כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צ'יטה שליחויות  שירות משלוחים

צ'יטה שליחויות שירות משלוחים

סידורים - אחר
טלפון:026515575
0
99 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yairsagiv   כתב/ה חוות דעת לפני 16 שעות
20 מתוך 100
כבעל עסק אני מצטער על הרגע שהחלטתי לעבוד איתם. שרדתי איתם חצי שנה הכוללת אינספור בעיות. זו ללא ספק חברת המשלוחים הגרועה בישראל, וזה אתגר, כי כמעט כולן כאן גרועות.
הצג עוד

enitzani   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
החברה שולחת לפחות 4 פעמים SMS לבחירת נק' איסוף ובסוף עושה מה בראש שלה. נשלחתי כבר 3 פעמים לכתובת אחרת, שלא קרובה לא לבית שלי ולא למקום העבודה שלי. צריכה ליסוע במיוחד (אינני ניידת). פעם אחת המתנתי 45 דק' בתור (צ'יטה שופס - רח' איינשטיין 40) לא יעלה על דעת שאבחר נק' איסוף והחברה תחליט על דעת עצמה להחליף לי את נק' האיסוף (במיוחד שמדובר בנק' איסוף שבחרתי שהיא פעילה) !!!
הצג עוד

b5863790   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
שירות נוראי. אי אפשר לדבר עם נציג. חבילות הולכות לאיבוד. למרות תוספת כספים שיביאו לי לדלת, אני מקבלת טלפון ממשלוחן שהשאיר מאחורי הדלת - כמובן שאין שם כל חבילה, זה קורה פעם אחר פעם. אילו הייתי יודעת שהמשלוח יהיה דרך צ'יטה לא הייתי מזמינה מלכתחילה
הצג עוד

ronishviki   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
קבלתי מחסנית דיו שחור למדפסת HP. אתמול דברנו והיום הגיע משלוח. השליח התקשר, דבר באדיבות ומסר לי את המשלוח ידנית. ממליץ מאוד להשתמש בשירותים של צ'יטה.
הצג עוד

elimenda   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
לא לעבוד עם החברה הזאת !! אין עם מי לדבר, אין בכלל שירות לקוחות, רק בהתכתבות חסרת תועלת !! יותר גרועים מדואר ישראל !! שומר נפשו ירחק !! ראו הוזהרתם !!
הצג עוד

contact   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות ביזיון. אין עם מי לדבר, רק דרך הודעות. כשמבקשים שיגיעו בשעות הפתיחה של המקום, הם לא עושים את זה, ואז השליח מתלונן שיש לו עוד 100 משלוחים והוא לא יכול לעשות כלום, למרות שרשמנו ואפילו התכתבנו עם נציג על שעות הפתיחה ועל חוסר היכולת שלנו להשאיר את החבילה בחוץ. השליח הגיע פעמיים באותה שעה מבלי שקיבלנו הודעה והוא תמיד מתחיל באותו מקום כך שנראה שלעולם לא נקבל את ההזמנה.
הצג עוד

tal.amsalem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
קיבלתי חבילה היום והיא הייתה פתוחה והיו חסרים בה תעודות וחוברת הוראות שימוש
הצג עוד

krity   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
פשוט זוועה. מעבירים את המשלוח מנקודת האיסוף המבוקשת למקום אחר שנמצא בסוף העולם, לפעמים חבילות מתעכבות פרק זמן לא סביר בכלל, כשפונים אליהם בכתב דרך שירות הפניות שלהם מקבלים תשובות מטומטמות ומתחמקות, חברה שמומלץ לא להשתמש בשירותים שלה. אגב, מהתגובות כאן של לקוחות אפשר ללמוד שהם אסון כבר הרבה זמן, אבל כנראה שהם לא מסוגלים להשתפר.
הצג עוד

מיכלT   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אין אפשרות ליצור קשר. יש מענה אוטומטי רק למידע לגבי סטטוס משלוחים וסניפים. קיבלתי הודעה שהחבילה שלי ב'פינת הדרור' בראשון לציון. הגעתי לשם כבר מספר פעמים והמקום סגור. שלחתי מייל לשירות לקוחות ולא הגיבו.

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
מזעזע , אי אפשר ליצור קשר עם בן אנוש, שליח נוחת עליך ללא התראה מוקדמת של יום ושעה זה בדיוק מה שצריך להרוס לגמרי את חווית הקנייה אם הייתי יודע שהמשלוח דרכם הייתי קונה בחנות
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up