כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לולאות
83
88 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
carmels   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
קניתי בלולאות נעליים, צמיד ועגילים, שהיו מיוחדים ויפהפים! לשמחתי לפחות אותם אני לא צריכה להחזיר אחרי החתונה :)איה היתה מקסימה, הצמיד שביקשתי דרש הרכבה מיוחדת ולא היה מוכן מראש, והכינו לי אותו במקום. אהבתי שאין ניסיון מצד המוכרות "לדחוף" דברים שאת לא צריכה או את המוצרים היקרים, אלא ממש מקשיבים לך, בודקים איתך מה את צריכה ורוצה ומה לא, ומנסים להתאים לך את מה שיהיה הכי יפה בשבילך. והנעליים (דגם FLO של רייצ'ל סימפסון) היו כל כך נוחות שבכלל לא החלפתי אותן לריקודים! חווית קניה נעימה וכיפית ומוצרים מקסימים.
הצג עוד

טלמ   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
60 מתוך 100
שלום, רכשתי בלולאות 3 פריטים מהממים ממש, מסרקיה, עגילים וצמיד במחיר יחסית יקר אפילו מאוד אבל היה מהמם והשירות היה מעולה. לאחר החתונה איה נתנה לי אפשרות להחליף את המסרקיה לפריט אחר שיהיה שימושי יותר (המסרקיה עלתה 350 אני החלפתי למשהו שעולה 300 כי טענו שהייתה לי איזה הנחה אני לא חושבת ככה אבל נגיד לכו תתווכחו למי יש כוח לזה אחרי החתונה ובקבלה רשום מחיר כללי ולא לפי מוצר), בקיצור החלפתי והחזרתי להם את המסרקיה ובמקומה הזמנתי שרשרת, התקשרתי אליהם שבועיים אחרי ושאלתי מה עם השרשרת מסתבר שבכלל לא שמו לב להזמנה ומי שטיפלה בי לא העבירה את זה לטיפול. לאחר מכן התקשרתי אחרי שבוע לשאול אם אפשר לבוא לקחת את השרשרת כי אני בת"א ולא עדכנתם מה איתה עוד פעם אומרים לי סליחה עוד לא טיפלו בזה עד שבוע זה יהיה מוכן ואני שומעת את זה כבר חודש. אני לא יודעת אם היחס ככה בגלל שכבר שילמתי או בגלל שאיה לא שם אבל איה הייתה פשוט מדהימה התבאסתי שהיא כבר לא בחנות כי היחס נהיה לא משהו בכלל וחבל :(
הצג עוד

talisharon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
קניתי בלולאות צמיד ליד ומסרקייה לחתונה שלי. התכשיטים הוכנו במיוחד לפי הזמנה, וסיכמתי עם המוכרת על תאריך אספקה אולם ביום בו קבענו התקשרתי כדי לבוא לקחת את ההזמנה ונאמר לי שהתכשיטים לא מוכנים ויהיו מוכנים רק ביום שלמחרת. כשבאתי לקחת את התכשיטים גיליתי שהצמיד אינו זהה לזה שהזמנתי... מאחר וכבר הייתי בלחץ של זמן, והגעתי במיוחד לתל אביב כדי לקחת את התכשיטים, לא רציתי להשאיר אותו לתיקון נוסף ולקחתי אותו כמו שהוא. ביום החתונה לאחר החופה הצמיד נקרע וככה יצא שיותר מחצי חתונה לא ענדתי אותו. חזרתי ללולאות אחרי החתונה והם אמנם תיקנו את הצמיד אך לא הסכימו לתת לי פיצוי כספי (ביקשתי שיחזירו לי חלק מהסכום שכן הצמיד נקנה במיוחד לחתונה ולא יכולתי לענוד אותו רוב החתונה...). לבסוף נתנו לי כפיצוי שרשרת קטנה שעוד באותו היום נשברה. לסיכום, תכשיטים יפים אך באיכות ירודה בוודאי לנוכח המחירים הגבוהים שהחנות גובה!! השירות לא עומד בציפיות.
הצג עוד

esterassaf   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
איה היא מקסימה אמיתית... מעצבת תכשיטים ובעלת העסק. מוכשרת בטירוף, נעימה והתאמצה ככל שביכולתה לסייע לי. הכינה לי מסרקיה מהממת והעגילים שרכשתי ממנה היו מדהימים.גולת הכותרת- נעלי הכלה שמיובאות בלעדית ל"לולאות" מלונדון. מעצבת הנעליים היא רייצ'ל סימפסון.רציתי נעל שלא הייתה במלאי והזמינו לי אותה במיוחד מלונדון. תענוג!
הצג עוד

nogab   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
- עכגד כדגכד גגכשד גדשחלגדש דגשחיגשדח גדשגשגש

nogablick   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
קניתי בלולאות את התכשיטים לחתונה (סיכה וצמיד בצבע כסף), שבועיים מראש. הדגשתי בפני המוכרת שאני רוצה לקבל את התכשיטים עד ליום רביעי שבוע ויום לפני החתונה, משום שאהיה מאוד עמוסה החל מאותו יום ולא אוכל להגיע. הבהרתי שאם זה לא יהיה מוכן בזמן, אני לא ארכוש במקום. המוכרת התחייבה בפניי שהתכשיטים יהיו מוכנים בזמן, ואמרה שידברו איתי בשלישי בערב.ביום רביעי המיועד בבוקר, עדיין לא התקשרו אליי. צלצלתי לבדוק מה קורה ואמרו שעדיין לא. צלצלתי שוב בצהריים, ואמרו לי שעדיין לא. ביום רביעי בערב צלצלתי בפעם השלישית, והמוכרת אמרה משהו כמו "אם לא צלצלנו אלייך אז זה לא מוכן. אין טעם לצלצל, אז אני מציעה שתפסיקי". ביום חמישי טסתי למסיבת רווקות. חזרתי לארץ ביום שני, צלצלתי, וסופסוף הצמיד והסיכה היו מוכנים. למרות שזה חייב אותי לאחר לעבודה ביום הכי לא מתאים לכך, כי ממילא היו לי סידורים אחרים באותו ערב, החלטתי ללכת כדי לאסוף את התכשיטים ולראות שהכל בסדר. כמובן שהאיסוף המאוחר הזה היה מאוד מאוד קשה כמו שהתרעתי מראש ומהסיבה בגינה ביקשתי למועד מסוים מראש.הגעתי למקום, ולתדהמתי גיליתי שהתכשיטים נעשו בצבע זהב, במקום בכסף, באופן שאינו מתאים לשמלה וליתר התכשיטים שתוכננו לחתונה. במקום להתנצל, אמרו לי שכנראה כך ביקשתי. כשהתעקשתי בדקו והתברר ששכחו לרשום באיזה צבע לעשות. עדיין לא נשמעה שום התנצלות, או חלילה ניסיון לטפל בבעיה במקום או באותו היום, והבטיחו לי שהתכשיטים יהיו למחרת היום. הסברתי שהדבר מאוד בעייתי מבחינתי משום שאני עובדת ולא יכולה ויש לי סידורים לפני החתונה, ומאחר שמדובר בעיכוב + טעות שלהם, אני מצפה לעזרה. שום עזרה לא הוצעה, אפילו לא להקפיץ את התכשיטים אליי כדי לחסוך לי הגעה נוספת לרחוב דיזינגוף, לחנות בלי חנייה.כך, יומיים לפני החתונה, הגעתי לבסוף לאסוף את התכשיטים שצופו בשכבה נוספת על השכבה הקיימת בצבע המבוקש. התכשיטים היו יפים בסך הכל, אבל בטח לא מהממים, ובטח לא יפים מספיק בשביל להצדיק את ההתנהגות הרשלנית והמזלזלת. אני ממליצה לכל הכלות לקנות בחנות אחרת.
הצג עוד

ifat83   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תכשיטים מאוד יפים ומיוחדים. קיבלתי עליהם הרבה מחמאות

OpYa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החנות מקסימה ומעוצבת בשיק וינטאג'י מגניב שתמיד עושה חשק להיכנס לחנות.השירות אדיב, סבלני ומאוד מקצועי ומבחר התכשיטים נהדר ויפהפה.קניתי עגילים יפים מאוד מפנינים וזהב. הם נראו נהדר בחתונה והם נראים נהדר גם כשאני עונדת אותם ליציאות.
הצג עוד

einat99   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נכנסתי ללולאות עוד לפני שהייתה לי שמלה וכבר אז התלהבתי והבטחתי שאחזור.ומזל שחזרתי - איה פשוט מקסימה, וסבלנית ברמה שלא תיאמן... כל הדברים בחנות פשוט כל כך יפים שאי אפשר להחליט מה לבחור... בחרתי צמיד וזוג עגילים, ואיה טרחה ופתחה לי חורים שחשבתי שכבר לא קיימים שנים, בעדינות וסבלנות.המקום בו עשיתי את השמלה היה בהמשך הרחוב, ולא הייתה שום בעיה שאקח איתי את התכשיטים למדידה, אבדוק מה נראה לי יותר ואבחר.בסופו של דבר גם אמא שלי ואחותי מצאו שם תכשיטים, וכולם קצרו מחמאות. מומלץ בחום!! גם אם לא מתחתנים! :)
הצג עוד

עדינה נווה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פשוט מקסים. היחס היה מקסים וגם התכשיטים.קניתי לבת שלי עגילים ושרשרת, וזה היה כל כך יפה עליה.היא עונדת אותם בלי קשר לחתונה, וזה מאוד נחמד שזה גם יעיל לאחר החתונה. האיכות של המוצרים עד כה נהדרת. אהבתי מאוד ואני ממליצה בשמחה על המוצרים של לולאות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up