כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בקרוב אצלך

בקרוב אצלך

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:050-8225009
94
97 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shuly34   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
להקה מצוינת שהתאימה עצמה לקהל שלנו- שכלל יותר חילונים מדתיים.הטעם המוזיקלי המצוין שלהם הפך את הסיפור לפשוט וקל- ידענו שניתן לסמוך עליהם!כל התהליך איתם (בחירת שירים, בחירת הרכב, תשלום וכו') היה יעיל, נעים ונחמד.. קיבלנו אינספור מחמאות!ממליצים בחום!!
הצג עוד

natanhef   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
להקה מעולה, מאוד מגוונת ומקורית. היה לנו קהל חילוני ודתי והם התחברו לקהל והתאימו עצמם בקלות.כולם נהנו מאוד ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות...
הצג עוד

דפנה ונח   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין ספק שבקרוב אצלך הרימו לנו את האירוע.היה לנו מדהים לראות שכל הקהל (וממש כולו- בלי הבדלי דת, גיל, מין וגזע:) רקדו בטירוף עד הרגע האחרון.הקהל שלנו היה מגוון-צעירים ומבוגרים, דתיים,חילונים ומה שביניהם וכלם התחברו למוזיקה ולא הצליחו להישאר על הכיסא..בסוף החתונה הרבה אנשים פנו אלינו ולא הבינו למה זה כבר נגמר..רצו עוד!
הצג עוד

כפקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני החתונה חיפשנו להקה שתתחבר לאופי המיוחד שרצינו באירוע ותדע לבצע את כלל גווני הסגנונות, החל מחסידית, ישראלית, לועזית,תימנית ומרוקאית. חתונה אחת שראינו הספיקה לנו לדעת שזה זה! בפגישה לפני החתונה עם יפתח הוא ידע לכוון ולמקד אותנו, הניסיון וההמלצות שלו עזרו לנו להבין ולהסביר מה אנחנו רוצים. על פי השיחה הוא ידע לבנות את הערב בדיוק לטעמנו בלי שנצטרך לבחור רשימת שירים ספציפית. הם נתנו הופעה ברמה גבוהה ,עשו שמיייח, והפתיעו את כל הספקנים... עד היום אנחנו מקבלים תגובות משבחות על הלהקה.בהחלט בחירה משמעותית ומוצלחת בבניית הערב. שווה כל שקל!
הצג עוד

adayakedmi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא יודעת מאיפה להתחיל, הייתה חתונה מדהימה! אם אתם רוצים להקה שתרים את האנשים זה הם. הדבר הכי בולט בעיניי דבר ראשון זה היכולת שלהם לקלוט את הקהל שהזמנתם ולהתאים את המוזיקה לאנשים, זה יכולת שלא כל להקה טובה בה! הם נחמדים ושווים כל שקל..... אני חושבת שכל מי שדיבא איתנו אחרי החתונה הזכיר שהלהקה הייתה מדהימה, או יותר מזה מרוב שהם מוכרים כל מי ששמע שהם ינגנו בחתונה אמר- אין לכם מה לדאוג. תהיה אחלה חתונה....
הצג עוד

mhess   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחתונה שלנו היה קהל מאוד הטרוגני, דתיים, חילונים, ישראלים, חוצניקים, אשכנזים וספרדים, ממש מכל קצבות ע"י והיה לנו מאוד חשוב שכל אחד יתחבר לסיגנון המוזיקה, וזה פשוט היה מדהים, מחסידי, לועזי, ישראלי ועד מזרחי היה מהכל, וכולם מצאו את מקומם!!! חוצמזה שבקרוב אצלך גם כל מה שהם מנגנים הם מנגנים בצורה הכי טובה!!! פשוט נהננו בלי סוף!!!\תודה לכם
הצג עוד

anatdol   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הלהקה נתנה מענה מושלם לכל ציפיותינו.החתונה שלנו הייתה מורכבת מקהל מעורב דתיים וחילוניים וממש חששנו שלא כולם יהנו מהלהקה אבל הם זרמו והרקידו את כולם בלי הפסקה.לא הפסקנו לשמוע עד כמה הבחירה הייתה מוצלחת.נפגשנו עם יפתח מנהל הלהקה לפני החתונה- פגישה שעשתה לנו קצת סדר וגרמה לנו להבין איך הדברים יראו, ליפתח יש המון המון נסיון והעצות שלו הוכיחו עצמן ברגעי האירוע.את האמת שאפילו לא ביקשנו שירים ספציפיים ודברנו על רעיון כללי ומפגישת ההכרות איתנו, הם הבינו את הראש והתאימו עצמם אלינו ולאורחים שלנו.לאחר שהלהקה סיימה היה גם דיג'יי לשעות האחרונות של האירוע, מה שהתברר כהחלטה מוצלחת במיוחד.
הצג עוד

משפחת גת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו לפני ארבעה ימים וחשוב לנו להעלות חוות דעת כשהכל טרי.קצת על אופי החתונה שלנו- בחרנו שהאירוע יתנהל עם חופה קלאסית עם השירים "הידועים". הסיבוב הראשון היה חסידי והסיבוב השני מוזיקה עברית וקצת מזרחי.בקרוב אצלך היו פשוט מצוינים, מקצועיים ויודעים להתאים את עצמם לקהל שרוקד באותו רגע ברחבה.הסולן יוחאי שר יפה בצורה יוצאת דופן את כל הסגנונות- עברי, חסידי, מזרחי, לועזי וכו'...החופה הייתה מצוינת, ובדיוק כמו שביקשנו, והאווירה לכל אורך האירוע היתה שמחה וגם מי שלא רוקד עברי אהב את האווירה.קיבלנו שבחים מכולם, גם מחבר'ה דתיים וגם מחבר'ה חילוניים שאמרו שהלהקה הייתה ממש מקפיצה וגם בסבב החסידי הנפרד הם הרגישו שהם יכולים לרקוד והתחברו למוזיקה.אנחנו ממליצים ללא ספק לבחור בלהקה (וגם רשמנו דברים שהפריעו לנו אבל זה יכול להיות בכל להקה שתבחרו)
הצג עוד

nacoh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אם הכלה שביניכם מוכנה לכך שהיא לא תשמע מילה אחרי החתונה לגבי השמלה המדהימה שלה אלא רק עד כמה הלהקה שבחרתם הייתה מעולה- אז כנראה שזו הלהקה שלכם. פשוט חבר'ה הזויים ומוכשרים. אנחנו רצינו 2 זמרים - יוחאי ואריה והם שניהם משלימים אחד את השני ממש כמו זוג נשוי. שרים מעולה. יפתח, מנהל הלהקה, היה גבר איתנו - אפילו נתן ייעוץ זוגי על הדרך.. פגישת ההכנה לפני האירוע עם יפתח נתנה גם פתרונות יעילים לכל מיני דברים לא קשורים שהתלבטנו לגביהם (ניהול החופה, לו"ז האירוע וכו'). הקהל אצלנו היה מעורב- דתי , חילוני- ואף אחד לא נשאר עומד.. אנחנו לקחנו גם די-ג'י לאחרי חצות- התגלה כאחלה החלטה!! תכלס- אחרי כל חתונה כל האורחים גם ככה חייבים להגיד לכם עד כמה מדהים היה- אבל עם החבר'ה המשוגעים האלה- גם אנחנו הרגשנו שהיה הלילה הכי טוב שיכולנו לבקש. הנה לינק לחלק מהשמח שהלך שםhttp://www.youtube.com/watch?v=7bQcBrluCYw
הצג עוד

b_p   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קודם כל מזל טוב!!אחד הדברים הכי חשובים בחתונה זאת הלהקה...אני יכולה להגיד ולהעיד שלהקת "בקרוב אצלך" היו הדבר הכי נכון ובטוח ושמח שהיה בחתונה שלנו!!הם ידעו לרגש כשצריך.....לשמח בזמן ולהשתגע עד השעות הקטנות של הלילה..היו שילובים מדהימים של כל מיני סוגי מוזיקה חסידי ישראלי מזרחי ועוד ...מעבר לכל הכישרון ובחירת השירים המצויינת, ההופעה המעולה והיכולת להרקיד קהל שלם ובאמת לשמח חתן וכלה הכי חשוב שקודם אתה מרגיש שאתה עובד עם אנשים, עם אנשים שאכפת להם ממך שרוצים לעשות הכי טוב כדי לשמח אותך ובאמת כך היה...בחתונה הלהקה נתנה את הנשמה בשביל לעמוד בכל הציפיות והתקוות שיש לחתן וכלה.המון בהצלחה ואל תחשבו פעמים...הם הכי טובים שיש!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up