כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מעיין חוגג

מעיין חוגג

איפור כלות
95
98 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את מעיינוש היקרה אני מכירה כבר תקופה ארוכה במיוחד (כמעט עשור) מעיין היא הראשונה שסגרתי איתה! מעיין איפרה אותי בעוד אירועים ולא היה לי ספק בכלל כשיגיע הרגע היא זו שתאפר אותי לחתונה! על מעיין סמכתי בעיניים עצומות (תרתי משמע) לא הסתכלתי לשנייה עד שהאיפור היה מוכן במלואו! ידעתי שהיא כבר יודעת מה יתאים לי וכך היה! היא הפכה אותי לנסיכה ולא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור המושלם! ממליצה בחום ובאהבה!
הצג עוד

עטרת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מעיין מושלמת. אני מוסיפה את מה שכתבתי לה בפרטי:מעיייוןןןןן אפשר אותך כל היום? זה הגיוני להתאהב בפנים? היה מושלם האיפור החזיק ברמה מטורפת!!! קמתי יום למחרת ועדיין הכל טיפ טופ. זהרתי באירוע ולא הפסיקו להחמיא. באמת שלא יכולתי לבקש יותר טוב. הרגשתי הכי אני, נקי טבעי זוהר, קלעת בול למה שמתאים לי. הריסים היו קלים להורדה שזה מושלם. הערכת טאצ אפ מדויקת!!! כל מה שהייתי צריכה בכמות מדויקת. מושלם מושלם מושלם!!תודה ענקית ❤❤❤היא שקטה אדיבה מדויקת כל כך והיא סופר מוכשרת!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצות חמות על מעיין וישר סגרתי אותה, היא מהממת, מקצועית ורגועה שזה סופר חשוב ביום המטורף הזה ! הרגשתי הכי יפה בעולם ואני ממליצה בחום :)
הצג עוד

Tevel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראיתי את העבודות של מעיין והתרשמתי כל כך שהבאתי אותה עד אליי לאילת ואני הכי שמחה על זה בעולם!! אני לא חובבת על עצמי איפור ונורא חששתי שאראה מוגזמת ביום החתונה שלי וללא ספק מעיין הייתה הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות.. היא הגיעה בנועם וסבלנות והייתה הכי מדהימה שאפשר! וכמובן שהתוצאה הייתה בדיוק כפי שציפיתי, עדין והכי אני🙏
הצג עוד

דניאל זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואוו אין לי מילים!!! תודה על איפור וליווי שאין כמותם! אחת בדור!! הכל היה מהמם, מושלם ועמיד בטירוף! את נעימה, עדינה ומשרה מלא רוגע ושלווה! אין כמוך❤️
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מעיין המושלמת הוציאה אותי הכי מרוצה בעולם! מעבר למה שדמיינתי כל כך נעימה , מקסימה ופשוט קלעה בול! ❤️
הצג עוד

לירןואיתי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
הכי ממליצה על מעיין חוגג! לפני החתונה היה לי חשוב לבחור במאפרת שתבין מה חשוב לי ואיך אני רוצה להיראות ביום החתונה וגם שתהיה בן אדם מקסים ונעים שיהיה כיף להיות במחציתו במהלך ההכנות... אין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה! לפני החתונה נפגשנו לאיפור ניסיון וישר התאהבתי בה וביכולת המקצועית שלה. ידעתי ישר שהחיפושים נגמרו והיא זו שמאפרת אותי. ישר הבינה מה אני רוצה והתאימה את האיפור בצורה מושלמת. ביום החתונה, הגיעה למקום בו התארגנתי, איפרה וסירקה אותי ואת המלוות שלי. כולן היו מרוצות ויפות כל כך!!! מעיין מקצועית, מוכשרת והבונוס הגדול הוא הנועם והאווירה הרגועה שהיא משדרת. ממליצה בחום לכולן! (:
הצג עוד

IRBR   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אל מעיין הגעתי בהמלצה, כבר בפגישת הניסיון ראיתי את המקצועיות (אחרי שהייתי בפגישות נוספות לפני כן). מעיין בעיקר דואגת שהמראה יהיה בצבעים טבעיים אך עדיין שיראו שזה אכן איפור חתונה. במהלך הערב קיבלתי הרבה מחמאות על האיפור.האיפור הוא מאוד איכותי,ולכן אף ביטלתי את הגעתה של מעיין לפני החופה, לא היה צורך בלתקן (מעיין התחייבה לבוא לאחר הצילומים ולתקן את האיפור במידת הצורך)..
הצג עוד

ירדנוש   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מעיין עשתה לי את האיפור והשיער וזה יצא מדהים!!!האיפור היה נדיר! נשאר לי כל הערב ווקיבלתי מלא מחמאות!! והשיער - למות!!ממליצה ממליצה ממליצה!!!!(13/09/2011)
הצג עוד

vered12345   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשרון אין סופי! ממליצה בחום רב! מעיין עיצבה ותכננה לי את שמלת הכלה מא' עד ת' , מנסיון שעברתי בסלוני כלות,ואצל מעצבים שונים בחיפוש אחרי השמלה המושלמת,אני יכולה להגיד שלא ניתקלתי בשום מקום בכזאת סבלות, יצירתיות ודאגה שהכל יהיה מושלם, שיתאים בדיוק לי, שאהיה מרוצה מכל פרט,תוך שיתוף מוחלט והקשבה לכל דאגה הכי קטנה שצצה לי-ופתרונה! מעיין גם איפרה אותי, כבר באיפור ניסיון ראיתי שזה מה שאני מחפשת, היא פשוט קוראת את מי שמולה ומתאימה לה את מה שהיא מחפשת. אין הרגשה יותר טובה מזאת....בנות, אל תחשבו פעמיים, אם אתן רוצות שקט ובטחון ביום המושלם בחייכן, זה המקום לפנות אליו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up