כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
sil צילום וגרפיקה

sil צילום וגרפיקה

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542000076
96
99 מתוך 100
לפי 107 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nat3857   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הייתה חוויה נפלאה! שחר והצוות שלו אלופים. קיבלנו אינספור מחמאות על הצילומים.
הצג עוד

רינת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שחר האלוף!!! לשחר הגעתי מהמלצות ולחלוטין ההמלצה הכי טובה שקיבלתי!!!! כל כך שמחה שסגרתי איתך. לא יכולתי לתאר את היום הזה בלעדיך מרגע הטלפון ועד הרגע שנפגשנו (החתונה🤪) פשוט ואווו מלא שמחה ואנרגיה מטורפת וכמובן החיבור המידי שנוצר שלא מובן מאליו. אין עליך באמת תותח!!!! ממליצה מאוד!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו הצעות מכל מיני צלמים, ראינו אירועים ותמונות של המון מהם, אבל שחר ליבני הצלם מספר 1!!!! שעליו לא יכולנו לוותר! על האנרגיה המטורפת והאישיות הכי משוגעת ונפלאה שיש בעולם הזה!!! התחברנו ברמה הכי גבוהה שיש, הבין את הראש המטורלל שלנו ופשוט גרם ליום המיוחד שלנו להיות מושלם!
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תקשיבווו טובב שחר זה הדבר ה-כ-י טוב שקרה לנו בחתונה שלנו!!!!! קודם כל, הוא בן אדם מדהים!! הבן אדם מביא אנרגיות שאין דברים כאלה, גורם לכל מי שמסביבו לעוף עליו ולהרגיש בנוח. אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לבקש לעצמכם בחתונה זה צלם שיעשה לכם כיף ויזרום איתכם ושחר הוא הבן אדם בשביל זה!! דבר שני, הבן אדם מתאבדדד על כל תמונה (ראו תמונה להוכחה) והתמונות מעלפות!!! אתם חושבים שאתם יודעים איך אתם נראים ואיפה אתם מצטלמים ואז אתם רואים מה שיצא ולא מאמינים. יש לו רעיונות משוגעים ועין שאין לכל אחד בתחום. ממש חיפשנו צלם עם תמונות מגניבות ומקוריות, ולא רק תמונות בנאליות ושחר הוא הבן אדם לזה!! ואני חושבת שהכי חשוב- לבן אדם יש פשן למקצוע שאין דברים כאלה!!! רואים שהוא אוהב את זה והתמונות בהתאם. וכמובןןן שהוא הביא איתו את גיא ורון המדהימים לא פחות, כל האורחים עפו עליהם. הגענו לשחר ממש במקרה אבל מהרגע שנכנסנו למשרד שלו התאהבנו בו!! מחכים לחגוג איתו בכל האירועים הבאים!
הצג עוד

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אומייגאדד שחר ליבניי הזה , אמאלה , איזה בחור מגניבב ,שמח ואחלה גבר , יואו באמת אין לי מילים רק האישיות שלו , וזה שהוא כזה אדם טוב ושמח , גרם לי להרגיש כלכך בנוח בחתונה שלי. הוא כזה אדם ללא פוזות מדבר כל כך יפה ותמיד יבוא לקראתך , שיא הרצינות אני ויואל רוצים להיות החברים הכי טובים שלו . שתבינו שבמהלך הריקודים הוא התחיל לרקוד איתנו ועם כל החברה ועפנו עליו על זה . גם הסרטונים שהוא עושה, הם באיכות מדהימה , והוא גם השילוב המדוייק הזה בין לעשות עבודה יפה אבל גם לא מרוטשת , כלומר לא עשויה מדי מושלם כאילו זה כמו מסרט , הוא תופס את הרגעים הקטנים המרגשים האלו והמצחיקים האלו , וגם המחיר שלו לדעתנו ממש אחלה , לא קבלנו עדיין את הסרט , אבל לפי העבודות שראיתי ולפי הכמות אכפתיות שלו לגבינו , אני חושבת שיהיה מעולה . --- קיצרר לכוו אליווו ---- ושחרררר אנחנו מאוהביםם בךךךך-- ( אוסיף תמונה לפה בהמשך )
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר אתה אלוף!!! בתור מישהי שחשבה שהוידאו שלה ייצא מזעזע! אני ממש ממליצה על שחר לפני הכל מדובר בבחור מקסים שפשוט כיף להעביר איתו את היום הזה ! הוא קליל, כייפי וממש זורםםם והדבר השני שהוא מקצועי בטירוף , הוא קלט את הוייב שלנו ועשה את הסגנון של הוידאו ממש אנחנו, ערך את הסרטונים מאוד מחמיאאא, תפס את הזוויות הנכונות ובקיצור אנחנו ממש עפנו עליו!!! אני לקחתי צלם וידאו כמובן מאליו , כי זה מה שעושים שמתחתנים לא? חייבים לקחת צלם וידאו , מה זאת אומרת? איך אני יזכר בזה עוד 50 שנה? אבל לא ציפיתי שבסוף זה יהיה אחרת. יש ספקים שבדיעבד היית לוקח ספק אחר או אולי היית מוותר על האטרקציה , ואת זה כל כלה יודעת ;) אבל פההה לא רק שאני שמחה שלקחתי את שחר, אני גם חושבת שזה ישאיר לי את הזכרון הכי הכי משמעותי מהחתונה יותר מכל דבר אחר שנשאר ליי! בנוסף לכל זה, כל מי שראה את ההיילייטס אמר שהוא להיטטטט , מגניב וממש מיוחד מסרטונים אחרים שהם ראוווו... בקיצורררר שחררר אוהביםםם אותךךך❤ ברוך הבא לצלם של המשפחה 😝😝😝😝😝
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חבר׳ה.. עיצרו הכל!!! מצאתם את הצלמים המושלמים!!! מההכנות .. הדרך לאולם.. צילומי האוירה .. החוויה .. האוכל .. הריקודים ואחרי.. היה לנו ליווי צמוד.. קשוב ויצירתי!! אין עליכם צוות SIL !!! אוהבים אתכם!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מרגע הפגישה הראשונית הרגשנו בנוח עם שחר. ביום החתונה הוא הגיע בדיוק בשעה היעודה (ואף הקדים). גרם לנו להרגיש הכי בנוח והכי רגועים לאורך כל היום. בחתונה הריםםם יחד עם צוות מדהים. נשארו ממש עד הרגע האחרון כדי לתפוס עוד רגע, עוד תמונה- עד שהיה מרוצה.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אם היה ציון יותר גבוה מ-5/5, אין ספק שהוא היה מקבל אותו! הכרנו את שחר בגילגול הקודם עוד לפני שהיה צלם, כשהחלטנו להתחתן לא היה לנו ספק שהוא מי שאנחנו רוצים איתנו ביום הזה! מעבר לזמינות שלו, למצקועיות ולתמונות המטורפות- שחר נותן לנו להרגיש כמו חלק מהמשפחה, הכל כל כך טבעי וזורם. על התמונות אנחנו לא צריכים לפרט כי כל מי שרואה מה הוא מצליח להוציא מכל פריים מבין שיש פה אומן ברמה אחרת לגמרי! חשוב לציין שיחד עם שחר הגיע צוות של צלמי סטילז ווידאו (במקרה שלנו- יוסי ורומן) שהיו מדהימים והשלימו את החוויה למשהו בלתי נשכח! בקיצור- אין מספיק מקום לתאר פה כמה אנחנו מרוצים מהבחירה בו!
הצג עוד

yuliva85   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שחר האדיר! האיש והאגדה! מביא איתו ארגזים של מצב רוח ומלאאא סבלנות. שחר הבין לגמרי את הראש שלנו (רצינו להיות מצולמים אבל מאוד לא רצינו לעמוד מול המצלמה:) ). הוידאו יצא מהמם, העריכה הורסת! קיבלנו מלאאאא פידבקים טובים ונשארה לנו מזכרת מהממת! ממליצים בחום! יולי ועמית :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up