כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אישימבלונים

אישימבלונים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
כתובת:
טלפון:0547668800
94
98 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noam Rose   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אצל אורי "רק מי שרוקד יקבל בלון"! אורי בחר את התזמון המושלם לפיזור הבלונים ברחבה, ובנינוחות מופלאה צבע לנו את הרחבה בעשרות צבעים וגרם לאנשים לחייך. אורי הכין בלונים שלא רואים כל יום ויצא מגדרו להכין בלון לכל דורש, החל מלימבו לרחבה ועד מסגרת לבבות שיוסיפו צבע לכל תמונה. אורי הוא אומן בלונים במלוא מובן המילה, שווה את המחיר ומשקיע מכל הלב!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אורי לבני - אישימבלונים - תודה!!! הגעת מוקדם מהמתוכנן וחיכית בסבלנות רבה והעונג כולו שלנו. כשראינו את הבלונים שלך לראשונה מאוד התרשמנו, והיה לנו ברור שאתה אומן. עשית לנו חגיגה מהממת בערב המיוחד בחיינו, בחרת את התזמון המושלם ומאותו רגע הבלונים פשוט צבעו את הרחבה והפכו אותה למסיבה אמיתית. אתה מקצוען, אחראי, רגוע ונעים, הגעת מוכן עם חיוך רחב, והוספת אטרקציות מיוחדות משלך כמו: מסגרת לתמונה בצורת לב מבלונים, כובע ענק שכולם יכולים לאחוז בו ולרקוד מסביבו, לימבו ועוד ועוד שמאוד אהבנו. הרגשנו שזה הלהיב את האורחים ובעיקר אותנו! עשית לנו כיף גדול, תודה רבה! עדי ומור.
הצג עוד

Regina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
האיש שעבד הכי קשה באירוע שלנו. סגרנו את אורי ל3 שעות והוא לא נח לרגע!!!! העמדה הייתה להיט כולם עפו עליו מהקטנים להכי גדולים כולם נהנו ממנו. באמת תותח!!!
הצג עוד

OhadT   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אורי לבני הוא ה-איש מבלונים, הגענו לאורי לבני, בזכות המלצה חמה מזוג חברים. צדקו בכל מילה. מעבר לכך שאורי איש שאין כמוהו בנוף החתונות(בקושי יש חוזה), אורי מקצוען מטורף. הכנת בלונים דורשת מיומנות, מהירות, עמידה בלחץ, הכנה במקום להרבה אנשים. אצל אורי "רק מי שרוקד מקבל בלון", כל מי שמגיע אליו, הוא שולח אותו חזרה לרחבה ומסביר שהוא כבר יגיע אליו, ואכן כך קורה. אורי, לא סתם זורק ערימת בלונים ברחבה והולך, אלא מחלק כובעים מבלונים וגם מכין מלא בלונים במקום לאנשים, ופשוט משמח אותם. החל מלימבו מבלונים ועד לבבות להצטלם בהם למגנטים, בלונים לזעטוטים, לחתן כלה, למבוגרים ובעצם גורם לחיוך ושמח ברחבה. בלונים עושים שמח ולא פחות חשוב זה מי עושה אותם, ואורי הוא ה"איש" לעשות זאת. שווה את המחיר, והוא הכי הוגן בתחום ובאמת משקיען ללא תקנה. היה חיוך אדיר ושמח ברחבה בזכותו. אם חשבתם על אטרקציה שעושה שמח ושווה את המחיר שמשלמים עליה(ובתנאי שהקהל שלכם באמת ידע להיות סבלני כלפי אורי ולא לאיים עליו כדי לקבל בלון)- רק אורי בלונים ! (אורי לבני). רק בשמחות !
הצג עוד

elinorzvika   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אני אגיד את זה ככה - הצלם שלנו, שרואה מן הסתם מלא חתונות, ביקש ממנו את הטלפון שלו, כי אמר שלא ראה בשום חתונה דברים כמו שאורי מכין! הבלונים של אורי הרימו את הרחבה ושדרגו את המסיבה. ולגבי המחיר, אורי היה גמיש לשנות את החבילה ולהתאים את המחיר ליכולותינו. מומלץ! מומלץ! מומלץ!תודה אורי!
הצג עוד

vicknudel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ויתרנו על זיקוקים, בועות, קרח יבש, נצנצים.. וקראנו לאיש עם הבלונים!!! מה שהוא עשה לנו ברחבה היה לא יאומן. סבתא שלי בת 84 עם כתר בלונים, לימבו בלונים, לבבות, פרחים, כובעים- אין מילים, שווה כל שקל!
הצג עוד

inna_wein   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קשה לדמיין את החתונה שלנו ללא אורי לבני ויצירות הבלונים המדהימות שקישטו את החתונה שלנו. המון תודה לך, יפעת & אורי 31.5.13 כולם נהנו ממך ומהבלונים המדהימים שיצרת לאורך כל האירוע.
הצג עוד

eliyaba   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אורי עשה לנו חתונה מהסרטים! זה התחיל בקבלת הפנים, בה הוא עשה לילדים בלונים פשוט מרהיבים והעסיק אותם סביב זה, מה שאיפשר להורים לאכול ולהנות, והמשיך ברחבת הריקודים, כשהבלונים שלו צבעו את כל הרחבה והוסיפו עניין וצחוק וזה מצטלם כל כך כל כך יפה! ממליצה בחום!
הצג עוד

orit.sh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשהתחלנו לתכנן את תהליך החתונה, רצינו גימיקים לרחבה שלא יהיו סטנדרטים.התלבטנו האם מפעיל בלונים זה אכן מה שאנו מחפשים (האם זה לא גימיק ילדותי מידי)לאחר החתונה אנו יכולים לומר מעל לכל ספק- זה גימיק מדהים שעושה שמח עבור כל הגילאים,הרחבה בחתונה היתה מפוצצת, צבעונית ומלאה בכל הגילאים.אורי הצליח להזרים כל הזמן בלונים לרחבה, סיפק כתרים לכל הרוקדים בקצב מטורף והפך את החתונה מסתם עוד חתונה לאחת שמדברים עליה גם כמה ימים אחריה
הצג עוד

ilanvac   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אדם מקסים , אדיב ומצחיק , הקפיץ לנו את כל האירוע ועשה שמח ברחבת הריקודים , אטרקצייה מדהימה ומקורית אשר עוזרת להרים את האירוע בכמה רמות למעלה , אורי ליבני נתן מעצמו יותר משהבטיח , ונישאר בכדי לשמח את הקהל , מומלץ בחום , נוסף לזאת כל ההתנהלות מולו הייתה נעימה , הבחור הוא אדיב , ונותן שירות מעולההמחיר הוא קצת גבוהה אבל שווה כל שקל , אז כל מי שרוצה להקפיץ את האירוע שלו , שיבחר אך ורק באורי אדם מדהים אשר שידרג לנו את אירוע , עד היום אנשים מדברים על איש הבלונים ושזה היה אטרקציה מרעננת ביותרמומלץץ בחום , אוהבים טל ואילן.נ.ב הבחור הוא הכי מקצועי בארץ 15 שנה בתחום , ולוקח מחיר שווה לכל כיס בהשוואה למתחרים . שווה שווה שווה ...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up