כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מוסך מרכזי של פיג'ו(שרודר)

מוסך מרכזי של פיג'ו(שרודר)

מוסכים
כתובת:כהנמן 103
טלפון:036710551
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
driver   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
ברשותי פיגו 307 מודל 2002 יד ראשונה. כבר 11 שנים אני מבצע את כל הטיפולים במוסך המרכזי בבני ברק. ספגתי לא מעט ביקורת על שאני מטפל במוסך המרכזי רכב ישן הרבה אחרי תום תקופת האחריות. עלות הטיפולים גבוהה הרבה יותר ממוסכים אחרים, אך העדפתי לישון בקשת ביודעי שהרכב מטופל בצורה הראויה. כללית הייתי מרוצה. השבוע שבק המנוע אחרי 280 אלף קמ וגררתי את האוטו למוסך המרכזי. המנוע קרטע על שלושה צילינדרים, וחשדתי שמדובר בבוכנה שנכשלה (כנראה נשרף שסתום נשרף). לא הייתי בטוח, וקיוויתי שהסיבה הייתה מים בדלק כי החלפתי תחנה דלק ביום מאד גשום. בהתייעצות עם מכוני רכב, חשבתי שכדאי לבדוק תחילה אם אין בעיה בדלק לפני הגעה למסקנות חריפות יותר. הרכב התקבל על ידי הבוחן שאלתיאל--אחד הבוחנים במקום. ביקשתי שיבדוק את איכות הדלק לפני שיבצע בדיקה כלשהי. כאשר הגעתי לחתום על טופס הקבלה, נדהמתי לראות שהוא העריך את העבודה ב 1500 שח. על מה 1500 שח? כדי לבדוק את איכות הדלק? הוא הוריד את הסכום ל 700 שח. לא התייחסתי לסכום כי בתמימותי חשבתי שבבדיקה פשוטה ניתן יהיה להגיע למסקנה אם מדובר בתקלה פשוטה או שהמנוע שבק. אם המנוע שבק, אין מה לדבר על תיקון אחרי 280 אלף קמ. אחרי חצי יום "עבודה" על המנוע, התקשר אלי שאלתיאל ואמר שיש ירידת לחץ באחת הבוכנות. המסקנה נראתה לי הגיונית ובזה חשבתי שנסתם הגולל על המנוע. שאלתחיאל לא ויתר וביקש את אישורי לבצע בדיקת לחץ כדי לאתר את סיבת בריחת הלחץ: שסתום שרוף או רינגים שחוקים. שאלתי כמה תעלה הבדיקה, ונעניתי שהעלות היא 400 שח. הוריתי לו לעצור מיד את כל הבדיקות. חשבתי שבזה נגמר הענין והתחלתי לחפש מוסך שיחליף את המנוע. כאשר באתי לשחרר את הרכב, דיברתי עם מנהל המוסך עופר כהן. הוא דחה אותי ב ,בוא נראה במה מדובר". חיכיתי שעה שלמה כדי ששאלתיאל יוציא את דוח העבודה. נדהמתי לקבל חשבון של 700 שח, בדיוק הסכום עליו חתמתי. להצדקת הסכום שאלתיאל מילא את הדף ברשימה של מספר בדיקות ורשם זמן עבודה של 2.4 שעות. התלוננתי אצל סגן מנהל המוסך, יוסי חדד. זה "הסביר" לי שכל פעולה לוקחת זמן ולכן 2.4 שעות זה לא הרבה. בסוף הוריד לי 15%. עדיין נשארתי עם 600 שח עבור בדיקה שהייתה צריכה לקחת 115 דקות ולעלות לא יותר מ 70 שח. גררתי את הרכב למוסך אחר. המכונאי במוסך החדש התניע את המנוע ואמר מיד שמדובר בשסתום שרוף בלי שידע את תוצאות הבדיקות של מוסך שרודר. כשסיפרתי לו כמה זה עלה לי בשרודר, הגיב כי זו הנקמה שלהם על שלא החלפתי את המנוע אצלם. הם רצו עבור החלפת מנוע מפירוק 15 אלף שח! לעומת פחות משליש בכל מוסך אחר. מסתבר שנפלתי אצל בוחן לא מקצועי ולא ישר שכל כוונתו היא לנפח את החשבון כמה שיותר. ברגע שחתמת על סכום מסוים, זה מה שתקבל ללא קשר מה התקלה. מסתבר גם שבכל הפעמים הרבות שנכנסתי למוסך שרודר, לא קרה אפילו פעם אחת שקיבלתי חשבון נמוך יותר מהסכום שחתמתי עליו. איך יתכן שהבוחן יוכל לנבא בדיוק כזה כמה יעלה תיקון או בדיקה? המסקנה פשוטה מאד: 1. הבוחנים בשרודר מקבלים אחוזים מגובה החשבון שהלוקח משלם. 2. המטרה של הבוחן היא לנפח את החשבון כמה שאפשר. 3. חתימת הלקוח על סכום מסוים היא כמו צק בבנק. הבוחן יעשה מה שצריך כדי לחייב את הסכום עליו חתם הלקוח. 4. הטענה שהמוסך המרכזי הוא משחטת כסף נכונה תמיד וזו לא הפתעה. החידוש כאן הוא ששיטת העבודה בשרודר הופכת את המוסך ללא הגון ואת הבוחנים לנוכלים. חשבתי לקנות שוב פיגו חדש אחרי שהקודם שבק. לאור התנהלות המוסך המרכזי, אאלץ לחפש רכב אחר.  
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
מעשה שקרה,כך היה: אחרי יום עבודה מתיש,מעט שעות שינה מהלילה(שיטוטים ב"רמקול"...),פקקים בכבישים וטמפרטורות גבוהות-הייתי בדרכי הביתה,ואז...בום !...נכנסתי במכונית לפני.אז נכון שיש לי וותק וניסיון של 30 שנה בכבישים,ונכון שההוא לפני שם לי ברקס פתאומי,ונכון שאני אלוף העולם בנהיגה- אבל מה זה משנה, שתי שניות של היסח דעת בגלל דיבור והטיית הראש הצידה-ואני בתוך סרט בצבעים כהים. אקצר לשם הענין ואגיע לבוקר למחרת(כי בערב כבר אין מוסכים ושמאים-גם להם מגיע זמן לגלוש ב"רמקול"...): התייצבתי במוסך המרכזי של פיג'ו(וסיטרואן) בבני-ברק,והיפקדתי בידיהם את ה-407 היקרה לי,לאחר שוידאתי עם סוכן הביטוח שלי שמוסך זה נמצא ברשימת "מוסכי ההסדר" עם חב' הפניקס- דבר שמוזיל את ההשתתפות העצמית שלי בכ-50
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up