כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ רועי סמיה

DJ רועי סמיה

תקליטנים
טלפון:0523695455
93
97 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shirley   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין דבר יותר חשוב בחתונה מאשר רחבה מפוצצת באנשים שנהנים, בזכות התקליטן המדהים רועי אצלנו זה קרה ובגדול! נפגשנו פעם אחת כדי לעבור על רשימת שירים ומהשניה הראשונה הבנו שאנחנו באותו ראש..
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אין תקליטן שמגיע לרמה הזאת!!! רחבת הריקודים הייתה מ-ל-א-ה כל הערב. הבין את הראש שלנו ועשה לנו את החתונה. קיבלנו עליו ים ביקורות טובות מאורחים אחרי האירוע. מומלץ בחום!!!

dudik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
DJ תותח, הקפיץ לנו את הרחבה עד 2 בלילה, הרחבה היתה מפוצצת כל הארוע, ריאנה, אייל גולן, פופ, האוס... הכל והוא שם כמו שצריך, דאג לאנרגיות בשמיים. את השיר שבירת כוס הוא ערך לנו במיוחד, פשוט לקח שיר שרציתי, עשה לו remix, הוסיף לו קצב והפך אותו למה שרצינו.
הצג עוד

Hajginz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תקליטן נהדר. איש מאוד נעים שעשה לנו יופי של אירוע עם אחלה מוזיקה שהתאימה לכל רגע באירוע כמו כפפה ליד. מהפגישה הראשונה איתו היתה לנו הרגשה שזה האיש הנכון בשביל להרקיד את האורחים שלנו במסיבת חתונה שעשינו בפברואר בגדות בתל אביב. החל מקבלת הפנים רו סיפק את הסחורה והתמודד יפה עם הקהל הלא פשוט ש״סידרנו״ לו.
הצג עוד

אושריומולי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשהציעו לנו לבדוק בקשר לרועי כדיג'יי בחתונתנו, בדקנו באתר הזה חוות דעת מעולות, דבר שגרם להעלאת הציפיות ממנו. לאחר שיחה עמו והפגישה הראשונה כבר יכולנו לדעת בבירור כי זהו הדיג'יי שינגן בחתונה שלנו! לא חיפשנו שום דיג'יי אחר אחריו! רועי הראה את המקצועיות שלו, החומרים ובעיקר את יחסי האנוש המעולים שלו! רועי בן אדם מקסים וככל שהוא כזה ככה הוא מקצוען ללא פשרות!בחתונה הוא הרקיד את כל, אבל כל, האורחים! הרחבה הייתה מפוצצת והשולחנות היו ריקים! המוזיקה קלעה בול לטעמנו (ומראש לא הגבלנו אותו כלל) והכי חשוב לטעמם של אורחינו היקרים! המסיבה נמשכה עד השעות הבאמת קטנות של הלילה! קיבלנו ביקורות חיוביות ומפרגנות מכל האורחים שלנו על רועי!לא יכולנו לבקש יותר טוב ממנו! לסיום, לא רק שרועי עמד בציפיות הגבוהות שהגענו עמם בפגישה הראשונה אלא עלה עליהם בהרבה! בחרנו נכון!!13.03.2013
הצג עוד

kurva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את סמיה ראינו בפעולה בחתונה חצי שנה לפנינו, לכן הבחירה היתה קלה מאוד מדובר באחד הספקים ממנו היינו הכי מרוצים בחתונה. מעבר למקצועיות שלו, ליכולת שלו לקרוא את הקהל ולהרקיד ללא הפסקה, מדובר באדם שפשוט נעים וכיף לעבוד איתו שמצד אחד קשוב לרצונות שלנו ומצד שני יודע לתזמן את הכל בצורה מושלמת  או להעיר לנו בעדינות שהבקשה לשיר מסוים לא מוצלחת... דבר נוסף שראינו שהבנאדם מקצועי לחלוטין ואוהב את העבודה שלו, שזה לא פחות חשוב. בנוסף קיבלנו בסוף החתונה דיסק עם כל השירים שהיו בקבלת פנים, כך שיש מה לשמוע באוטו...     טיפ למתחתנים: כל האולמות ללא יוצא מן הכלל דורשים תשלום לאקו"ם. אנחנו נמנענו מכך, מאחר וסמיה חבר באיגוד התקליטנים הישראלי (מסתבר שיש דבר כזה) והוא משלם בעצמו לאקו"ם, לכן אין צורך בכפילות. יש לבקש ממנו שיביא בערב האירוע אישור- וחסכתם 180 ₪.  
הצג עוד

danaamir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היגענו לסמיה דרך המלצה של אחי, שהיה בחתונה בה הוא היה D.J. חששנו ממיעוט ההמלצות באתר הזה, אבל מדובר בחששות שווא, מאחר וסמיה עשה לנו את החתונה!!!למרות החשש כאמור, סמיה השאיר רושם מצוין והחיבור איתו היה מיידי. מיד החלטנו שהוא יהיה ה-D.J. שלנו ומדובר באחת ההחלטות החכמות והטובות שעשינו. בפגישה השניה, בה בחרנו את השירים, סמיה ידע לכוון אותנו היטב בבחירות שלנו וכאשר ביקר בחירות מסוימות שלנו, שלא היו מתאימות לחתונה, עשה זאת בחן ובנעימות. החתונה היתה אחת המסיבות המוצלחות, המוזיקה היתה מעולה, מגוונת וקלעה לטעם של הקהל. מעבר לכך, סמיה בחור מקסים, נעים, ישר, דייקן ומקצועי ביותר.
הצג עוד

shaanat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
רועי הוא דבר ראשון מקצוען. חבר באיגוד, נותן את כולו בעבודה ובעל העסק.מוזיקה כולם יכולים להשמיע אבל די.ג'יי שמקשיב לבקשות הזוג אבל יודע גם להתאים אותה לרוקדים על הרחבה צריך קצת לדעת מעבר ורועי ללא ספק יודע! המון תודה, היתה חתונה נהדרת (כך אומרים..) וכולם החמיאו לך.תמשיך לעשות את מה שאתה עושה כי אתה עושה אותו פשוט מצוין.
הצג עוד

katie.morozov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה חתונה גדולה עם קהל מגוון מאד היה חשוב לי שהדי 'גי מלבד שיקשיב למה שאני מבקשת יתן גם את חוות דעתו כמי שנמצא בתחום ויודע לא מעט. סמייה ענה לי על השאיפה הנ"ל, לאורך כל הדרך שלפני החתונה הוא ייעץ לי בבחירת השירים ואף דאג ליצור מיקסים חדשים כך שהחתונה שלנו לא תהיה כמו של השאר. מלבד זאת סמייה דאג במהלך החתונה להעניק שירים גם לצד החתן וגם לצד הכלה (מרוקאים ורוסים) כך שבסופו של דבר כולם היו מרוצים מהמוסיקה.קיבלנו המון המון תגובות חיוביות על המוסיקה באירוע והעיקר שאנחנו , הזוג נהנו מאד.אני ממליצה בחום על סמייה לכל מי שמעוניין בדיג'י שיודע ואוהב את עבודתו כי בסופו של דבר זה משדר על אופי האירוע.
הצג עוד

shirashuker   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בפגישה הראשונה עם רועי ידענו שזה הדי ג'יי שלנו, הוא היה מקסים ! הקליק בינינו נוצר מייד ! הפגישה השנייה הייתה פגישת מוזיקה והיא הייתה קצרה וקולעת, הוא הבין בדיוק איזה סוג קהל יש לנו ומה אנחנו רוצים, בקיצור הוא עשה לנו אירוע מדהים, העיףף את כולם לשמיים, אנשים לא הפסיקו לרקוד!!!!! חוץ מהעובדה שהוא בן אדם מדהים!! מקסים!! מצחיק!!! ואמיתי!! הוא די ג'יי לפנים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אנחנו מודים לך על אירוע כזה יפה ושמח, אין ספק שסיבה לאירוע כזה זה די ג'יי מצויין, שיחקת אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבים אותך, תודה...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up