כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אדם ווין

אדם ווין

תקליטנים
כתובת:כל הארץ
טלפון:0547249955
94
99 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
חייבת להמליץ על הספק והdj הכי טוב שיכלנו לבחור לחתונה שלנו. הייתה לנו חתונה קטנה וחששנו שזה יורגש ברחבת הריקודים, אבל היה הכי שמח שיש, הרחבה תמיד הייתה מלאה ותוססת, לא הפסקנו לרקוד. אדם היה אכפתי בכל השלבים, עזר לנו לבחור שירים למרות שהתלבטנו המון, ולא הפסיק להציע עוד אופציות עד שנהיה שלמים עם הבחירות. בקיצור, אני חייבת להמליץ על אדם כי הוא תותח, ואני רוצה שעוד זוגות יהנו כמו שאנחנו נהנינו מהחתונה ומהריקודים.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הייתה חוויה מושלם ! אדם היה קשוב לנו לאורך כל הדרך, סמכנו עליו ב100% ולא טעינו !

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אדם מהמם אכפתי קשוב לכל הרצונות! עשה לו את האירוע ובגדול! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

davidista   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אדם היקר היה אחד הדיגיי׳ם הטובים שיכולנו לחגוג איתו את האירוע שלנו! מתחילת הדרך הוא היה קשוב לסגנון שלנו ותיאם איתנו מספר פגישות כדי להבין מה הסגנון של הזוג שעומד מולו ואיזה סגנון של מוסיקה להתאים לאירוע, תמיד היה זמין וקשוב לבקשות שלנו, המוסיקה בחתונה זה אחד הכי חשובים שבזכותם המוזמנים יהנו מהאירוע ויוכלו להשאר ויותר חשוב שהזוג בעצמו יוכל להחזיק מעמד ולהנות מהאירוע בזכות המוסיקה והשירים הנכונים, אצלנו בחתונה אנשים לא רצו לעזוב את הרחבה!! וגם אנחנו בתור חתן וכלה לא יכולנו לעזוב את הרחבה מרוב שהשירים היו מעולים וברצף נכון ובטוב טעם מכל סגנון שביקשנו ורצינו שיהיה בחתונה! מומלץ מאוד מאוד!!!!!! אדם ווין אחד התותחים בתחום!!
הצג עוד

Shlomi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אדם חוץ מזה שהוא די ג'יי מטורף הוא בנאדם מדהים .זה הבנאדם המושלם לאירוע שלכם .בנאדם עם כל כך הרבה ניסיון בתחום יודע בדיוק מה לעשות כדי לדאוג שהזוג יהיה הכי מבסוט שיש. בקיצור בנאדם קשוב אכפתי ודי ג'יי מטורף שיעיף אותכם לשמיים .
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אדם הוא תקליטן מדהים, עשה לנו את האירוע! ניקשו אלי המון אורחים בסוף הרוע וממש התלהבו מהמוזיקה! אנחנו ממליצים בחום לכל מי שרוצה שיהיה לו ארוע מדהים ומרגש כמו שהיה לנו לקחת את שרותיו של אדם! אתם הולכים רק להנות☺️

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין דיג׳יין יותר טובים ממנו! היה פשוט מדהים! הוא עשה לנו את האירוע והשאיר את המוזמנים עד השעות הקטנות של הלילה! לא רצו לעזוב ואפילו בזמן האוכל היו שלא הפסיקו לרקוד! היחס האישי המדהים שלו, המקצועיות, והביצוע היו הכי טובים שיכולנו לבקש ושאי פעם תיארנו. ממליצה כל כך. עשה לנו את החתונה ללא ספק! דרכו סגרנו גם את האטרקציות לרחבה והיה מהמם
הצג עוד

Gilad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בקצרה: אני בעצמי די.ג'יי מעל 20 שנות ניסיון ובחרתי באדם. האירוע חינה ומסיבת חתונה היה באופיו לטיני, ברזילאי, מרוקאי וכורדי. המורכבות שלו הצריכה הרבה מעבר למקצועיות, נראה לי שזה בעצם מסכם הכול.
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אדם היה פשוט ענק. עוד מהרגע הראשון שישב איתנו הבנו שמדובר במקצוען שחי את המוזיקה. יש לו הבנה גדולה מאוד בתחום עם שנים של ניסיון וגם בתחום המועדונים. הוא משרה ביטחון מלא בו ולא צריך לתת לו יותר מכיוון של מוזיקה שאתם חושקים בה והוא יקלע למטרה בדיוק בחתונה ויקפוץ את הקהל. החתונה שלנו הייתה יותר ממדהימה בזכותו וחברים עדיין מדברים על הדי ג׳י שלנו. מומלץ מאוד. אדם תודה לך על ערב ענק.
הצג עוד

Noemi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
היום הכי מאושר בחיינו שמנו את זה בידיים של אדם ולא התחרטנו. לא יכולנו לבחור בדיג'י יותר טוב ממנו. פחדנו בהתחלה כי לא ידענו אם הוא יצליח להרים חתונה דרום אמריקאית, ולא רק שהרים, הוא השאיר עם טעם של עוד. לא הכרנו אותו לפני, קיבלנו המלצות מהרבה אנשים אבל לא אף לא ראינו אותו בפעולה.. בקיצור אין לי מילים אלא רק להגיד תודה על הערב המושלם, ומאחל שכל אחד יהיה לו ערב מושלם כמו שלנו היה עם אדם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up