כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קמינים EFEL

קמינים EFEL

בעלי מקצוע אחר
טלפון:039335010
0
98 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ba2002r   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בתור ישראלי מצוי, תמיד יש לי הרגשה שלא חשוב איזה בעל מקצוע עומד מולי הוא הולך לדפוק אותי... ולכן אני הולך ועושה סקר שוק מקיף, בודק את ההיצע בשוק, מחירים וכו'. כל זאת עוד לפני שאני מדבר עם בעל המקצוע. במקרה של חברת נסטור מרטין נהגתי הפוך, קודם שוחחתי איתם ואחר כך הלכתי לעשות סקר שוק ולתדהמתי, הם נתנו לי את כל האינפורמציה מראש בצורה מדוייקת ואמינה הצביעו על המעלות ועל המגרעות של כל קמין וקמין בשוק טווחי מחירים, נתונים טכניים וכו'. כאשר הלכתי לבדוק ראיתי שכל דבר שאמרו נכון וגם מעבר. אני באופן אישי מעריך מאוד כנות!!! אם גם לכם חשוב בעל מקצוע אמין אז קמינים נסטור מרטין היא החברה עבורכם! חשוב לציין כי איכות השירות וההתקנה הייתה מצויינית אני ממליץ על קמין גז של נסטור מרטין יישר כוח לבעלי מקצוע נדירים מסוג זה.
הצג עוד

amirhulir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מתחיל החורף והבהלה לקמין מתחילה, כולם מתחילים לחפש קמין זול, נוח לתפעול, איכותי וכמובן , לטווח הארוך אני כבר עברתי את זה ורכשתי קמין מיבואן בלעדי של קמינים EFEL. אנשי החברה הפכו את חווית הקנייה למצויינת. קיבלתי מידע אמין ומקצועי וייעוץ לאורך כל התהליך בכל הנוגע לקמינים והתקנה של קמינים. רכשתי קמין מעוצב עם מעל הפלסמה לסלון וקמין יחידה עצמאית לחדר השינה. כולם מרוצים אפילו אישתי, ואתם יודעים כמה זה קשה.... :)
הצג עוד

morant1983   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תהליך החיפוש אחר קמין אינו פשוט. אני לא יודעת למי מכם יצא לרכוש אחד אבל זה דיי מייגע. תחילה צריך להחליט איזה קמין רוצים גז, עץ, נפט ובטח יש עוד כמה סוגים.... ואז להחליט על עיצוב, תקציב ושירות לא בהכרח בסדר הזה. הייתי אצל כל החברות הלכתי לכל אולמות התצוגה ביקרתי בכל אתרי האינטרנט ורק במקום אחד הרגשתי שבאמת רוצים למכור את מה שטוב עבורי אתם יודעים לפעמים זה פשט כימיה עם המוכר אבל במקרה הזה הכל היה פשוט מצויין כל מה שנאמר אכן שנעשה על הצד הטוב ביותר ועבודה מצויינת אני לא מבינה גדולה בהתקנת קמינים אבל אצלי הפרטים הקטנים מאוד חשובים , שעת ההגעה משך ההתקנה ניקיון העבודה מהירות ההתקנה העידה על מקצועיות יוצאת מן הכלל. והבית נשאר נקי כאילו לא היו שם.... יש להם מבחר מגוון מאוד של קמינים לכל בית ולכל כיס.  מספיק שתכנסו לאתר ותבינו על מה אני מדברת: www.5260830.co.il
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up