כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מלון כפרי יד השמונה

מלון כפרי יד השמונה

מקומות לאירועים בטבע
טלפון:025942000
74
59 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מירב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
95 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה יחסית קטנה של 120-150 איש וזכרתי את המלון הקסום הזה מאירוע קודם. איך שנכנסנו ידענו שהגענו למקום הנכון! ליאת המקסימה עזרה לנו לאורך כל התהליך עד ליום החתונה עצמו ודרכה אפילו עשינו את עיצוב החופה והשולחנות. חשוב לדעת- במקום פועל קייטרינג של המלון- לואיזה (מומלץ מאוד) שמפעיל את האירוע עצמו.
הצג עוד

matan504   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
נתחיל מזה שיד השמונה הוא מקום מאד מאד יפה. כ"כ יפה ומיוחד מצד אחד ומצד שני המחירים הוגנים ביותר ואלה הדברים שמשכו אותנו מיד. חשוב לנו לציין כי המקום מתאים בעיקר לאירועים קטנים (אידיאלי לכ- 150 איש) ולא מומלץ לאירועים גדולים יותר כי אז סתם צפוף. המקום לא בנוי ולא מיועד ממש לאירועים גדולים כמו אולמות או גני אירועים.רוב הצוות נחמד מאד אך לא מקצועי כשזה נוגע לחתונה, ונאלצנו פעמים רבות "לרדוף" אחריהם כדי לוודא שהבקשות שלנו אכן נבדקות ומתבצעות. אנחנו בעיקר ממליצים על מעיין, שאמנם התחילה לעבוד באירועים שם לא מזמן אך היא איכפתית ודאגה לכל מה שביקשנו באופן אישי. בלעדיה שום דבר לא היה זז.האוכל היה מאד טוב, מומלץ ביותר (היה לנו תפריט בשרי). תוודאו טוב טוב את שעת סידור המקום כי יש להם נטייה להתחיל מאד מאוחר ומאד באיטיות ובחוסר מקצועיות. אצלנו, בגלל שאחת הפקידות באירועים כתבה שעה לא נכונה לחופה (עשינו בשקיעה ודיברנו על כך עימם עשר פעמים) האוכל לקבלת פנים התאחר עד מאד ואחיותיי היו צריכות לרדוף אחרי הצוות בכדי שתהיה אפילו שתייה. כל זאת רק בגלל שלא התחילו לארגן את מקום האירוע לפני, כמו שאמור להיות בכל מקום.המוזיקה מעט בעייתית, המקום מגביל מבחינת עוצמת הרמקולים (שלנו זה דווקא התאים) וממליץ על דיג'יי הבית - צביקה. אנו לא ממליצים לקחת את צביקה בשום אופן. ראשית, הוא לא התמקם כפי שקבענו בפגישה הראשונית איתו ונאלצנו להתפשר על הזזת רחבת הריקודים מהמקום אותו קבענו. בדיעבד, זה לא ממש השפיע על מהלך הערב ולא פגע בכלום.שנית, הוא לא קלע ממש לטעם הקהל שלנו והיינו צריכים לכוון אותו המון. שלישית, נראה היה לנו שהוא שותה המון אלכוהול תוך כדי הערב, שזה מאד לא מקצועי ואין ספק שגם זה גרע מעבודתו. בקיצור, נסו לקחת דיג'יי אחר.מעצבת המקום, ליאת מאד מאד חמה, מרגיעה ומקצועית. היא סידרה את המקום בדיוק כפי שביקשנו ואפילו דאגה לאקסטרה דברים. מאד מומלצת ולא יקרה.בסה"כ היתה לנו חתונה מהממת, והקסם של המקום עצמו חיפה על הדברים הקטנים כמו הסיפור עם הדיג'יי וקבלת הפנים שהתאחרה, והאורחים כלל לא שמו לב לכך.
הצג עוד

טניה84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
כשרק הגענו מאוד התלהבנו מהמקום. הנוף ממש יפה ונראה בתחילה שמארגנת האירועים מאוד מנסה לבוא לקראתנו אבל בעצם זה הכל היה דיבורים ובשטח לא ראינו הרבה התקדמות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up