כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בתיה צוקר

בתיה צוקר

איפור כלות
93
95 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Katya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על בתיה! הגעתי אליה דרך mit4mit. היא אישה מקסימה ומקצועית, האיפור והשיער שהיא עשתה לי היו בדיוק מה שרציתי וכל כך החמיאו לי! חששתי מאוד מכך שאיפור מקצועי מטשטש את המראה הטבעי, אבל היא הצליחה דווקא להדגיש את תווי הפנים שלי, לשמור על מראה טבעי ועדיין להפוך אותי לכלתית ☺️ והכי חשוב - שום דבר לא זז במילימטר עד סוף האירוע! ואני זזתי מלא 😅 בנוסף היא עשתה איפור ושיער ל3 מלוות שלי שגם הן היו סופר מרוצות 😊
הצג עוד

Shirly   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לי העונג להשתתף בקורס איפור בזום של בתיה הנפלאה, שמעבר לידע והערך העצום שהיא נותנת והיחס האישי לכל אחת ואחת מאיתנו. זו היתה פשוט חוויה עם אנרגיות מופלאות בכל כך הרבה תחומים. של הרגש והפרקטיות כמה שפשטות של איפור נותנת כל כך הרבה. מומלצת בחום!
הצג עוד

ein2703   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבתיה דרך פרסום במתחתנים. כבר בשיחה הראשונה היה בינינו חיבור שהמשיך עד החתונה. היא איפרה וסירקה אותי ואת אחותי ואיפרה את אימי והכל בסבלנות ובחיוך.
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
95 מתוך 100
הגעתי לבתיה דרך מבצעי Black Friday של מיט4מיט ושכרתי את שירותיה עבורי ו5 מלוות. היא הביאה איתה גם מאפרת/מסרקת אחרת משם מיכל ונהננו איתן מאוד בכל בוקר ההתארגנות. קיבלתי מבתיה גם ערכת טץ' אפ שבסוף לא השתמשתי בה בכלל. האיפור החזיק כל הלילה וכפי שהיא הזהירה אותי, לקח כמה שטיפות בכמה סבוני פנים שונים עד שהכל ירד. התסרוקת החזיקה קצת פחות והתחילה להתפרק בריקודים אבל למי איכפת בשלב הזה!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
את בתיה הכרתי כי איפרה אחותי לחתונה שלה והייתה כל כך טובה נעימה והוגנת שהיה לי ברור שאני פשוט אקח אותה וזהו. ההחלטה התבררה כמוצלחת. בעוד שהצלם אותי הזהיר אותי שמאפרות תמיד מאחרות והורסות את לוח הזמנים של היום, בתיה הקדימה וחוץ ממני איפרה וסירקה את כל בנות המשפחה. מאז אני ממליצה עליה בחום וחזרתי לקחת שיעור איפור.
הצג עוד

Liv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאנו את בתיה בעקבות חיפוש של איפור שיער לחתונה במחירים שפויים לסטודנטים, וזו התבררה כבחירה המושלמת עבורנו בלי כל קשר למחיר. האיפור היה נפלא, הפך אותי לפייה של ממש. תסרוקת עדינה ולא כבדה מידי ללא תוספות שיער, שזה דבר שמעצבי שיער קודמים שפגשתי ניסו לדחוף לי בניגוד מוחלט לרצוני. וכל זה עד הבית. ממליצה בחום.
הצג עוד

advaonunu   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בתיה הייתה נעימה וזרמה איתי כבר מהשיחת טלפון הראשונה. בפגישת הניסיון ידעה להתאים לי בדיוק מה שרציתי (הייתי בניסיון לפניה ולא אהבתי). ביום הגדול, בץיה הגיעה בזמן, התאימה את עצמה ללוז של היום, הייתה גמישה והכי חשוב התוצאה הייתה מדהימה. האיפור עדין. השיער והאיפור לא נהרסו כלל במהלך כל הצילומים והמסיבה - והיה רוח בזמן הצילומים שמאוד חחששתי ממנה. מומלץ!!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בתיה התאימה את עצמה לכל הבקשות שהיו לי.. גם אם הן מוזרות ולא שגרתיות.. בנעם ובלבביות הפכה את בוקר החתונה לקליל ומשמעותי. נתנה לי יחס של נסיכה. תודה רבה

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
Batya, thank you for making everything about my bridal hair and makeup absolutely perfect! I couldn't have wished for a better artist to prepare me for my wedding day. Your ability to understand what your brides want and bring it to life in such a calm, fun and professional way is extraordinary. Thank you thank you thank you!
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין מילים. מאפרת מקצועית, יחסי אנוש מדהימים. איפרה אותי, את חמתי סבתא של בעלי ואת גיסתי שהגיעו לחתונה מקנדה. היא הצליחה להוציא את כולנו מרוצות וזה כשלעצמו מדהים. מומלצת בחום!!!!

להמשך גלישה באתר
up