כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קפה טאטי גבעתיים

קפה טאטי גבעתיים

בתי קפה
טלפון:0579378325
0
59 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
sivierez   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
טוב זו לא המלצה אלא ביקורת.נכנסתי לשם כדי לקנות סנדוויץ,שאותו רציתי לקחת איתי לדרך.מסובך? לא נראה לי.נתחיל מהמוכרת בחנות- ממורמרת,צעקנית ועצבנית.לא שירותית בעליל! כל דבר שהיא שואלת לקוחות- בעצבים וצעקות.אחר כך נמשיך עם גולת הכותרת-הסנדוויץ' היה מוכן בשעה טובה,ביקשתי לארוז אותו.המוכרת שמתנהגת כמו בשוק הכרמל אורזת אותו בשקית ניילון של ירקנים.כשביקשתי לארוז אותו בצורה יותר טובה,היא צעקה עלי- אבל ארזתי לך! כשבעצם כל הסנדוויץ פתוח ונשפך בתוך שקית הניילון!היא מתקמצנת על שקית קרטון עם לוגו המסעדה.ואני שואלת-למה להוציא כסף על שקיות אם אח"כ מתקמצנים לתת אותם ללקוחות? ואיזה מין מיתוג זה לארוז סנדוויץ בשקית ניילון ורודה?? היא צורחת עלי- "השקיות כבר עולות לי יותר מהסנדוויץ'!!" סליחה? הלקוחות שלך לא שווים לך את ה20 אג' של השקית?! היא כל כך התעצבנה שלקחתי שקית קרטון שממש דפקה ידיים על הראש!היא ביקשה שיארזו לי את הסנדוויץ' בנייר כסף וכעסה על הטבח האומלל שארז לי-אוי ואבוי- בנייר שקוף בנוסף.הלקוחות שלהם כנראה לא חשובים להם,אין להם מודעות לשירות,ולכך שבחיים,בחיים, לא מתקמצנים על חתיכת שקית! היא ממש חטפה לי אותה מהיד ולקחה אותה בחזרה מידי!ועוד לצעוק ככה על הלקוחות? מה עובר על המקום הזה? לא ברור.אני בחיים לא אכנס למקום שמשפיל לקוחות וגורם להם להרגיש שהם עול,שהם מבזבזים למקום כסף על שקית מסכנה ומפיות, זו התנהגות מגעילה ומבישה למקום "כביכל" מכובד. לא מכובד ולא נעליים.פשוט בושה רמת הקמצנות ורמת השירות הנמוך.
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
סוף סוף הגעתי לטאטי, כמה פעמים שמעתי כאן ברמקול ובמקומות אחרים.. אבל באופן רגיל מי נפגש מחוץ לתל אביב?! אז הגיע ערב החג, ואם יש זמן שיש בו סיבה טובה לצאת מהעיר - ערב חג הוא הסיבה הזו.   המקום מרשים מאוד לפגישה עסקית או רומנטית - הרבה מרחב והרבה מקום לפרטיות בין השולחנות, מקומות בפנים בתוך הבנין, בפנים במרפסת וכן בחוץ - בדיוק איך שמתחשק לכם. אפשר לשמות מקום אם יש משהו פינתי שבא לכם עליו או הפגישה הרומנטית חשובה במיוחד..    השירות מהיר, חייכני ויעיל. תוך רגע הגישו לי תפריט, וכשרציתי להזמין המלצרית הגיע מיד. היו בסביבה מספיק מלצריות לכל מצב - חשוב מאוד לדעתי שבית הקפה משקיע. הקפה היה טוב, והמחירים לא מוגזמים. אומרים שגם האוכל טעים אבל לא ניסיתי.   נשמע בית קפה אידיאלי, לא? כמעט. החניה, החניה הורגת אותו. אולי אם אתם עובדים או גרים בסביבה לא אכפת לכם, אבל פשוט אי אפשר לחנות בסביבה (יש מקומות אבל ממש לא הרבה) - והחניון בתשלום הורג (25 ש"ח לשעה וכמה דקות) - התשלום, דרך אגב, במזומן בלבד. די מבאס, ולא רק מוריד כוכב אלא מבחינתי מוציא את המקום מרשימת השווים.
הצג עוד

The Mouse   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מקום נעים וטעים. המיקום שלו דקה מתל אביב, אבל עדיין מחוץ לה, ממש מנצח עבור פגישות עסקיות. יש להם מנות קטנות שנקראות "ביס", למי שלא ממש רוצה לאכול כבד. הסלטים טובים, מרק העגבניות מומלץ, והקפה מצוין.

avi_avi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
האוכל טעים פסטה עם בשר טעימה אבל קצת יקרה והמנה קטנה שמעתי על המקום דברים טובים אבל כנראה שהוא יותר מוצלח לקינוחים קפה וארוחות בוקר ובארוחה של ממש זה מקום בסדר אבל לא יותר מזה ...

להמשך גלישה באתר
up