כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הילל שלומי
94
99 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אל שלומי הגעתי באמצעות המלצה מחברה ואחרי שקראתי את חוות הדעת כאן באתר. ועכשיו תורי להמליץ ומכל הלב. קסם של בן אדם ואיש מקצוע שחבל על הזמן. יוצר סביבו אווירה נעימה וקלילה (חשוב במיוחד ליום לחוץ כמו יום החתונה), הגיע אליי הביתה, דייקן, מקצועי ו.... מאפר ומעצב שיער סוף הדרך. האיפור שעשה לי היה עדין ובדיוק מה שרציתי. קיבלתי עליו המוווווון מחמאות והשיער החזיק לי עד סוף הערב למרות שלא ריחמתי עליו ברחבה. בקיצור אחת הבחירות היותר מוצלחות שלי לחתונה... חוץ מהחתן ;-)
הצג עוד

ירדן1986   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום לכל מי שמתחתנת לקחת את שלומי מכמה סיבות..... הוא נייד ומגיע לאן שתצטרכי הוא יכול להישאר איתך לכל היום הוא הכי מוכשר, ישר קולט את הסגנון שלך וקולע בול לתסרוקת ואיפור שיתאימו לשמלה. לקחתי אותו לכל היום והיו איתי 4 בנות משפחה פלוס חברה אחת והוא תיקתק את כולן ופשוט גרם ליום המטורף והמלחיץ הזה להיות קליל וכיפי! הוא השקיע בכל אחת ואחת מעבר למצופה ופשוט היה כיף! בקיצור אם אתן רוצות להיראות הכי יפות בחתונה אז קחו את שלומי:)
הצג עוד

jana moroz   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לשלומי דרך חברה שאמרה שהאין יותר מקצועי משלומי .כבר בפגישה אהבתי אותו, הוא היה מקצועי וישר הבין את הסגנון ואת הכיוון שלי. דבר נוסף שאהבתי, שהוא לא ניסה להרשים בדיבורים אלא באופו מקצועי ניגש ישר לעבודה.בשלב ההכנות הוא היה תותח!שליו ומקצוע. החתונה שלנו הייתה בשישי בצהריים כך שלא היה לנו זמן לבזבז. שלומי ידע להעריך את הזמן נכון, שאני אספיק הכול.כמובן שאין מה לדבר על התוצר! הרגשתי מהממת, כולם ניגשו והחמיאו לי עד כמה האיפור עדין ומחמיא והשיער קלאסי.יש לציין ששערה לא זזה מראש יעד סוף האירוע, התסרות החזיקה באופן מושלם גם אחרי הריקודים!
הצג עוד

hilits   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הספר והמאפר הכי טוב ועדין וזורם ומוכשר שיש.נתחיל בזה שאת שלומי הכרתי במשך שנים, עוד מחתונה של חברה שהוא עשה לה את האיפור והשיער. כמובן שהתלהבתי ממנו במיוחד, והתחלתי להסתפר אצלו על בסיס קבוע. כעבור 4 שנים, היה לי ברור שהוא הבנאדם היחיד שייגע לי בשיער ויעצב אותו לחתונה.בחנו ביחד תסרוקת שמאוד מאפיינת אותי, מעט איפור שמאוד זרם עם האירוע, הכל מאוד עדין, מאוד מתאים לאופי שלי, לא כפה דברים- רק הציע לשדרוג- ואני הקשבתי וזרמתי עם מה שהיה לי נכון.הוא איפר גם את חברתי שליוותה אותי לחתונה וגם היא נראתה נפלא.לא מורח את הזמן, לא עצבני ולא עושה סרט נע אלא מקדיש את היום בשבילך.הוא מוכשר בטירוף, הכל יוצא לו מושלם מתחת לידיים, ואני עדיין ממשיכה ואמשיך להסתפר רק אצלו.חייבת לציין שהבנאדם גם כזה מהמם שהוא עזר לי לבחור תמונות לאלבום כמה חודשים אחרי...
הצג עוד

tali.wizer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחת ההחלטות המוצלחות שלנו בסידורי החתונה היתה הבחירה בשלומי כמעצב שיער ומאפר. הגענו לשלומי דרך המלצה ומהרגע הראשון שפגשנו בו ידענו שהוא הנבחר.ביום הארוע שלומי הגיע בשעה שנקבעה עם המון מצב רוח ורוגע דבר שמאד חשוב ביום כזה.שלומי ידע להתאים בדיוק את האיפור ועיצוב השיער לאופי ולאישיות של כל אחת מאיתנו, מה שגרם לנו במהלך הערב להרגיש טבעיות ומשוחררות ולא מחופשות. לאורך כל הארוע גם ביתי וגם אני קיבלנו מחמאות על השיער והאיפור. ויש להדגיש את המילים לאורך כל האירוע, כיון שהאיפור והשיער החזיקו מעמד כל הערב ונראו נפלא.קצת מסוכן לתת המלצה על מישהו בערב כל כך חשוב. ובכל זאת, אני ממליצה על שלומי בלב שלם. שלומי היקר, תודה רבה היית מעולה!!! בטוחה שנפגש בהמשך
הצג עוד

litlir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואו אני פשוט חסרת מילים!התחתנתי ביום חמישי האחרון, שלומי ליווה אותי מהבוקר עד אמצע הלילה (!)האמת שהרומן שלנו עוד התחיל לפני כששיגעתי אותו לפני התסרוקות ותמיד היה קשוב לכל פנייה.שלומי פרפקציוניסט ברמות ולא עזב אותי עד שהכל היה נראה מושלם ובדיוק כמו שהוא רצה, אין דברים כאלה חד משמעית! אמא שלי נראתה אלגנטית ועדינה ושתינו קיבלנו מלא מחמאות ושיבחנו את שלומי כמובן.היה לי יום מדהים והרבה בזכות האנשים שהיו איתי. לקחתי ליווי של שלומי לאולם והיה תענוג, אפילו בשביל ההרגעה לפני החופה ושכל הזמן דאג שאראה הכי טוב שיש.תודה שלומי!!!!!
הצג עוד

lironba   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תותח !!! אין לי מילים לתאר !! כישרון שאין דברים כאלה !! איפר אותי בדיוק כמו שרציתי והשיער היה מהמם. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער. התמונות יצאו מהממות .אומן !! מאחלת לכל כלה ששלומי יהיה המעצב והמאפר שלה בחתונה.
הצג עוד

marina88   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל שלומי הגעתי דרך ההמלצות באתר, מהרגע שהגעתי אליו לאיפור ותסרוקת ניסיון ידעתי שאני רוצה שהוא ילווה אותי ביום המיוחד. רציתי איפור מאוד עדין וטבעי וכבר באיפור ניסיון הוא קלע בול לטעם שלי, עם התסרוקת היה קצת יותר קשה כי לא הייתי בטוחה מה אני רוצה, עשינו כמה נסיונות ובכל הזמן הזה שלומי היה מאוד סובלני. ביום החתונה אחרי ששלומי עשה לי את התסרוקת הבנתי שזה לא בדיוק מה שרציתי ואני לא הכי אוהבת אותה, שלומי הרגיע אותי ושינה את זה למה שרציתי, חשוב לי לציין שכל הזמן הזה הוא היה מאוד סובלני והרגיע אותי. המלצה לכלות שרוצות להיות מתחילת היום עם שער פזור, תשקיעו עוד קצת וששלומי ילווה אתכן לכל היום, אני לא שמעתי לעצתו ויצאתי מהבית בשעה מאוד מוקדמת לצילומים עם שער פזור והוא לא היה מושקע בסוף הערב כמו כשיצאתי מהבית. למרות שהטלטלים נפתחו השיער עדיין היה נראה טוב והאיפור נראה מצויין עד סוף הערב.
הצג עוד

סתיוהר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הגעתי לשלומי דרך אתר מתחתנים למען מתחתנים, לפי התמונות של עבודתו נראה היה שזה הסגנון שמתאים לי. הגעתי למפגש של איפור ותסרוקת ניסיון, גם כשיצאתי מהמפגש עדיין לא היה ברור לי איזו תסרוקת אני רוצה אך שלומי הבטיח לי שביום האירוע יהיה מספיק זמן לבדוק ולנסות, עד שאהיה מרוצה.ביום האירוע לא היה מספיק זמן לנסות מספר תסרוקות. כששלומי סיים את עבודתו, לקח לי זמן להתרגל לכמות האיפור ולתסרוקת, לא הייתי מרוצה במאה אחוז אך לא היה זמן לנסות משהו אחר.לבסוף לאחר שהתרגלתי, הייתי מרוצה וקיבלתי הרבה מאוד מחמאות.
הצג עוד

zehavit19   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לשלומי הלל הגעתי דרך חברה שהתחתנה שנה לפניי והוא עיצב את תסרוקתה ואיפר אותה. קבעתי עם שלומי פגישת היכרות שכללה איפור ותסרוקת ניסיון. הגעתי לשלומי יחד עם אחותי לפגישה, ונשארנו אצלו 4 שעות... פשוט התאהבנו בבנאדם! ואיך אפשר שלא? האוירה לאורך כל הפגישה היתה פשוט מהממת. שלומי טיפל בנו בסבלנות אין קץ, היה קשוב לכל הרצונות שלנו, ופשוט קלע בול! כבר בפגישת הניסיון התרשמנו מייד שמדובר באיש מקצוע פשוט מעולה - ספר ומעצב למופת ומאפר שהוא פשוט עילוי. שלומי הבין מייד "את הראש שלי" - קלע לתסרוקת שרציתי ולאיפור, ובחר עבורי את השילובים שהחמיאו לי ביותר, ובעיקר, מה שלי היה חשוב - נראיתי פשוט טבעית ומאד "אני". מייד החלטתי שאני שוכרת את שירותיו של שלומי לכל יום החתונה [התחתנתי במעלה החמישה, קרוב לירושלים ב - 1.9.2012], ואני חייבת לומר שאחרי החתן, זו הבחירה הכי טובה שעשיתי!!!!!!! ביום החתונה הגיע שלומי מתל אביב בצהריים למלון מצודת דוד, המלון בו התארגנתי. הוא הגיע עם כל הציוד המקצועי שלו, חיוך נסוך על פניו וכולו משדר רוגע ושלווה. כלות יקרות - אין דבר חשוב מזה ביום שבו אנחנו הכי מתוחות, לחוצות ונרגשות. שלומי טיפל בי בצורה הכי מקצועית שיכולה להיות. הליווי שלו באותו היום היה פשוט מושלם. אני לא זוכרת כמה שעות הוא עבד עליי - איפור + שיער, אבל אני זוכרת שזה לא היה מעט... לאורך כל הדרך שלומי היה יסודי, הקפיד על כל פרט, והכל באוריה נעימה וכיפית. בסופו של דבר התוצאה היתה פשוט מהמת וקיבלתי מחמאות בלי סוף! לאחר שבעלי היקר אסף אותי מהמלון [וגם הוא היה המום כשפגש בי, אני חייבת להודות, עם כל הצניעות, זה היה פשוט מקסים!!!], יצאנו לצילומים ולאחר מכן הגענו לגן האירועים. שלומי הגיע כמה דקות אחרינו, התמקם בחדר שהוקצה לנו ונשאר איתי לאורך כל הערב. מפעם לפעם הגחתי לחדר לכל מיני טאץ'-אפים - סידור קצוות שיער סוררות, חידוש ליפגלוס וכו', וזה היה פשוט מעולה!!! בזמן החופה, הקפיד שלומי להיות מוכן לסיום הטקס והוריד מראשי במקצועיות ובזריזות את ההינומה שהיתה על ראשי, על מנת שלא תיתלש מכל החיבוקים והנשיקות...בקיצור, אני יכולה להמשיך ולכתוב, לשבח ולחלק מחמאות לבחור, אבל פשוט נגמר לי כבר המקום. אסיים ואומר שאני מאושרת על הבחירה בשלומי וממליצה עליו בחום!!! מזל טוב!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up