כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מלון קראון פלאזה סיטי סנטר תל אביב

מלון קראון פלאזה סיטי סנטר תל אביב

ליל כלולות
44
59 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
talshahar84   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
כעקרון, המלון עצמו מרשים. אבל היתה שם פדיחה שלהם ועכשיו שהתלוננתי, אני המומה משירות הלקוחות שלהם. כשהגענו מהתפילה בבית הכנסת לאולם בו הסעודה, לא נשאר לנו מקום לשבת (החתן, הכלה והמשפחות שלנו). פניתי למנהל האירוע שאמר שזו אשמתנו, כי חמי וחמותי היו צריכים לחשוב על זה קודם ולבקש שישמרו לי מקום (או שהייתי צריכה לעקוף את כל האורחים שלי ולרוץ לאולם כדי לתפוס מקום). חמותי התחילה לבכות ונהיתה ממש דרמה מזה, אז ויתרתי והתיישבנו בפינה בצד, אני ובעלי, לבד והרחק מהמשפחות שלנו. משהו הזוי.. חמי וחמותי הם כאלה אנשים טובים ותמימים ובסוף האירוע הם החתימו אותם על משוב, שמסתבר שאם כתבת שם שהכל היה בסדר, אין לך זכות להתלונן אחר כך. יום למחרת, אמרו לנו חלק מהאורחים שגם השוברים של החניה לא עבדו והם שילמו מכספם. עבור השוברים האלו גם לא היו מוכנים להחזיר לנו כסף.. התלוננתי בפניהם עכשיו והם, בשיא חוצפתם, כתבו לי ש"ערכו בדיקה" והתקשרו אל חמי וחמותי, ש"הכחישו" את הטענות שלי נגדם. מצאתי את חמותי שוב בוכה ומתנצלת בפניי שהיא לא שמרה לנו מקום.. אני בשוק שהם עשו את זה. בתגובה למייל שלי בנושא, הם כתבו שלא יתייחסו לתלונה שלי, כי לא היתה שום התנהלות מולי ומאחר שהמשוב היה חיובי מצד ההורים, מסתבר שאיבדתי כל זכות להשיג על כך. התייחסו אליי ממש באופן מבזה, לא מכבד ואפילו נקמני. בעיניי, כל ספק נמדד ברמת השירות שלו בזמן התמודדות עם לקוח לא מרוצה. ופה הם כשלו בגדול. יצאתי כל כך פגועה מהסיפור..אני לא רוצה שום קשר איתם ונראה לי חשוב שבנות אחרות גם ידעו
הצג עוד

bens   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התארחתי באותו היום שהגב' הנ"חל התארחה ונכחתי בעת הארוע. היא וחברותיה נהגו בחוצפה רבה, חברת הנסיעות טעתה, דבר שקורה ויקרה גם בעתיד כי טעויות קורות, תומר האחראי פיצה אותן וסיפק להן חדר טוב יותר מאשר הזמינו פלוס כניסה לטרקלין העסקים יותר מכך לא יכל לעשות ככל הנראה כי לא היה לו כל אינטרס להרוס לה. הגברת הנ"ל דיברה בחוצפה רבה אל תומר והוא כתגובה שמר על איפוק רב ורמת שירות גבוהה מאוד, ראיתי ונדהמתי אני בטוח שאנשי שירות רבים וטובים היו מגיבים באופן אחר. מלון מעולה, חדרים מפנקים, שירות ברמה של חו"ל ובכלל כשנכנסים למלון מרגישים אווירה של חו"ל באמצע תל אביב. בעת הצ'ק אווט לא נכחתי אך ע"פ רמת השירות של תומר והחוצפה של הגברת אני בטוח שגם הערה זו היא שטות גמורה
הצג עוד

moran711   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני ובן זוגי הזמנו דרך איסתא את חבילת ליל הכלולות בסוויטת הג'וניור במלון קראון פלאזה סיטי סנטר שבתל אביב. בעת ההזמנה, שהתבצעה כחודש לפני מועד החתונה (21.7.09). פניתי מספר פעמים לנציג המכירות ודרשתי, כפי המובטח, כי אכן תהיה קבלה מוקדמת של החדר מאחר ובכוונתי לעשות את ההכנות לחתונה שם.כידוע ההכנות כוללות פגישות עם מספר ספקים ביניהם - מאפרת צלם וכמובן מספר חברות המלוות אותי ביום החשוב והמלחיץ הזה.שעת קבלת החדר הייתה חשובה ביותר וזאת גם ציינתי בפני סטפן מאחר והיום כולו לחוץ ותלוי בזמנים ועליי להתחיל להתארגן כבר ב12:30 על מנת להספיק ולהיות מוכנה בזמן. יום לפני החתונה התקשרתי לקבלה במלון על מנת לאשר כי אכן הכל מתנהל כמתוכנן, זאת לאחר שסגרתי עם נציג איסתא כי החל מהשעה 12:00 אוכל לקבל את החדר. הבחור בקבלה היה מאוד עסוק וביקש לחזור אליי בעוד מספר דקות. לאחר מספר דקות התקשרה בחורה נחמדה ואותה שאלתי שוב לגבי שעת קבלת החדר. הבחורה טענה שאת החדר ניתן יהיה לקבל בין השעות 11:00-12:00, בין היתר ציינה כי לא ניתנת חניה חינם לאורחי המלון אלא רק השתתפות של כ – 50% (??? דבר שסוכן איסתא "שכח" לציין בפניי). ביום האירוע (11.8.09) הגעתי לקבלה בבית המלון בשעה 12:00 וביקשתי לקבל את החדר. בחור בקבלה התקשה למצוא את ההזמנה ולאחר מספר דקות מלחיצות הצטרפה בחורה שטענה כי היא "סגנית מנהל הקבלה" ומצאה את ההזמנה של החדר. לאחר שמצאה את ההזמנה הרימה את העניים מהמחשב ואמרה – "את החדר אפשר לקבל רק מהשעה 14:00, רק אני והמנהל רשאים לאשר הגעה מוקדמת". אני חזרתי וציינתי כי מדובר בליל כלולות וכי אני בעצמי קיבלתי אישור מהקבלה יום קודם כי החדר יהיה מוכן בין השעות 11:00-12:00. הבחורה החמוצה לא התאמצה יותר מידי, לא התנצלה או חלילה בירכה במזל טוב, ואמרה בסופו של דבר כי היא יכולה לתת לי חדר רגיל ובלילה את הסוויטה. אך אני הזמנתי את הסוויטה מראש כי ידעתי שבשעות הצהריים יהיו בחדר לא מעט אנשים ולכן חשוב שיהיה חדר גדול!לאחר מכן הגיע מנהל הקבלה, אדון תומר ביאזי, בחור דוחה לא נעים ולא אדיב בשום צורה שהיא, שלא מתאים להעסיק באף מקום שמכבד את עצמו פחות מהמקום הזה. במבט חמוץ יותר אמר שהוא יכול לתת לי את חדר הסטודיו, שמיותר לציין שהוא שונה מהסוויטה ועל כן תעריף החדר שונה, בניסיון לפצות אותי הציע ה"מנהל" שימוש בטרקלין (הדבר האחרון שרוצים לעשות חתן וכלה...) ועזיבה מאורחת של החדר (דבר שכלול גם ככה בחבילה). כל שהיה לי לומר הוא שאני כמובן אתלונן בפני מי שצריך ושזהו אינו שירות ראוי, בטח לא לבנאדם לחוץ ביום חתונתו. בסופו של דבר גם הוספתי כי בתור "מנהל" עליו להתנצל (דבר שלדעתי היה יכול היה להרגיע מעט את הרוחות) ה"מנהל" החמוץ ענה כי אין לו על מה להתנצל וכשהוא צריך הוא יודע.בהרגשה כבדה ורעה עליתי לחדר שקיבלתי והמשכתי את יומי.בשעה 12:00 ביום אחרי החתונה, אני ובעלי הטרי הגענו אל הקבלה על מנת להחזיר את החדר ולברוח מהמקום השלילי הזה. כמובן פגשנו את "מנהל הקבלה" אדון תומר ביאזי, וקיבלנו יחס דוחה אף יותר, משפטים כגון – "איתך אני לא מדבר", ואל בן זוגי "אתה לא היית פה בכלל" ובסופו של דבר גם אמר "תתלונני, עד שזה יגיע לפה אני לא אהיה כאן". כל זאת מבלי להרים את עיניו מצג המחשב.בעת סגירת החשבון נאמר לי כי את הפרש המחיר אני צריכה לסגור מול איסתא – הם יפצו אותי. כאשר איסתא עצמה מתנערת מכל אחריות לגבי השירות במלון והחדרים.אין לי מילים להסביר עד כמה הדבר פגע בי ואולי מיותר לציין כי מעודי לא קיבלתי שירות גרוע מזה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up