כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דרך הגוף - מרכז ספא

דרך הגוף - מרכז ספא

ספא
כתובת:מנוחה 3
טלפון:035084568
88
79 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מיקום מושלם, בתוך מבנה קסום עם צוות מדהים. חוזר למקום הזה כבר מספר פעמיים. טיפול סופר מקצועי . כמו להיכנס למימד אחר ולהירגע בבועה קוסמית מול הים. ממלא אותך באנרגיות שווהו כל שקל.
הצג עוד

Zoe   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
What a beautiful place, had such a wonderful atmosphere and really made me feel at peace.
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
מקום ביפו העתיקה על קו חוף העלייה. עם נוף מדהים לים במבנה היסטורי עם אווירה של כפר / חוץ לארץ. מסאז'ים מעולים על ידי מסאז'יטיות/ים מוכשרים ורגישים. כיף להסתובב באזור לפני ואחרי הטיפולים. בוילה עצמה יש שתיה חמה / קרה עם עוגיות. לשבת במרפסת אחרי הטיפול ולהרגיש כמו חדש. חוויה מסוג אחר, צוות מדהים! מקום מומלץ מאוד . איזור מדהים ביופיו. חובה לטייל בחוף עם סיום הטיפול
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
This is quite possibly the best spa I've ever been too. The atmosphere, the service, the amenities, all top notch. It's very relaxing and the staff is incredible.

elb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
יצא ככה שאני ואשתי היקרה (לתחזוק) קיבלנו ארבעה שוברי מסאז'ים. חברים כאלה מע-צ-בנים, כאילו מה?! בכח - ל-פנק! ל-פנק!! ל-פנק!!!   אני אוהב מסאז'ים. אני אוהב אנשים שנותנים לנו שוברי מתנה למסאז'ים. למה? כי זו מתנה אולטימטיבית - פשוט, מכריחים אותך לפרגן לעצמך. וכשמכריחים - אני מוכרח. לאחר בוקר שלם בחנות לטיולים, בה אני וחבר הצטיידנו בפריטים הכרחיים לטיול הממשמש ובא. שמנו פעמינו לעבר יפו ונפגשנו פנים מול פנים עם החומוס הטוב ביקום (רוב הזכויות שמורות לעובד). השעה עשרה לאחת, ויקירתי מתקשרת ומודיעה שהיא תקועה בפקק. היא לא מצליחה להבין איך מגיעים לרחוב המנוחה (בחירת רחוב מצוינת לספא), ונראה לה שאולי עדיף לדחות את הטיפול לפעם אחרת. אני מסרב בנימוס, שולף את ה - GPS ומדריך אותה בביטחה לפיתחו של בנין יפהפה המשקיף לים כאילו היה מגדלור. נכנסים למקום, מקבלים את פנינו אנשים שבטוח יכולים לנהל שיחה אינסופית על מהות האנרגיה. יש להם עיניים טובות וחיוך כובש. כנראה שהבית, הים, והמחשבה שהם הולכים לעסות אותנו - עושה להם טוב וזה יוצא מהם וממלא את חלל הבית. אנחנו מתיישבים על ספה בסלון שהתיקרה שלו רחוקה ממך מאוד. מריאן מגיע עם עיניים נוצצות - כמו היה ילד שחי בצמר גפן - ומגיש לנו תמרים ושקדים. נטע מצטרפת ומוסיפה תה צמחים קר, שלא הצלחתי לבודד את מרכיביו - אבל, הוא היה מרענן וטעים... לאחר כמה דקות שבהן אנחנו מפנטזים על לעבור לגור בבית הזה. מגיעות שתי בחורות מקסימות ומבקשות מאיתנו לבחור מי יהיה הדייט של מי בשעה הקרובה. לא ברור לנו על בסיס מה אנחנו אמורים לבחור, אנחנו תורמים להן את המידע שאני אוהב שמפרקים אותי - נגה מתנדבת, ויקירתי נעלמת עם נילייה (שם אמיתי).  אני נכנס לחדר ומתערטל לדרישתה. נגה מתחילה לעטוף אותי בשמן צמחים עם ריח של יסמין ותפוז. אני מודה למוישיק שקנה לי את השובר במתנה (וזו הפעם האחרונה שאני חושב עליו במהלך השעה הבאה)... אני נכנס לאיזור הדימדומים הזה בו אתה נם לא נם. העיסוי נע בין חזק לנעים. יש לה מגע מצוין. יכול היה להיות יותר חזק. עברה שעה וחצי. נגה מכסה את עיניי עם מגבת ויוצאת מהחדר. אחרי רבע שעה אני שומע צלצול פעמונים נעים שמסמן לי להתעורר. אח, איפה הימים שלשעה וחצי היה לוקח תשעים דקות תמימות כדי לעבור. זה עבר לי מהר מדי.   כל הסיפור הזה ואתה נותן רק ארבעה כוכבים?! כן. כי: -בונים את הבנין ליד, וזה ממש מבאס לשמוע רעש של פטישים, קידוחים וצעקות של ציקי על אחמד -אני לא חושב שבמקום כזה צריך לתת נעלי ספא רב שימושיות -אחרי שמורחים אותך בנדיבות בשמן תפוזים - כדאי להעניק לך חלוק בסוף העיסוי, ולא להחזיר אותך משומן ומסוכך לבגדי היום יום שלך -אין פוסט ספא - פינוקים של אחרי הספא   כשהבניה תסתיים, הבנאים יחזירו לדרך הגוף את חצי הכוכב שבטוח יכריח אתכם ללכת ולפנק את עצמכם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up