כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

SoniC   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
80 מתוך 100
אני ובת זוגתי ביקרנו במסעדת אדלינה בקיבוץ כברי. הגענו בסביבות שעה 9 אבל מביקורים קודמים אני יודע שהרבה יותר שווה ללכת בשעות השקיעה. עדיף לשבת על המרפסת בחוץ ולהשקיף לעבר הים בזמן הארוחה. הזמנו 2 מנות ראשונות ו2 מנות עיקריות. לשתייה לקחנו 2 כוסות יין. המלצרית הייתה מאוד אדיבה ונחמדה אבל ששאלנו אותה מה אומר שם המנה היא קצת הסתבכה אבל הבטיחה לחזור עם תשובה וכך עשתה... למנות ראשונות לקחנו את הקרפצ'יו בקר שהיה מצויין ואת הלבבות ארטישוק (יש לי חיבה גדולה לאטישוק). המנה הייתה די סבירה. למנות עיקריות הזמנו סרסואלה פירות ים, מנה גדולה מאוד ומצויינת. המנה השנייה הייתה שרימפס בציר ים שממנה מעט התאכזבתי במיוחד שאני מכיר מנות אחרות של המסעדה. הטעם של הלימון היה דומיננטי מדי והמנה לא משביעה במיוחד...סה"כ נהנינו מאוד ואני די בטוח שניתן שם עוד כמה ביקורים בעתיד :)
הצג עוד

איבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אדלינה – קיבוץ כברי, גליל מערבי   התחלנו את דרכנו לכיוון הגליל המערבי דיברנו ודיברנו ודיברנו שכמובן לא שמנו לב לאיזה צומת שהיינו צריכים לפנות שם הסתבכנו בתוך חיפה אבל יצאנו משם בעזרת בעלה של חברה שלי והגענו לבסוף לעין יעקב לבית הכי מיוחד ברחוב גבוה, משקיף על נוף מדהים ועם כל החום שהיה בחוץ אתמול עדיין היה נעים עם רוחות שמקררות את החום אחרי סיור בבית המיוחד ואחרי שדיברנו, צחקנו, החלטנו חייבים ללכת לאכול במסעדה באזור עלו מלא רעיונות, בסוף הוחלט על אדלינה בקיבוץ כברי מרחק 10 דקות משם. הגענו למסעדה, שנמצאת בתוך בית בין עצים כמו מתוך האגדות נכנסו פנימה מקום מקסים משרה רגיעות מחיר העסקית נקבע על פי המנה העיקרית (63 ₪, 71 ₪, 78 ₪) העסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה, ישנם שני סוגים לבחירה או אחת מהמנות הבאות: מאפה בשר וחציל על האש מוגש על טחינה ירוקה קרפצ'יו בקר עם ויניגרט שמן זית וליים וגבינת פארמג'אנו רגי'אנו מרק היום (היה מרק בטטה) או אפשר לקבל מבחר מאזטים זוגיים במקום 2 מנות ראשונות לזוג אחרי התלבטות ומכיוון שחברתי ואני אכלנו את קופסת העוגיות בדרך והחברים שלנו גם נשנשו, החלטנו ללכת על שתי עסקיות לארבעתנו החלטנו ללכת האופציה של מבחר מאזטים וקיבלנו לשולחן את המאזטים הבאים: קרם חציל קלוי עם קצח, נראה כמו משחה אפורה, אבל הטעם היה נפלא לבנה בשמן זית, לא חמוצה מדי, טובה מאד סלט עלים ירוק, מבחר עלים שונים, בתוספת עגבניות שרי, טרי, רענן עם רוטב טוב, סלט מוצלח פטה כבד עוף, קיבלנו שתי כיפות קטנות של פטה כבד בקישוט של רצועות ריבת גזר, מנה טעימה, המרקם של פטה הכבד היה טוב והטעם היה טעים והשתלב נפלא עם ריבת הגזר, הטענה היחידה שלי למנה זו, קטנה מדי ... פלפלים קלויים עם משולש גבינת פטה, מנה טעימה, הפלפלים קלויים במידה הנכונה וגבינת הפטה לא מלוחה מדי ומשתלבת נפלא עם הפלפלים טחינה ירוקה, טחינה ירוקה כהה, טובה, בחמיצות הנכונה, טחינה מוצלחת בנוסף קיבלנו לחם חם עם צלוחיות של שמן זית עם פס חומץ בלסמי וצלוחית של פסטו כוסברה, הפסטו היה חריף, לדעתי חריף מדי, אבל זו דעתי מיותר לציין שלא השארנו אף צלוחית מלאה, סיימנו את כולן הזמנו גם מים מינרליים, אבל המלצר הביא לנו קראף של מים קרים עם לימון ונענע במקום, המים היו טובים בלי טעם לוואי, מים מוצלחים המלצר החביב, שנתן לנו שירות מעולה, הביא לנו שוב מים כשראה שסיימנו את הקראף למנות העיקריות החלטנו על המנות הבאות: ריזוטו אורז בר עם טימין, שום, ירקות ופארמג'אנו רגי'אנו (63 ₪) פסטה פירות ים (71 ₪) הריזוטו הגיע בצבע סגלגל, עם קישוט של ירקות מסביב, שני פרחי ברוקולי, שתי פרוסות בטטה ושתי פרוסות של סלק וקישוט למעלה של גבינת ופארמג'אנו רגי'אנו שהייתה מצוינת הריזוטו היה מעט תפל, אבל ברגע שערבבתי את הגבינה פנימה וביקשתי עוד קצת גבינה הריזוטו היה טעים מאד הפסטה פירות ים הגיע בקערה גדולה עם מלא סוגים של פירות ים, הפסטה הייתה פשוט מצוינת הרוטב שלה היה חמאה, שום ויין לבן, פשוט רוטב נפלא גם פירות הים היו מאיכות נפלאה נחנו ושקלנו עם עצמנו האם לאכול קינוחים או לא בסוף הוחלט על כך שנחזור לבית בעין יעקב ונשב שם על המרפסת קיבלנו חשבון של 134 ₪, השארנו 160 ₪, השירות פשוט מצוין הציון שלי למסעדה 4.5 מתוך 5 חזרנו, התיישבנו במרפסת שמשקיפה על כל הנוף המדהים, עם רוחות נפלאות שתינו קפה ומים ואכלנו את העוגיות המצוינות של מיקי שמו פשוט כיף של אחר הצהריים אחרי כמה שעות, חברתי ואני חזרנו למרכז אחרי כמה שעות שברחנו מהכל לתוך הנוף המקסים ומזג האוויר הנוח יום נהדר