כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמינח

עמינח

שירותים לבית - אחר
כתובת:
טלפון:1800720720
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אזרח פשוט   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
קניתי מעמינח מיטה וביקשתי שתהיה קשה כי יש לי כאבי גב. אחרי שלושה חודשים התחילו כאבי גב כי המיטה שקעה. התקשרתי לעמינח והם שלחו מומחה מטעמם. המומחה הגיע אמר שהוא מבין את הבעיה וייצרו איתי קשר. אחרי כמה ימים התקשרו משירות לקוחות ואמרו שהכל תקין. אז מה אני עושה עכשיו????????????
הצג עוד

etifarhi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
קניתי מיטה זוגית בעמינח בעמק שרה בבאר-שבע. אמרו לנו שהמיטה היא מסנדוויץ, אבל התברר שהיא עשוייה מנסורת דחוסה, ותוך כדי שינה נשבר הארגז של המיטה. כשבאנו אליהם בטענות, הם דרשו מאיתנו כסף רק כדי לבוא לבדוק את העניין. בושה לעמינח.אחרי כל הרמאות שלהם, יש להם עוד החוצפה להתקשר אלי, ולבקש כסף עבור התיקון.   אוייייי. זה יעלה להם בהרבה פרסום.הרבה הרבה J     עכשיו מתברר לי שבסיס המיטה הוא בסך הכל מקרטון.  ועמינח עוד רוצה כסף עבור תיקון השקרים שלהם.  נתראה בתצוגה... סכנה לקנות מהם משהו. כמעט נפלתי מהמיטה ובנס ניצלתי  
הצג עוד

ala6500   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
אחי עובד בחברת עמינח וסיפר לי כמה שהחברה הזו גודלת ומתנפחת והכול על שקרים, מוכרים לנו מזרונים באלפי שקלים כאשר עלות יצור של המזרון לא מגיע ל-500 שקלים מוכרים לנו מיטות וחצי וכן ספות נוער במחירים שלא להאמין- והעלות היצור מגיע ל-650 שקלים, מוכרים לנו סלונים וכורסאות הכול תוצרת סין במחירים שלא מבישים מותגים, החברה הזו מרמה את לקוחותיה בזה שהיא מצהירה על אחריות רבת שנים, והאחריות היא אך ורק לקפיצים, מה כבר יכול לקרות לקפיצים? הם (הבעלים של החברה ביחד עים מנהליה הבכירים) נוסעים על רכבי יוקרה וגרים בשכונות ובבתים יקרים,ולעומת זאת אנו העובדים הפשוטים לא גומרים את החודש, והם כמו תקליט חוזר כל שנה בוכים שאין תוספות לשכר כי אין מאיפה, אבל להחליף רכבים ולחלק בונוסים לעצמם יש כסף, חברה צריכים להראות להם שאנו הישראלים לא פראירים יותר, אל תקנו עמינח ולא אמריקאן קומפורט, אתם סתם תורמים את כספכם לגנבים, יש המון חברות בשוק שמוכרות איכות טובה יותר מעמינח במחירים זולים יותר. חג שמח לכל עם ישראל
הצג עוד

natalim   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
פנינו לחנות עמינח סנטר וראינו מזרן דגם עמיגב פלוס,הוצע לנו מחיר 3200 ש"ח ,בדקנו את הדגם הזה בחנויות מורשות שמשווקות את עמינח וקיבלנו הצעות מחיר שנעות בין 2400-2600 ש"ח. פנינו שוב לעמינח סנטר בטענה שקיבלנו הצעות מחיר הרבה יותר זולות וכיצד יתכן שחנות המפעל יקרה הרבה יותר ממשוקים מורשים של עמינח?נאמר לנו בפרוש שמדובר במזרונים שונים,משמע עמינח משווקת את אותו מזרן עם אותו שם ואותו דגם,אבל שני קווי יצור שונים-למזרן בעמינח סנטר יש שכבת אקוליזר ולמזרן בשאר החנויות אין את השכבה הזו,למרות שהמזרן מוצג באותם שם ואותו דגם. כשפנינו לשירות לקוחות של עמינח נאמר לנו שזאת בעיה שלנו שאנחנו קונים מ משווק מורשה ולא מעמינח סנטר למרות שהם נותנים את אותה אחריות וזה מזרן שלהם עם שם ודגם זהה אך שונה בפנימיות המזרן.   חברת עמינח פשוט מרמה את לקוחותיה,היא משווקת את אותו מזרן עם אותו שם ואותם דגם אבל פנימיות המזרן שונה. בנוסף גם חנות עמינח סנטר גובה מחיר הובלה יותר יקר ב 100-150 שקלים   מיותר לצין שבסופו של דבר לא קנינו את המזרן וגם לא נקנה מזרן של עמינח לא מ משווק מורשה ולא מחנות המפעל,אף פעם אין לדעת איזה דגם תקבל,הרי שניהם מוצגים באתו שם!!!
הצג עוד

soni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
קנינו לפני 3 שנים מזרן מחברת עמינח וקיבלנו אחריות ל-8 שנים. לאחר כחודש וחצי שבו הרגשנו שהמזרן הפך רך מדי, שלפנו מהקלסר את תעודת האחריות, התקשרנו לעמינח ובררנו איך משפרים את איכות השינה שלנו. גילינו שהטכנאי שאמור לבוא אלינו יעלה לנו 150 ש"ח, ושהאחריות מכסה אך ורק את הקפיצים כך שכל דבר שמתקלקל הוא על חשבוננו, כאילו לא קנינו מזרן באלפי שקלים. הטכנאי שתואם לא הגיע ושעתיים לאחר שעת בואו המצופה התקשרו מעמינח להודיע ששכחו לתאם איתו ושהם קובעים לי טכנאי לשבוע שאחרי. על פיצוי כמובן שלא דיברו, גם לא על התנצלות.   שבוע אחרי הטכנאי הגיע, לחץ שתי לחיצות במזרן וקבע - המילוי לא טוב (כאילו שמישהו ציפה שהבעיה תתגלה כקפיצים). עבור האבחנה המדעית הזו שילמנו 150 ש"ח וגילינו שניוד המזרן ותיקונו יעלו לנו מאות ש"ח נוספים. כמובן שברגע שהפכנו לפוטנציאל לגביית כסף התקשרו מעמינח לתאם לנו מיוזמתם תאריך להובלה ותיקון, הודינו, ויתרנו והחלטנו שנקנה בקרוב מזרן מחברה שלא עושה צחוק מהאחריות שלה. לנציגת התיאום שדברה איתנו בטלפון - זה לא ממש הזיז.   בקיצור, אם חשבתם לקנות מזרן תקראו טוב את האחריות, ותעשו לעצמכם טובה - אל תקנו בעמינח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up