כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טל דביר

טל דביר

עיצוב אירועים
טלפון:054-9720730
94
97 מתוך 100
לפי 45 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מעבר לכך שטל דביר היא מעצבת מדהימה, היא באה לקראת הזוגות גם בבחירת המחיר. אמיתית וכנה .
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל בהתאם לשיתוף הפעולה עם האולם עדן על המים. כבר בפגישה הראשונה הגענו אליה הביתה וזה יצר אווירה מאוד חמימה וחברית. טל התנהלה באופן מאוד מקצועי ופרשה בפנינו המון אופציות והצליחה להתאים את הכל בצורה מדהימה על מנת שהאירוע יראה הכי מדהים שניתן. המענה של טל בנוגע לכל שאלה ובנוגע לכל שינוי בתוכניות היה מעבר לציפיות שלנו.
הצג עוד

dana_251992   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טל המדהימה! תודה רבה על העיצוב המשגע ! הכל היה בדיוק כפי שתיאמנו וצפינו ! הכל היה כל כך יפה ,מושקע, בטעם טוב סמכנו עלייך מהתחלה בעיינים עצומות ! אנשים לא מפסיקים לדבר על כמה שהעיצוב היה מושלם, כשנכנסו כולם לאולם זה היה שוק ! עזרת לנו המון, ייעצת לנו , את אמיתית וכנה וזה כל כך חשוב ! מודים לך מכל הלב ! נדב ודניאלה אביטן
הצג עוד

natali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טל היא מעצבת הבית של האולם. פגשנו אותה בביתה החם ומיד התאהבנו. הרכות, הנעימות, היצירתיות והשלווה גרמו לנו להבין שאנחנו בידיים טובות. באנו עם תקציב מסויים (לא גבוה) והיא עמדה בו בענק! קיבלנו אינספור מחמאות על עיצוב האולם. בנוסף, בעלי שיחיה החליט שהוא רוצה לקחת חלק בעיצוב האולם ובבוקר האירוע פקד את האולם וניפח בלוני לד (לד בצבע חם ולא צבעוני) ששדרגו פלאים את קבלת הפנים והחופה. מומלצת בחום!
הצג עוד

שני וערן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אל טל הגענו מגן האירועים בו התחתנו וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. החל מהשקט והשלווה שלה, המקצועיות והיצירתיות. ידענו שאנחנו בידיים טובות. לקחנו גם את עיצוב האולם של טל וגם עמדת השזירה שלה (שנראתה כמו עמדת תכשיטים וכולם מדברים עליה). אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על עיצוב האולם והעמדה ועל כך שגם בסוף האירוע הכול עמד דום, טרי ויפה. אל תחשבו פעמיים, כי באמת אין מה. טל-תודה!
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טל היקרה, אין ספק שעדן על המים (האולם בו התחתנו) הוא מקום יפייפה, אבל בזכותך הוא פשוט הפך לקסום. מהפרטים הכי קטנים ועד התמונה השלמה - הכל פשוט היה מושלם. לא הפסקנו לקבל מחמאות - החופה הייתה מהממת, השולחנות ערוכים למשעי, והרגשנו בתוך סיפור מהאגדות. לאורך כל הדרך, ליווית ודאגת, כך שיכולנו להיות הכי רגועים ולסמוך על כך שאנחנו בידיים טובות, ולכך פשוט אין תחליף. מודים מכל הלב וממליצים בחום רב!
הצג עוד

נילי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
טל עיצבה את החתונה שלנו בחוות רונית. טל השלימה בדיוק את הטאצ׳ שחיפשתי! עיצוב אלגנטי, רענן הן במרכזי השולחן, בקבלת הפנים והחופה כמובן. השזירה היתה פשוט מקסימה! וכל זה במחיר הוגן, ללא פלצנות (אחרי שקיבלתי הצעות מחיר מגוכחות לאותו תיאור של מה שחיפשתי) ומבלי להתפשר על המקצועיות הגבוהה ואיכות הפרחים. העיצוב יצא מקסים !! כמובן שמיותר לאמר שהיה כיף לעבוד עם טל, היא היתה קשובה ונעימה .
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
טל היקרה עיצבה לנו את החתונה בדיוק כמו שדמיינו. הגענו לפגישה איתה סקפטיים ומאד חששנו, אבל מהר מאד היא הפיגה את כל הפחדים, הבינה את הראש שלנו והציעה לנו בדיוק מה שמתאים לנו בתקציב שנוח לנו, ללא כל ניסיונות "לדחוף" למקומות אחרים. העיצוב היה מדהים והשאיר אותנו פעורי פה. לא האמנו שזה מה שיצא בתשלום הסמלי כל כך שהשקענו בעיצוב. תודה רבה, עידו וליטל כהן. 25.8.16
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
טל דביר היא פשוט אישה מדהימה מעצבת מוכשרת בטירוף שפשוט ענתה על כל הצפיות שלנו התחתנו בעדן על המים שבכל מקרה האולם משגע והיא הפכה אותו ליותר ממושלם

דדי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
טל עיצבה לנו שולחנות בחתונה בעדן על המים. מקצועית, סיפקה בדיוק מה שביקשנו – עיצוב נעים ואלגנטי. מומלץ.

להמשך גלישה באתר
up