כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גאיה - גן אירועים בנס ציונה

גאיה - גן אירועים בנס ציונה

אולמות אירועים
טלפון:0723939934
89
88 מתוך 100
לפי 246 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שעות
25 מתוך 100
חתונה ב18.04.24 הייתה חוויה לא טובה, מאכזב מאד !הגענו לאולם והיו תפריטים של אנשים אחרים עם שמות אחרים, היו הרבה בעיות ארגוניות במהלך האירוע, הקבלת פנים נפתחה באיחור כאשר כבר הגיעו הרבה אורחים, התנהלות איטית מאד של הצוות של המלצרים, הברמנים מאד לא מקצועיים ולא תפקדו ולא עמדו בקצב ועשו פרצופים לאורחים. שמענו מאורחים שהסטייק היה יבש , היו תלונות שהיחס של המלצרים היה מזלזל ושלא תפקדו בכלל ושהיה חסר מנות בשולחנות. דברים שהובטחו וסוכמו כמו צ׳ייסרים ברחבה לא היו בכלל. לסיכום התחתנתי וציפיתי לערב מוצלח ולצערי קיבלתי הרבה תלונות מהאורחים באופן גורף, התחושה מאכזבת מאד ושהתמורה ממש לא שווה למחיר (זה אולם ממש לא זול ומהחוויה שלי רחוק מלהצדיק את זה) ולא הייתי ממליצה.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו את החתונה שלנו חודש וחצי לפני האירוע, חתונת שישי צהריים לפני פסח.הצוות בגאיה היה מדהים וקשוב לאורך כל הדרך, מרמת הדר המנכ"ל, שמי השף ועד לבנות של המקום משי ושובל שענו לטלפון והיו זמינים בכל שעה. באו לקראתנו בכל מה שרצינו, זרמו איתנו ועזרו לנו לחוות את החתונה הכי מדהימה שיש! עדיין מקבלים מחמאות על העיצוב האוכל והאווירה!ממליצים בחום ❤️
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
אולם מדהים, הצוות מדהים, אכפתיות , מלאי אכפתיות ורגש , ליוו אותנו בדברים הקטנים ובגדולים , נתנו לנו להרגיש בבית, והפכו את האירוע שלנו לחוויה אחרת
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו בספונטניות עם קבל פנים חמה! ותוך שבוע סגרנו את אירוע החלומות שלנו
הצג עוד

Raanan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן ב13/10 איך שפרצה המלחמה הבנו שאנו צריכים לדחות את החתונה, הצוות ב"גאיה" היה לגמרי איתנו בהחלטה ואף הרגיעו אותנו שלא נילחץ ושהכל ירגע הם יתאמו איתנו תאריך חדש.. וכך באמת היה. בסופו של דבר התחתנו ב8/3 והכל היה מושלם! עיצבו את החופה והאולם כפי שביקשנו, דאגו שכל הבקשות שלנו ימולאו כמו שצריך, סידרו את המתנות לאורחים כפי שביקשנו. ורדי רב המלצרים / מנהל הארוע שליווה אותנו מתחילת הארוע ועד הסוף היה מדהים!!!! סבלני, זורם, מתחשב, מקצועי!!! דאג לכל פרט ופרט בצורה הכי טובה שזוג יכול לבקש!!! האורחים שלנו לא מפסיקים לשבח את המלצרים שהיו מקצועיים, סבלניים ומאוד אדיבים.תשבוחות על האוכל אנחנו לא מפסיקים לקבל! אוכל מדהים! בשפע וטעים ברמה מאוד גבוהה! במיוחד הטלה (לא לוותר על הטלה).ממליצים מאוד על קיום ארוע בגאיה
הצג עוד

רותם אלקובי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגאיה נס ציונה, והיה לנו את החתונה הכי מושלמת שיכולנו לדמיין.סגרנו לפני המלחמה ולצערי החתונה נדחתה, החלום שלי היה להתחתן בחוץ, אחרי הדחייה נכנסנו לתקופה של חורף והאולם עשה שמיניות באוויר על מנת להגשים לנו את החלום ושהחופה תתקיים בחוץ.כבר עברו שבועיים מהאירוע ואנשים לא מפסיקים לדבר איתנו על האוכל המטורף שהיה בקבלת פנים ובאולם עצמו והכל בניצוחו של שמי השף המדהים.אנשים כבר הגיעו שבעים למנה העיקרית!שמי היה בשבילנו, ייעץ לנו ונענה לכל בקשה שלנו. אדר המנכ״ל ושאולי הבעלים ליוו אותנו יד ביד ודאגו שיהיה לנו את אירוע החלומות שלא היה חסר בו כלום, והיה אפילו מעל ומעבר.הדחייה של החתונה לא היתה פשוטה עבורינו, אבל לאור העובדה שהאנשים המדהימים בגאיה היו לצידנו, תמכו בנו והלכו איתנו יד ביד הקלה מאד על הסיטואציה.אנחנו ממליצים על בגאיה בכל ליבנו, מאושרים שבחרנו להתחתן שם.
הצג עוד

מעיין כדריה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אולם עם אווירה חמימה ונעימה, לא שופוני ולא מוזנח, מעוצב בצורה יפה אלגנטית ולא גורעת, אוכל ברמה בין הגבוהות שיצא לי לטעום ולא רק כי אכלתי בטעימות, המבחן האמיתי הוא בזמן האירוע כשצריך להוציא כמות גדולה של מנות והכל היה פשוט מצוין! מנהל האירוע שלנו ורדי היה מקצועי ומכבד, הרגשנו ממש בנוח איתו והוא הקשיב לצרכים שלנו ותיקתק לנו את כל האירוע. אולם מצוין גם השירותשל שובל מתחילת בחירת התאריך ועד סופו היה נעים והיה מענה לכל שאלה שלי. פשוט תודה לכם!!
הצג עוד

Shoham   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
95 מתוך 100
כבר בפעם הראשונה שנכנסנו לגאיה הרגשנו אווירה שלא הרגשנו באף מקום אחר שהיינו בו לפני כן: הרגשנו בבית. מקום יפה כלכך, מלא ירוק, בול מה שחיפשנו! הקירות של האולם שקופים כך שתמיד מרגישים את כל הירוק שמסביב, אפילו השירותים מהממים ויש בהם לא מעט תאים, החדר חתן-כלה מרווח ונוח, יש בו שירותים, ספה ואפילו מקלחת ולגמרי אפשר לנוח בו בין לבין. האוכל היה ממש טעים, אין כמעט אורח שלא אהב ולא מצא לעצמו משהו לאכול ולהנות ממנו, ולא פחות חשוב – הם באו לקראתנו ביג-טיים עם הדחייה של החתונה עקב המלחמה והיו יותר מהוגנים עם זה ובכלל לאורך כל הדרך. תמיד היו זמינים למענה ונתנו שירות מצוין. עקב האכילס היחיד שאני יכולה לומר הוא התאורה וההגברה ששייכים לחברה שהם עובדים איתה בבלעדיות. לא בגלל האיכות, האיכות מרשימה ביותר (לא בצחוק!) אלא בגלל המחיר המופקע שמשלמים עבור התאורה וההגברה (באמת משהו לא סביר, ושום דבר לא הזיז אותם מהמחיר הזה, אפילו לא בגרוש), ולא רק זה אלא שגם התאורן שהיה באירוע הגזים לגמרייי עם תאורת הפלאש, היא הייתה לא מעט פעמים והייתה ארוכה ברמה שכבר קשה לראות, עד כדי כך שאורח שלנו (מבוגר אמנם) לא יכל לשאת את זה יותר – והלך, בגלל זה! אנשים שונים ביקשו כמה פעמים להוריד בתדירות ובאורך, וזה לא ממש עזר. חוץ מזה, כל השאר מצויין!
הצג עוד

toniaton53   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין לנו דרך לתאר כמה אנחנו שמחים ומאושרים שבחרנו להתחתן בגאיה. היה לנו אירוע מושלם!! הכל התנהל מצורה מדויקת ולפי הזמנים של התיאום ציפיות! הצוות של הגאיה מדהים, מההנהלה ועד המלצרים. יש להם תודעת שירות ברמה גבוהה הם היו מאוד אכפתיים, סבלניים וזמינים בכל עת. הם נתנו את כל כולם שנהייה מרוצים! קבלנו אין ספור מחמאות על האוכל שכל מה שהוגש היה ברמה גבוהה וטעים מאוד!! אנחנו ממליצים בחום הייתה לנו חוויה מדהימה ואירוע מושלם!!
הצג עוד

אור ונעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
הגן אירועים מעוצב בצורה יפה ובטוב טעם האוכל ממש טעים וצוות מהמם שתמיד זמין לכל שאלה ובקשה ממליצים בחום🥰

להמשך גלישה באתר
up