כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
צחי אשר

צחי אשר

צלמי וידאו
טלפון:0525296661
94
98 מתוך 100
לפי 60 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
avihu2011   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
על יד על הלב אנחנו יכולים לומר שצחי לחלוטין מצדיק את המוניטין שלו. תופס את הרגע המיוחד, חשיפת האור שלו מדוייקת, הצבעים חיים והפוקוס חד ביותר. ראינו המון סרטונים וצחי תפס לנו את העין בגלל הדברים האלה. הוא רואה את מה שצלם אחר יפספס.. לארוך כל היום תמיד הוא היה לצידנו ואין מצב שסובבנו את הראש והוא לא היה שם. וחוץ מזה הוא גם ממש מצחיק. מומלץ ביותר!
הצג עוד

Sivan&Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לפני שצחי צלם הוא קודם כל מצחיק בטירוףולי זה עזר מאוד ביום המאוד מלחיץ הזה של החתונה.הוא גם צילם אותנו...יצא מהמם!! אפרת אשתו ערכה את החומרים והיינו מרוצים מאוד מהתוצאותצחי היה קשוב וזמין, סיפק את החומרים בזמן ולצילום האירוע היה נאמן (כן, חרזתי עכשיו)אנחנו ממליצים על צחי בחום ובאהבה
הצג עוד

adicantor   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
צחי הוא משהו מיוחד!! את צחי פגשתי כמלווה של חברה טובה כאשר הגיע יחד עם צלם הסטילס אור זהבי. לצחי יש אנרגיות מטורפות!! אני זוכרת שהוא נכנס לחדר עם חיוך ענק וישר חיבוקים, נשיקות, בדיחות ופשוט הרים את האווירה. כבר מאותו רגע ידעתי שצחי יהיה הצלם שלי! וברגע שסגרנו את תאריך החתונה (2.4.2014) הטלפון הראשון היה על מנת לשריין את צחי לתאריך. עוד לפני הפגישה כבר התייעצתי עם צחי בנוגע לספקים נוספים והוא היה פשוט מדהים! בפגישה גם בעלי התלהב ממנו מאוד ומהעבודה הסופר סופר מקצועית וייחודית שלו. לא ראינו עוד צלמי וידיאו כי ידענו שהוא הטוב ביותר! ביום החתונה כמובן הגיע עם האנרגיות המטורפות שלו והרוח שטות שכל כך מתאימה ואופיינת לו, יחד עם הצלם סטילס המוכשר שלנו (אור זהבי) הם פשוט לא הפסיקו להצחיק אותנו והפכו את כל הצילומים לחוויה נעימה וקלילה.על העריכה של הסרט אחראית אפרת (אישתו של צחי) - אין לי מילים!! אפרת פשוט מוכשרת בטירוף! הצליחה בלי הדרכה מאיתנו להכניס לסרט של 45 דקות את כל האורחים שהיו בחתונה. הסרט היה מרגש, מצחיק, שמח וכל כך מיוחד שאנחנו פשוט לא מפסיקים לראות אותו.לסיכום צחי אשר פשוט צלם נדיר ואדם נדיר!!
הצג עוד

alicedoute   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לצחי הגענו דרך המלצה חמה של צלם הסטילס שלנו אור זהבי. ראינו באתר Mit4Mit את הביקורות המדהימות והציון הגבוה שקיבל, דבר שבהחלט השפיע על הרצון שלנו לבחור בו, אך מה שהכריע סופית וגרם לנו לפנות אליו, היה כשנכנסו לאתר שלו (http://vimeo.com/cut2cut) וראינו את עבודותיו. הרגשנו שאין דברים כאלה, במיוחד כיוון שלפניו יצא לנו לראות, עבודות של צלמי סטילס ווידאו אחרים. כל סרטון של צחי היה יפה יותר מקודמו, התמכרנו לראות עוד סרטון ועוד סרטון. הצילומים היו מדהימים, הזויות היו מיוחדות ומקוריות, הוא עשה שימוש במצלמת DSLR ו- GoPro והתוצאה הסופית הייתה סרטים עוצרי נשימה, מרגשים ובעיקר נתנו תחושה שהמצולמים צולמו בסביבה ובאוירה נינוחה וטבעית. לכל סרט (והיו רבים) היה את הייחודיות שלו, בקיצור, מקצוענות לשמה. שוחחנו בטלפון וקבענו פגישה בביתו של צחי. תוך זמן קצר מהרגע שהגענו אליו ופגשנו אותו ואת אישתו אפרת, האחראית על עריכת הסרטים, כבר הרגשנו כמו בבית נינוחים והתחברנו ב-level האישי. ראינו עוד מהעבודות המקסימות שלו, שמענו את סיפור חייו המקצועיים ואיך הגיע להיות צלם והבנו שהוא משתמש בציוד חדיש ובשיטת צילום מתקדמת ביותר (אני מודה שבתור מי שלא מבינה בתחום, קצת נלחצתי כאשר ראיתי את גודל המצלמה איתה הוא התכוון לצלם. זו הייתה מצלמה קומפקטית מאוד שנראית כמו מצלמה של סטילס, שונה בהרבה מהמצלמות של פעם שהיו כבדות ומסורבלות. קשה היה להאמין שהעבודות המדהימות שלו, יצאו מהמצלמה הזו). מיד החלטנו לסגור איתו. ביום האירוע עצמו, צחי הגיע והשרה עלינו אוירה טובה, שמחה ונינוחה, החל מצילומי ההכנות וכלה בצילומים בזמן האירוע עצמו. בזמן ההכנות צחי היה רגיש בצורה בלתי רגילה לניואנסים קטנים, למשל, הוא קלט שהייתי מאוד לחוצה ותוך רגע דאג לשים לי מוסיקה מהנייד שלו ולהרים את האוירה ולהצחיק אותי (יש אף תמונה המעידה על כך). כשיצאנו להצטלם בחוץ, הלוקיישנים שבחר נראו לנו מאוד בנאליים, מה שהסתבר בדיעבד שהם היו מדהימים ביופיים ולנו היה קשה לראות את זה. צחי במקוריות רבה, שם לנו מצלמת Go-pro ברכב, ונתן לנו להקליט את עצמנו באוטו בדרך לגן האירועים. כמובן שהייחודיות בשימוש במצלמה זו, באה לידי ביטוי הן בשבירת הכוס והן כאשר חיבר אותה בזמן הריקודים למשקאות אלכוהוליים וצילם מזיגת אלכוהול לתוך פיהם של האורחים, ממבט של קצה הבקבוק. כשקיבלנו מצחי את כל חומר הגלם, די נבהלתי, שכן ציפיתי לראות הקלטה רציפה של כל האירוע, כשם שצלמים יותר מיושנים עושים, אולם אצלנו היה נראה שישנם צילומים קטועים ונטולי קשר. כאן נכנסת לתמונה, אפרת אישתו, עורכת מקסימה, הן באישיותה והן במקצועיותה. כאשר קיבלנו את התוצר המוגמר, "לא היה קשר" בין חומר הגלם ממנו נלחצתי, לבין הסרט הערוך. קיבלנו סרט מעלף, מרגש ורומנטי, שממש סיפר את סיפור היום המרגש שלנו, בצורה שמשקפת את המציאות כפי שהייתה ואת האושר שהרגשנו. בסרט בעצם בא לידי ביטוי הן הכישרון והמקצועיות של צחי באיכות הצילום, הקומפוזיציה, המקוריות והיצירתיות שלו והן הכישרון והמקצועיות של אפרת, בבחירת השוטים היפים והמחמיאים ביותר, בתזמונים המושלמים בין המוסיקה לבין הצילומים עצמם וברגישות שלה למצולמים. לסיכום: צחי, איש מיוחד במינו, צנוע, צלם בחסד עליון, מוכשר, מקורי ובמיוחד הגון (ביחס לכישרון הרב ויוצא הדופן שלו, המחיר הוגן ולא "גרידי"). אפרת, אישיות לבבית ומקצועית שלא נופלת מהכישרון של בעלה, עורכת בטוב טעם, ברגישות ובדיוק רב. קיצר הרגשנו שרכשנו לעצמנו חברים. מליצים בטירוף!!!
הצג עוד

אורטל ואילן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראיתי סרט אחד של צחי וידעתי שהוא זה שהולך לצלם לנו את החתונה.המחיר היה לנו יקר והלכנו לחפש אחרים, אבל אף אחד לא הגיע לרמה שלו.אמרתי לו: צחי, 6000 ש"ח רק לווידאו? זה המון!וצחי ענה לי: לDJ שלכם תשלמו 5000 ש"ח והוא בא לכמה שעות והולך. אני איתך מההכנות ועד סוף האירוע,אפרת יושבת אחרי זה ועורכת לכם את הסרט. זה המון שעות עבודה.אמר וצדק! כבר כשראינו את הסרט הלא ערוך הבנו שעשינו את הבחירה הנכונה.צחי לקח שוטים מדהימים, לא פיספס אף אחד ואף אחת. כולם עברו דרך עדשת המצלמה.הבן אדם פשוט גאון! ומעבר לזה שהוא מקצוען אמיתי (באמת, אין יותר טוב ממנו, פשוט אין!) הוא אדם מדהים!יש לו אנרגיות טובות והוא תמיד מחייך והיה תענוג להיות במחיצתו במהלך היום המיוחד הזה!רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה ולכן התוצאה בהתאם.היום ראינו את הסרט הערוך שכלל קליפ מסכם, קבלת פנים, חופה, ריקודים וקליפ סיום - נהנינו מכל רגע!אפרת עשתה עבודה מצויינת, עבודת עריכה מושקעת, שמקפידה על הפרטים הקטנים.בקיצור - צוות מס' 1 בארץ.שווים כל שקל!
הצג עוד

SagivReut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 14/6/2012 ואפילו אחרי שהתמהמנו עם הזמן צחי נתן יחס אישי כאילו אנחנו הזוג היחיד שלו.אל צחי הגענו בהמלצה חמה של הדיג'י שלנו אלמוג בר (ראו המלצה חמה בדף שלו), כבר בשיחת הטלפון הראשונה אפשר היה לחוש שהולך להיות איתו מעניין ושמח! הפגישה הראשונה התקיימה באווירה חמה ומקצועית העבודות של צחי מדברות בעד עצמן.צחי דואג ללוות את הזוגות שלו לקראת היום הגדול מגיע עם שנים של ניסיון בתחום הצילום והעריכה ומצוייד תמיד בציוד הכי חדשני מתקדם על מנת לתת לזוג את התוצר הכי טוב שיש בשוק.במהלך היום הוא נותן 2000% מעצמו מתרוצץ לתפוס כל זווית ופריים. יום החתונה איתו הוא יום גדוש בצחוקים, חיוכים ואווירה מהנה.האישה שאיתו אפרת האמונה על העריכה יחד איתו עושה עבודה נפלאה, אומנותית, מרשימה פשוט שלמות הסרט יצא ברמה שלא רואים בסרטי חתונות עבודת העריכה והצילום האיכותי הם אלה שעושים את השוני בין אסופת פריימים לבין סרט איכותי שמעביר בכל צפייה את התחושה של אותו היום.
הצג עוד

אולה מור ליבשיץ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשהגענו לנקודה בה אנחנו צריכה לבחור צלם הדבר הראשון שעשינו הוא לשאול ממישהו מקצועי , שמבין עניין באיכות הצילום ובאיכות העבודות וכך עשינו הלכנו לפי המלצה. לנו כזוג היה מאוד חשוב התמונות והוידיאו. בלי שום היסוס ולאחר צפייה בקליפ וחצי של צחי אשר החלטנו בפה אחד "אותו אנחנו רוצים" מייד קבענו פגישה. בפגישה הכל זרם בדיוק כמו שציפינו .... צחי כיוון אותנו והסביר לנו הכל.......... בקיצור פגישה מולשמת! אין מילים להודות לצחי ואפרת על העבודה המהממת , הוצפנו בהמון רגשות זה היה פשוט מהמם! אנחנו מאוד מרוצים ומוצפים בפרגון !
הצג עוד

EDS   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
צחי צחי צחי.... .הגיע מוכן לקרב. בדומה לקולגה שלו, אדם חביב ומבדר. עזר רבות להפגת המתח ביום החתונה... צילם וידאו ברמה גבוהה מאוד.הסרט הערוך של החתונה ברמה מאוד מאוד גבוהה, ועד היום נצפה שוב ושוב...היה זמין תמיד לפני ואחרי. הסתדר עם כל נותני השירות. ענה לבקשתם של כולם. לא פספס אף אורח... התמזג היטב בקהל וכלל לא הורגש (חשוב).יודע איך ומה לצלם על מנת שבסופו של יום נקבל סרט מושלם. לא הייתה ולו תלונה אחת.
הצג עוד

mayal34   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אל צחי הגענו דרך צלם הסטילס שבחרנו (אור זהבי) שניהם עובדים יחד כצוות מעולה והיה נורא נעים וכיף איתם במהלך היום, שזה ממש ממש חשוב. צחי אוהב את העבודה שלו, חי אותה, והדבר ניכר בכל מה שהוא עושה. מתאמץ להשיג שוטים מיוחדים, שם לב לכל פרט והתוצאה הסופית, בזכותו ובזכות אישתו המקסימה, שעורכת את החומר המצולם, יצאה ממש ממש יפה ומיוחדת, שונה מכל סרטי החתונה שיצא לי לראות.
הצג עוד

svetashahar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים אבל וידיאו שמשאיר אותך ללא מילים שווה יותר!!! אין ספק שצחי הוא אומן ומהרגע הראשון שפגשנו אותו ישר התחברנו וידענו שזה פשוט אהבה ממבט ראשון :)קודם כל צחי בן אדם מקסים ומצחיק בטירוף! ישבנו איתו בפגישה הראשונה והוא הראה לנו קליפים מחתונות אחרות וממש הסביר על המצלמה שהוא משתמש בה והראה את האפקטים של העדשה וזה היה ממש נחמד כי לא כל צלם יישב ויסביר לך בפרטי פרטים על העבודה שלו..ככה שאפשר להגיד על צחי שהוא ממש אוהב את מה שהוא עושה וכל חתונה שהוא מצלם בה יוצאת מושקעת חבל על הזמן. הוא גם נתן לנו טיפים ממש שווים כדי שהווידיאו שלנו ייצא יותר טוב. התגובות שאנחנו מקבלים על הקליפים שלנו שוות הכל. כל מי שרואה את הקליפים של החתונה אומר שבחיים לא ראה סגנון כזה של צילום ועריכה. זה נראה ממש כמו סרט.בקיצור, אם אתם מתלבטים מכל מיני סיבות פשוט תפסיקו להתלבט ותדעו שצילום זה הדבר שהכי חשוב להשקיע בו בחתונה! ואין על צחי!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up