כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בראור צילום
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
אנשים חמים שבאמת מרגיש שחשוב להם שפשוט נהנה. אווירה טובה, קלילים ןזורמים והכי חשוב - דואגים לתמונות יפות ולתיעוד מושלם!
הצג עוד

עינת   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חברה הכי טובה שלי סגרה עם עודד המנהל צלמים לחתונה שלה של בראור ובתור מלווה ראיתי את היחס, התמונות המדהימות והאווירה הטובה ולא היה לי ספק שביום חתונתי אסגור איתם גם. צילם אותנו אודי הצלם האלוף מספר 1 בארץ, עודד היה על וידאו עם רחפן וטכנולוגיות מתקדמות, ובר על המגנטים. היה מושלם!!! אין מספיק מילים לתאר את היופי של התמונות והתפיסה של הרגעים הכי יפים שלנו יחד. תודה על יום בלתי נשכח ותמונות שילוו אותנו כל החיים.
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
השירות שקיבלנו מבר אור צילום היה ממש טוב, דיברו איתנו לבד מה הולך להיות ביום האירוע ומתי הצלמים יגיעו, הצלמים שהגיעו היו ממש נחמדים ועשו לנו אווירה ממש טובה, מאוד מרוצים שסגרנו איתם
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
כמה מילים טובות יש לי להגיד על צוות בר אור האלופים! הכי הכי ליוסי ודורון המדהימים שליווי אותנו כל היום . מהרגע שהופיעו בדלת החדר במלון דאגו לעשות שמח ולהעביר את היום הזה בחיוך ענק, ידעו בדיוק מה ואיך להגיד, ידעו לתת תחושה טובה במהלך כל היום ולא נרגעו עד שהכל יצא מושלם גם בוידיאו וגם בסטילס, באמת שאלופים! מודה להם על כל רגע!
הצג עוד

זיו   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
מרוצים כל כך מהבחירה בצוות צלמים המדהימים של בר אור! יוסי ודורון ליוו אותנו לאורך כל היום, מצאו את המקומות הכי יפים לצילומים, עשו תמונות מטורפות ואמנותיות, היו מצחיקים בטירוף ועזרו לנו להשתחרר, הרגיש איתם פשוט טבעי ונוח! גם המשפחות והאורחים פירגנו ונתנו מלא מחמאות לצוות הצלמים! וכמובן עודד שמאחורי הקלעים דאג שהכל יהיה מדהים! תודה לכם על חתונה בלתי נשכחת!!! גיל וזיו
הצג עוד

בר יוניסיאן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
במילה אחת ואוו , איזה מזל שסגרנו איתכם צוות בר אור צילום , ללא ספק בפה אחד הספק הכי טוב שסגרנו איתו בחתונה ... נותרנו ללא מילים עם המזכרת שהשאירו לנו , בתחילת הדרך שמחפשים צלם לא יודעים לאן ללכת, כיצד לבחור , איך לבחור , אז קחו עצה קטנה מאיתנו חשוב לראות מול מי יושבים , לראות שזהו עסק שמכבד את עצמו, וקיים המון שנים , נותן חומרים בזמן , מדובר כאן על עסק שקיים מעל ל25 שנה , שנים של ניסיון ורזומה בענף החתונות, קיבלו את התמונות תוך עשרה ימים דרך אפליקציה שלהם , הכל היה מושלם מהפגישה הראשונה במשרד ,עם עודד הבעלים אדם משכמו ומעלה , ביום החתונה עצמו , ולאחר מכן .... צוות הצלמים והשירות ברמה הכי גבוהה שיש כולל העבודה עצמה , רוצים להודות לכם מקרב לב על זה שבחרנו בכם אוהבים המון קרן ובר.
הצג עוד

Ruth   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כל צוות הצלמים היו איתנו מהתחלה ועד הסוף, שירות הכי טוב שהיה אפשר לקבל! אנחנו מודים לכם על אירוע מושלם ושמח שחלק גדול ממנו בזכותכם, תודה רבה לכם על הכל! לא הפסקתם לגרום לנו לצחוק ולשמוח לאורך כל החתונה תודה רבה 🙏🏻🥰😍
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, אנשים מדהימים, קשובים מכילים ודואגים תמיד להרגשה של החתן והכלה
הצג עוד

קרין   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ואוו וואו ושוב פעם וואו! אין כמו עודד ואודי! קשובים, קלילים ובעיקר מקצועיים. מהרגע הראשון נוצר הקליק, וידענו שזה זה. יודעים להתאים את עצמם לחתן ולכלה, נותנים את דעתם המקצועית, מלווים ומתעדים כל רגע מהיום המרגש הזה. אין ספק שהם הבחירה הנכונה!
הצג עוד

אריאל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בחיבור טוב של עודד אליי, הוא בא אליי מנקודת הנחה שאנחנו הולכים לצלם את היום הכי מרגש בחיים והיה פלוס חיבור כשאמר לי אתה כמו אחד הילדים שלי אני רוצה שתבוא ותראה קודם אותי ואת המקום בעניים,בעקבות החיבור הגעתי יחד עם זוגתי באותו היום! דיברנו חשבנו והגענו למסקנה פה אחד באותו רגע אנחנו פה סוגרים חבילת צילום במקום הזה ולא אצל אף אחד אחר! ביום החתונה הייתה הירתמות ענקית של עודד וצוות הצלמים דאגו לנו ועשו הכל כדי שיצא הכי יפה שיש, יום קר עם גשם לא עניין אף אחד, עודד אמר רחפן עודד מקיים רחפן עודד אמר יצאו תמונות יפות ויצאו תמונות יפות, במהלך יום הצילומים היו המון התלבטויות מאיזה זוויות ואיך נצלם ישר צוות הצלמים פשוט פעלו בנוח ועשו לנו תמונות לא שגרתיות אבל ממש יפות כאלה שלא תראו בכל מקום.זה המשיך לחופה שהמזל אמר יהיה גשם וכל הציוד היה בגשם אבל עודד לא התייאש אמר תמונות יפות וכך היה!, אני אציין שהחוויה הייתה כוללת, בחיאת התמונות אח״כ הייתה נורא מרגשת ועודד הנחה אותנו מה לעשות ואיך לבחור ואח״כ אלבומים ותמונות והכל כדי שנהיה מרוצים, אציין כי לא היה יותר מידי שינויים כי הכל היה פשוט נראה כמו באותו יום, העבודה הכולל הגיעה פחות מחודש מיום החתונה כולל הפתעות שעודד דאג לנו יחד עם הכונן הקשיח המפורסם וסרטים בשלל אופציות צורות וסגנונות שנורא קל להתבלבל. לסיכום החוויה אגיד צוות בר אור אתם אלופים ועודד אתה איש יקר שהיה שווה להכיר, כמובן שזאת הייתה הפעם הראשונה איתך אבל ללא ספק גם לא הפעם האחרונה אין מילים באמת הכי טוב שיש ממליצים בחום!!!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up