כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

המפל של ענבל-בר ממתקים מפלי שוקולד

המפל של ענבל-בר ממתקים מפלי שוקולד

מזנונים ניידים
כתובת:
טלפון:0526322348
92
96 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itush   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
פשוט תענוג. יצרתי קשר עם ענבל כשלושה חודשים לפני החתונה לאחר שיטוט באינטרנט. לאחר שיחת הטלפון החלטנו ללכת על הדיל שהוצע לנו...והמתנו עד לחתונה.החברה של ענבל הגיעו בתחילת הערב והתארגנו עם בר מתוקים, ממתקים, שוקולדים שערות סבתא ושאר הפתעות וחיכו לרגע המתאים. לצערנו לא יצא לנו לטעום יותר מדי מהבר כי היינו עסוקים בלרקוד...אבל התגובות שקיבלנו מהאורחים היו מדהימות. אנשים נהנו מכל רגע...ממש "עפו על הבר" כפי ששמענו מסיפורים שונים (וגם משונים) והיה פשוט מלא ערב מצויין מלא מתוקים ושופע...לא היה חסר כלום והבר נשאר פתוח עד חצות.מומלץ בחום בעיקר בגלל היחס, האיכות והכיף שבה ספק שרות יודע להתנהל וחוסך ממך את ההתעסקות ביום השמח בחיים!מומלץ במתיקות רבה ע"י ענבל ואיתמר חתונה ב"טרה" 07.08.14
הצג עוד

מרים ב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לחתונה של הבת שלנו שנערכה בצרעה הזמנו 2 עמדות מהמפל של ענבל מאוד מאוד נהננו:עמדת שייקים ועמדת וופל בלגי והצוות היה מקצועי היה טעים ונהדר תודה רבה

Mornis   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
המפל של ענבל- הזמנו את ענבל למסיבת הבריתה של בתנו, בשיחה הראשונה עם ענבל ידענו שזוהו הבר המתוק שאיתו אסגור! ענבל בעלת יחסי אנוש מעולים, שמה דגש על הפרטים הקטנים והתחשבה בכל בקשותינו. ביום האירוע הצוות של ענבל הגיע וערך את הבר המקסים בכל טוב ובשפע!לאורך כל האירוע הבר גרף מחמאות מטורפות, העיצוב היה מקסים ואין ספק שזה שידרג המון את האירוע.בנוסף לבר היו גם שיקיים שלא פחות תרמו לאירוע להשתדרג.אני ממליצים בחום על המפל של ענבל- בר מתוקים, צבעוני, טעים ומלא בשפע.ממולץ בחום!!!
הצג עוד

דניאל ועדי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
המפל של ענבל!חוויה מומלצת בכל אירוע אנשים פשוט מתאהבים באטרקציה הזו..זה כייף זה צבעוני זה שמח זה טעיםםםםםםםםםם זה שווה!!!בנוסף שענבל והצוות שלה מקסימים אדיבים מתוקים כמו הממתקים!כל הזמן בודקים שהזוג( יותר נכון הכלה) מרוצים!קיבלנו על זה תגובות מעולותץ מהאורחים שלנו...בקיצור שווה היה מעולה!!! יוצאות אחלה תמונות!
הצג עוד

thekimels   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הזמנו בר שייקים לחתונתו בעין יעל, בשישי בצהריים.ענבל היתה פשוט מצויינת: מקצועית, מאורגנת ואדיבה מאוד.הרגשנו זאת החל מהתדרוך המפורט בפגישה הראשונה איתה, עד להגעה בזמן, והביצוע המושלם.השייקים היו טעימים ומרעננים ומאוד תרמו לאירוע, קיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים!
הצג עוד

רועי פי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
אחרי החוויה המזעזעת שעברנו, אני לא יודע האם לקרוא לחברה הזו המחדל של ענבל או המפלה של ענבל. אחרי ששילמנו פי שתיים או שלוש מהמחיר של ספקים אחרים ציפינו למקצוענות. מה שקיבלנו היה חובבנות, טעויות וחוסר לקיחת אחריות.הכל החל מספר דקות לפני החופה, כאשר אחת מהעובדות של ענבל הגיעה לחדר החתן-כלה ובישרה לנו שיש עם הכשרות של המפל של ענבל ושהם לא יוכלו להפעיל את העמדה. מסתבר, שהם הביאו את הממתקים בשקיות פתוחות (אולי מאירועים קודמים), בעוד שכל מי שנמצא יומיים בעסק הזה יודע שמשגיחי כשרות רבים מבקשים להביא את הממתקים בשקיות סגורות עם תעודת כשרות עליהן ושתעודת כשרות של המקום, לא תמיד מספיקה (אגב - טיפ שנכון לכל מי שרוצה להביא סוכריות גומי לאירוע שלו - תמיד בשקיות סגורות עם חותמת כשרות). במשך 45 דקות תמימות - במקום להתחיל בחופה במועד וליהנות מהאירוע, אני, בני משפחתי והמנהלים של המקום היו צריכים לנסות ולפתור את המחדל של ענבל. במקום לקחת אחריות ולטפל במצב, ענבל דרשה מאיתנו עוד כסף (!) על מנת שמשגיח הכשרות יגיע ויאשר את הפעילות שלה. לאחר שהיא הבינה שאנחנו לא מוכנים לשלם על המחדלים שלה, היא חשבה לקחת את החומרים מהאולם עצמו (!) (גאיה בחדרה, שאגב היו מוכנים לעשות זאת ללא תוספת תשלום, עזרו לנו בכל מה שביקשנו ועשו מעל ומעבר למה שהיה נדרש בעניין) - אבל מכיון שהיה צורך להמיס את השוקולד ולא נותר זמן - זה לא יכול היה להתבצע.רק בסופו של דבר, לאחר שהיא הבינה שלא תהיה ברירה, היא הסכימה לשלוח את משגיח הכשרות שאישר את הפעילות שלה.כל העניין הזה, גרם לעיכוב של ממש באירוע שאנחנו תכננו בקפידה והעיב עליו מתחילתו ועד סופו. בנוסף, מפידבקים שקיבלנו מאורחים - העמדה שהייתה יפה בתחילת הערב, הפכה למלוכלכת ומבולגנת (אחד האורחים אמר שאפילו המפיות היו מלוכלכות!) ובכלל - אנחנו לא חושבים שההשקעה הייתה שווה את התמורה.בעינינו, הדבר החמור ביותר הוא שלאחר האירוע, במקום להתנצל על המחדל שלה - ענבל בחרה להאשים את האולם. אני הבנתי מכך שהיא לא לוקחת אחריות על המוצר שלה ולא מוודאת שכל מה שנדרש להפעלתו - נמצא. כנראה שבמרבית המקרים אין בעיות - אבל מסתבר שלפעמים זה לא תמיד. מדובר בהימור שלא הייתי לוקח באירוע שלי.אני כותב את התגובה הזו רק מסיבה אחת - כדי שאתם - שמשקיעים את מיטב כספכם באירוע ובוחרים לקחת את ה"מפל של ענבל" כספק - תבינו לאיזו דרך מפותלת אתם עלולים להיכנס ואיך זה יכול פשוט להרוס את החוויה מהאירוע שלכם. אז אם אתם לא רוצים לקחת הימור באירוע שלכם עם ספק שלא לוקח אחריות על המוצר שלו, הייתי ממליץ לכם - מה שהייתי ממליץ לאנשים שאני אוהב - לקחת ספק אחר. ראו הוזהרתם!
הצג עוד

lioramsa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את בר הגלידות עם ענבל סגרתי כמעט שנה לפני החתונה שהתקיימה באוקטובר האחרון, רציתי להוסיף לאירוע משהו ייחודי ושונה, שייתן אווירה של מסיבה גדולה ופינוקים לאורחים שבאו לשמח אותנו. משיחה קצרה עם ענבל והאדיבות שהיא הפגינה, הרגשתי שמצאתי את הטוויסט הקטן לאירוע שלנו. ובמשפט אחד- זה הצליח בגדול!!כבר מהרגע שהבר נפתח אנשים דהרו בהמוניהם והתלהבו מהגלידות הקטנות, ומשלל התוספות (למרות שבשולחן הוגשו קינוחים זה לא הפריע לאף אחד לקום ולקחת עוד משהו מתוק) באותו שלב אני בדיוק החלפתי שמלה וכשהגעתי בחזרה לאולם ראיתי את כל הרחבה באנשים רוקדים עם גלידות צבעוניות, ובבר של ענבל לא היה רגע שבו אנשים לא חיכו בציפייה לגלידה.הדבר הכי חשוב, זה שענבל המקסימה לא שכחה אותנו- החתן והכלה, ובאה באופן אישי לרחבה להביא לנו גלידה ואני נהניתי מכל ביס :) בקיצור- אם בא לכם משהו מרענן, מרהיב בצבעוניות, שלא רואים בכל אירוע ושידברו עליו עוד הרבה אחרי- המפל של ענבל זה הדבר בשבילכם!
הצג עוד

rot2020   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ על בר המתוקים של ענבל הבר יפיפה שירות מעולה המחיר מצויין.אני עשיתי סקר והבר מתוקים הזה פשוט תפס לי את העין, העיצוב של הפירות והעוגיות וסוכריות הגומי פשוט מדהים.לא הפסקתי לקבל מחמאות על הבר, ממליצה בחום :)

רונית תחיה ישראלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לבחור את בר המתוקים של ענבל הייתה ההחלטה הכי טובה שלי בארגון בר מצווה באירוע צהריים.הדיוק בזמנים, איכות המוצרים, הכל היה ערוך בצורה יפה ומזמינה.כל האורחים נהרו לבר ברגע שהוא נפתח.ענבל פשוט קסם של בחורה!!!!!
הצג עוד

galitger   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הזמנו את המפל של ענבל לבת המצווה של ביתנו,הכל היה מאורגן להפליא, הגיע צוות אחראי , הכין את כל השולחן בזמן, לא היה חסר שום דבר.השולחן היה עשיר למדי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up