כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
NEXU | נקסו

NEXU | נקסו

תקליטנים
טלפון:0723933993
96
99 מתוך 100
לפי 150 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alex   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדיג׳יי שלנו היה חנן אלאלוף, קיבלנו עליו המלצה ממספר חברים. בחור מקצועי ובעל נסיון רב, היה מאוד נעים וכיף לעבוד איתו והוא זרם עם כל בקשה שלנו. בזכותו שאנשים לא ירדו אצלנו לרגע אחד מרחבת הריקודים!
הצג עוד

Rebecca   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו המון דיג׳יי שנרגיש חיבור ויקלע לטעם המוזיקלי שלנו, דרך האולם קיבלנו המלצה על חברת נקסו. הדיג׳יי שבחרנו היה יפתי ומבחינתנו זו הייתה הבחירה המנצחת -הזמינות, האוזן הקשבת להתלבטויות, הראש הפתוח לבקשות מיוחדות ועריכה של שיר ריקוד הראשון… פשוט מקצוען אמיתי🫶🏻
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מושלם. אין מילה טובה יותר. חנן הרים לנו את החתונה על הרגליים, הפציץ בשירים אחד אחרי השני והרים לנו את החתונה. התאהבנו בו מהפגישה הראשונה, ועשינו את ההחלטה הכי נכונה ללכת איתו ולמעט כמה קווים כלליים נתנו לו יד חופשית לבחור מוזיקה שתתאים לקהל שלנו, והוא העיף את הגג של הציפיות שלנו!חמוש בחיוך שובה גם בפגישות איתו הוא היה תמיד מאוד סבלני, אדיב וקשוב והמתיק לנו עם צ׳ייסר או שניים. האורחים שלנו החמיאו לנו גם על הבחירה בו, כולל שני מוזיקאים רגישים לזיופים ועוד אחד שביקש את הפרטים שלו לחתונה שלו. מומלץ בחום רב!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לחנן אלאלוף ! שללא שום ספק אלוף ! תודה על ערב בלתי נשכח !!!!!! מוזיקה שלא השאירה אף אחד לשבת , וזיכרונות שלא נשכח ♡

guy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לא היה לי ולאשתי מושג איך אנחנו מוצאים די-ג'יי שיענה על הדרישות שלנו לחתונה ושיהיה באותו וייב שלנו עד שמצאנו את חנן אלאלוף. היינו בוחרים בו גם עוד מליון פעם לחתונה שלנו!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חנן אלאלוף היה הדייג'י שלנו והיה מטורף!!! פשוט מוכשר ברמות, התאים את עצמו בדיוק לקהל. הוא היה מאוד קשוב לאורך הדרך והצליח לקלוע בול לטעם שלנו!
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חנן אלאלוף- הבחירה הכי טובה שתעשו לאירוע שלכם! בפגישה הראשונה לא עוברות 5 דק עד שמתאהבים בבחור, הקריאת וייבים שלו היא ברמת המדיום, מבין במוזיקה, וזה ברור שכדאי לשריין אותו לאירוע שלכם אחרי החתונה התברר שוב שמדובר בבחירה הטובה ביותר, העיףףףףףף לנו את הרחבה לשמיים עד 3 בלילה, פגע בכל שיר ושיר, הביא את הקסם האישי שלו וגרם לנו להרבה אושר חנן, לפני היותך די גי על חלל אתה בן אדם פשוט מקסים, הביקורת החיובית הזאת לגמרי מגיעה לך! תודה
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חנן אללוף מנקסו, האיש והאגדה! בעיני הדי ג'יי זה הספק הכי חשוב בחתונה ישר אחרי החתן ולגמרי ככה התייחסנו לזה, חנן הוא הספק הראשון שסגרנו, היינו באירוע שהוא היה בו ופשוט התאהבנו, ישר ידענו שהוא האחד ועוד בכלל לא היינו מאורסים. חנן ממש מקצועי יודע לקרוא את הקהל ולהבין מה נכון לנגן עכשיו. החלטנו לתת לו קו כללי אבל לסמוך עליו לגמרי וזאת הייתה החלטה כל כך נכונה הוא ידע בדיוק איזה שיר לשים ומתי. המעברי שירים היו לא מורגשים מה שהיה לנו ממש חשוב אחרי אירועים שהיינו בהם וזה ממש לא היה ככה. הוא הרקיד את כולנו עד שתיים וחצי עם שירים כיפים זורמים ולא נתן לנו שניה לשבת. הוא הראשון שראינו, הראשון שסגרנו והראשון שבדקנו איתו אם הוא פנוי בתאריכים החדשים אחרי שדחינו מהקורונה.
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
את חנן שמענו בכמה חתונות של חברים ותמיד זכרנו את החתונות שהוא ניגן כאירועים שמחים ומיוחדים עד לרמה שמבחינתנו היה קודם לסגור את חנן ולאחר מכן אולם . אין ספק שזה היה ההחלטה הכי טובה שעשינו ,כל התהליך עם חנן היה מדהים וכיפי והוא ישר קלט את הטעם שלנו וגרם לאירוע שלנו להיות חוויה מדהימה עם רחבה מפוצצת בחברים ומשפחה עד לשעות הקטנות של הלילה.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
95 מתוך 100
לחנן אלאלוף מנקסו הגענו דרך המלצה של חברים. כבר בפגישת ההיכרות הבנו שמדובר באדם מיוחד ומקצועי וסגרנו איתו מיד! הוא דאג לעשות לנו את האווירה הכי שמחה בחתונה, מוזיקה מטורפת ומצב רוח טוב! אחד הספקים שהיה הכי נעים וכיף לעבוד איתם והוא לא הפסיק לחייך. הוא זרם עם כל בקשה שלנו ומיותר לציין שאנשים לא ירדו אצלנו לרגע אחד מרחבת הריקודים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up