קיבלנו את הטבעת, ראינו ישר שהיא נראית שונה ממה שבעלי רצה. הם הכינו דגם אחר לגמרי וזה היה ברור לחלוטין כשהשווינו לדגם שרצינו בחנות, עובי הטבעת היה שונה לחלוטין(דק יותר) וגם הגימור היה מאכזב. בעל המקום התווכח וטען שזו אותה הטבעת וכשאמרנו שאנחנו עדיין לא מרוצים הוא אמר שהוא פשוט לא רוצה להכין לנו חלופי כי לא מתחשק לו והחזיר לנו את הכסף. החוויה הייתה מאכזבת ואילצה אותנו לחפש במהירות מקום אחר שיהיה מוכן להכין טבעת תוך שבועיים. למזלנו מצאנו מקום אחר שהיה הרבה יותר נחמד. לא ממליצה על המקום כלל!
הצג עוד

Tishim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
קנינו את טבעות הנישואין שלנו כאן. בסופו של דבר קיבלנו טבעות יפות ואיכותיות כמו שרצינו!אבל לפני הסוף נאלצנו להגיע פעמיים לחנות והטבעות שחיכו לנו היו באיכות לא טובה - עם פסים לאורכם ובגימור ירוד ולא דמו לטבעות שראינו בתצוגה ושכמותן רצינו לקבל... בפעם השניה שהגענו בת אל קיבלה אותנו ואמרה שהיא לוקחת את הנושא עליה. ובאמת בפעם השלישית שהגענו חיכו לנו הטבעות שרצינו - יצרו לנו טבעות חדשות לגמרי מאלו שקיבלנו קודם והן אכן היו בגימור גבוה וזהות לטבעות שרצינו! כך שבסוף היינו מרוצים!
הצג עוד

דורון כהן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
עשו לנו אחלה טבעות, קיבלנו שירות טוב .עמדו בלוח זמנים.והכי חשוב אישתי הייתה מרוצה!
הצג עוד

smadare   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגעתי לחנות אחרי סבב חנויות באזור, החנות הייתה רגועה מאוד ביום שישי, מבחר הטבעות היה קטן.לאחר חיפוש ארוך במבחר הטבעות הקטן מצאתי את הטבעת שרציתי.הטבעת הייתה 14 קארט, מתוך מחשבה שטבעת האירוסין שלי היא גם 14 קארט לא ראיתי סיבה שתיהיה בעייה.קנינו את הטבעת ב700 ש"ח, הטבעת הייתה מעוצבת ויפה ומיוחדת.שלושה ימים אחרי החתונה גיליתי שהטבעת עושה לי פריחה, כשחזרנו מהחופש הגעתי לחנות וביקשתי פיתרון.החנו לא עובדת עם כסף כך שלא יכלו לייצר לי טבעת מכסף במחיר דומה והבריה הייתה או זיכוי לקניית מוצרים בחנות או "לשדרג". מכיוון שלא ידעתי אם השדרוג יגרום לאלרגיה הביאו לי טבעת חלופית ונתנו לי כחודש לנסות אותה.הטבעת החלופית אומנם הייתה 18 קארט אך לא הייתה מעוצבת בכלל, רינג פשוט.החנות יצרו איתי קשר ואמרו לי שאם אני מחליטה לקחת את הטבעת החלופית אני חייבת להם עוד 300 שקל.כאשר הייתי שם פעם ראשנה הבנתי מהם שיש מחירים לטבעות מעוצבות ויש מחירים לטבעות פשוטות- עוד 300 ש"ח הביאו אותנו לסום עגול של 1000 ש"ח שמעולם לא התכוונתי לשלם על טבעת הנישואים שלי- בטח לא על רינג פשוט.שילמנו את הסכום אבל התחושה שיצאתי איתה מהחוויה השאירה לי טעם רע.המוכרים בחנות לא באו לקראתי בכלום חוץ ממסגרת הזמן שנתנו לי את הטבעת החלופית.אפילו לא שקל על החוסר נעימות ועל האלרגיה שנגרמה לי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up