כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עופר מורה לריקוד חתונה

עופר מורה לריקוד חתונה

ריקוד חתונה
כתובת:תל אביב
טלפון:0723939901
95
99 מתוך 100
לפי 61 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
95 מתוך 100
אדיב ומקצועי, מאוד נהננו מהיחס. בנה את הריקוד לפי היכולות שלנו והיה קשוב לשינויים שרצינו לבצע. כל שיעור הפך בעצם לדייט סופר כיפי ומיוחד.

Niva   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
95 מתוך 100
כבר מפגישה הראשונה למדנו המון. נהנינו מכל רגע, מורה מקצועי, נעים ואדיב.
הצג עוד

Ruba   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני זוכרת שחיפשנו מורה לריקודים, וממש פחדנו שזה לא יזרום ושזה יהיה לנו כבד מדי…כבר בפגישה הראשונה הרגשנו בנוח עם עופר, הוא מצחיק, הוא קלט את הראש שלנו ישר, השיעור היה קליל, ומקצועיבעלי ללא רקע ריקודי ועופר הצליח להוציא ממנו ביצועים יפים מאוד! הריקוד היה מושלם, השיעורים היו כיפיים תוך 5 שיעורים וכבר הריקוד היה מושלם, ומוכןהשיעורים היו בתל אביב, והחתונה שלנו התקיימה בחיפה, כמה ימים לפני החתונה, התאמנו על הריקוד עם עופר שבא במיוחד מתל אביב לאולם כדי להתאמן על הריקוד שלנוזו ההחלטה הכי טובה שלנו בתכנון החתונה - ממליצים בחום ובאהבה 🩷בין אם אתם יודעים לרקוד או לא, או שאתם כן והבן זוג לא והחלטתם להרים ריקוד לחתונה, עופר הוא התשובה
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאוד התלבטנו איך אנחנו רוצים לעשות את הסלאו שלנו, מצד אחד זה מאוד מביך לעמוד מחובקים לנוע מצד לצד מול 300 אורחים ומצד שני כל קשר בנינו לריקוד מקרי בהחלט. בעיקבות המלצות הלכנו לעופרזה חד משמעית היה החלק הטוב ביותר בתכנון החתונה! ללכת עליו לשעה זה כמו טיפול זוגי הוא מלמד מדהים עם סבלנות עצומה וחלוקה נכונה של הזמן הוא בנה לנו ריקוד מאפס על השיר שבחרנו וכל פעם נתן עוד דגשים לאיך לרקוד אותו כמו מקצועים בעקבות חרבות ברזל לא הספקנו לסיים איתו את הריקוד אז דרך הטלפון הוא הנחה אותנו איך להשלים את הכיאוגרפיה ככה שהריקוד שלנו יהיה בלתי נשכחכל האורחים עפו על זה וביקשו את הסרטוןממליצה מכל הלב!
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על עופר בפייסבוק מזוג שלמד איתו, עופר ישר הבין מה רצינו ועשה לנו ריקוד מהסרטים!היה לנו שיר פחות קונבנציונאלי והוא זרם איתנו לגמרי!האווירה והמקצועיות באופן כללי מאוד חשובים ❤️האורחים היו בוואו
הצג עוד

נעמי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עופר היה מקסים מהרגע הראשון שדיברנו, היה נעים סובלני ומקוצעיהיה לנו תענוג ללמוד מימנו

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ובן זוגי יחסית ביישנים וכשהחלטנו להתחתן מאוד חששנו מהמעמד ומכל תשומת הלב, החלטנו שבשביל להפוך את התהליך ליותר נעים ולצבור ביטחון ניקח שיעורי ריקוד שיעזרו לנו להרגיש יותר בנוח ואז הגענו לעופר המהמם ! עופר הביא איתו המון קלילות,העביר את השיעורים בצורה נעימה וברורה והתאים את הריקוד לרמה שלנו ובעיקר נתן לנו הרגשה טובה והמון כיף! וכשהגענו לחתונה ולרחבת הריקודים הרגשנו הרבה יותר בנוח וביטחון לרקוד יחד 😌. ממליצים בחום !🤍🤍
הצג עוד

or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הדבר הכי חשוב לדעת על עופר זה שהוא לקח שני אנשים שלא יודעים לרקוד ותוך מספר שיעורים קטן (והרבה תרגול עצמאי) הפך אותם לשיחת היום של החתונה שלהם - לא כי האורחים מנומסים, אלא כי הריקוד אשכרה נראה טוב. עופר מתמחה במספר סגנונות (הלכנו על סלואו+ואלס. קלאסי), מקצועי מאד, מבין עניין ואכפתי, ממש רוצה שהזוג יצליח להוציא מעצמו את הריקוד הטוב ביותר. עופר מורה סבלני מאד, קשוב, מסביר ומדגים גם מבלי שצריך לבקש, מתעקש שהשיעור האחרון יתקיים באולם עצמו, גמיש בשעות ובעל אורך רוח (כבר אמרנו?)ממליצים עליו בחום לכל מי שרוצים להיראות כמו זוג מהאגדות, אפילו לאלו שנבוכים רק מלחשוב על הרעיון של ריקוד זוגי בחתונה.
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פנינו לעופר בערך שבועיים לפני החתונה.עופר היה ממוקד, מקצועי, התאים את הריקוד ליכולת שלנו ולא פחות חשוב מזה - העביר לנו את השיעורים בצורה כיפית.מעבר לריקוד שעד היום לא מפסיקים לדבר עליו, יצרנו לעצמינו בתוך כל הארגונים של החתונה חוויה זוגית נחמדה. תודה על זכרון מהמם!
הצג עוד

Boris   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מורה שיבנה לנו ריקוד שמתאים לקונספט החתונה שלנו ומצד שני שלא יהיה מורכב מידי. עופר הצליח לעשות עבודה טובה ותוך 4 שיעורים הושלם הריקוד מתחילתו ועד סופו! עופר מקצועי וקשוב והאווירה בשיעורים קלילה ונעימה! מומלץ לכולם גם כבילוי זוגי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up