כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גלית שחר

גלית שחר

איפור כלות
טלפון:054-3131403
95
97 מתוך 100
לפי 71 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Chen   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
גלית המהממת והמדהימה✨ אני לא נרגעת!!!גרמת לי להרגיש כמו נסיכה, יותר יפה משדמיינתי! אין לי מילים לתאר כמה את מושלמת, איך זכיתי שאת תהיי חלק מהיום שלי.... התאמת לי כמו כפפה ליד, רקדת איתי ועם המשפחה שלי ובדיוק בשניות שהייתי צריכה ידעת גם להגיד לי לקחת נשימות עמוקות... איפרת אותי בדיוק בדיוק בצורה מושלמת ומדוייקת... מעל ומעבר לחלומות שליי!!! דאגת שהכל יתקתק, גם מעבר לאיפור...האיפור התאים בדיוק למי שאני!!את מי שכל כלה צריכה איתה לאורך מסע החינה והחתונה! ידעת להרגיע אותי, היית מושלמתתת ומדויקת!! והאיפור והדאגה לאמא שלי אמאלהההה, כמה מחמאות... אין לי מילים לתאר איזה דיוק, איזה התאמה לכל מי שהתאפרה או עשתה שיער אצלך....ידעת לקלוע בול בול בול לטעם שלנו מיליםםםםם....תודה תודה תודה❤️❤️❤️ אני בטוחה שעוד נתראה!!!
הצג עוד

alisonb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Galit was recommended to me by my dress maker. I went for a trial and left knowing that Galit was who I wanted to use. She listened to everything I had to say and wanted. My makeup was very natural but noticeable which is exactly what I asked for as I usually don’t wear a lot of makeup. My hair was incredible and exactly what I wanted. It stayed up the whole night as was still the same at the end of the night to how it was at the start. I even fell asleep after the wedding with my hair and makeup done and woke up the next morning ready to go again with it all still in place!!! Galit was very calming on the morning of the wedding. I am glad I chose Galit
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גלית עשתה לי ולכל המלוות שלי בחתונה את האיפור שיער ולכולנו הייתה לנו חוויה מהממת איתה! מאוד מרגיעה , שלווה, נינוחה. רואים שיש לה הרבה ניסיון עם כלות ומלוות ושום דבר לא הבהיל אותה. היא הגיעה מוקדם עם עוד עוזרת לסידור השיער והכל ממש התנהל לפי הזמנים! האיפור שיער נשאר יציב שזה היתרון הגדול (חתונה וצילומים בחום של אוגוסט) ואפילו לא הייתי צריכה שהיא תגיע לאולם לטאץ אפ. בקיצור ולעניין- מומלצת מאוד. מחירים נוחים וסבירים, ואיכות גבוהה!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל גלית הגעתי דרך ארגון סטודנטים נישאים עוד לפני שידענו קורונה מה היא. כבר שדיברנו בטלפון הייתה לי הרגשה טובה( ודיברתי עם כמה וכמה ) .הגעתי אליה לפגישת היכרות לאחר שכבר עשיתי איפור נסיון אצל מישהי אחרת וזה בסוף לא יצא לפועל מסיבה אחרת. גלית הייתה הכי פיירית איתי , ישרה ולא ניסתה סתם לקחת כסף על דברים אם לא צריך. בסופו של דבר, כל התהליך גם לפני החתונה ובאותו יום היה מהמם. יום ההתארגנות כבר חלק,נעים, גלית מקצועית ומהממת!! יצאתי ואווו ! זורמת עם מה שאת רוצה,מרגיעה אותך , ובמקביל מייעצת לך מה עדיף. עשיתי איפור שיער עבורי , אך כמובן שאפשר גם עבור המלוות.
הצג עוד

noimaday   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת- וואו... גלית היא אמנית, מקצוענית אמיתית, היא יודעת לשלב בין הגוון עור, לשמלה, לטעם האישי של שלך ובונה יחד איתך את הלוק המתאים והמחמיא ביותר לך, כל זה בסבלנות, עדינות, הכוונה והקשבה. עם גלית עברתי תהליך שנהנתי מכל רגע ממנו, בסופו הסתכלתי על עצמי זהרתי והחיוך לא ירד לי מהפנים. ממליצה בלב שלם לכל כלה!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה כיפית, נעימה, מרגעיה, סבלנית, קשובה למי שאת ואיך את חולמת להראות. מסבירה בעדינות מה מתאים לך ולשמלה שבחרת ומה מתאים לדוגמנית באינסטגרם..חשוב מאוד לא להצמד למה שרואים ברשתות אלא רק לקחת רעיונות והשראות. וביחד הגענו לנקודה שהיא פותחת את הרינג, אני פותחת את העיניים ורואה את עצמי כמו שלא ראיתי את עצמי בחיים!
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית המהממת הייתה איתי ביום ההכנות לחתונה. איפרה ועשתה שיער לי ולכל המלוות שלי ויצאנו הכי מרוצות שיש! הרגשנו כמה נסיכות לאורך כל האירוע והכל בזכותה!! אמא ואחותי לא ידעו איזה תסרוקות מתאימות להן, וגלית ישר הציעה להן הצעות וידעה להתאים להן את התסרוקת המושלמות! האיפור של גלית זו אומנות!! היינו זוהרות ומדהימות בזכותה!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית היא אלופה! עשיתי אצלה גם איפור וגם שיער ואני לא מפסיקה לקבל מחמאות עד היום... אני לא מתאפרת באופן קבוע וחיפשתי מישהי שתתאים לי איפור עדין ולא כבד אך עדיין איפור מרשים של כלה- גלית עשתה את זה באופן מושלם! האיפור המהמם נשאר לאורך כל האירוע (ועוד היה אירוע שישי צהריים בקיץ, היה חם!), התסרוקת המהממת לא זזה מילימטר למרות כל הריקודים והקפיצות.. גלית קשובה לכלה, מלאת נסיון ועובדת עם חומרים מעולים ועמידים בטירוף... וכל זה במחיר שפוי והגיוני לחלוטין. אין לי ספק שנזמין אותה גם בהמשך לאירועים עתידיים שלנו. אלופה!!!
הצג עוד

Emily   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית איפרה אותי לחתונה של אחותי ומיד ידעתי שהיא תאפר אותי גם בחתונה שלי
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לגלית דרך המלצה של אושי שמלות כלה, כבר בפגישת התנסות עם גלית היה לי איתה חיבור, היא עשתה לי התנסות של איפור ושיער, וזה היה בדיוק כמו שחלמתי ורציתי, ביום החתונה גלית הייתה קשובה ונעימה האיפור איכותי והחזיק לאורך כל הערב גם התסרוקת והתוספות החזיקו כל הערב, והכל היה מושלם. גלית עושה איפור ושיער ברמה גבוהה ומקצועית, היא עצמה אישה מדהימה ונעימה,שמחה שהגעתי אליה אחרי חיפושים רבים. ממליצה בחום על גלית שחר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up