כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלי ארביב

אלי ארביב

תקליטנים
טלפון:0547476699
95
98 מתוך 100
לפי 33 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאלי הגענו לאחר המלצה של האולם, והוא חד משמעית ההחלטה הכי טובה שלקחנו!היה סופררר אהוב עלינו מהרגע הראשון, סבלני, בלי מניירות, וקלט את הסגנון שלנו מהרגע הראשון. שומעים את הניסיון שלו בכל ביט!אלי, אתה מקצוען! תודה על חתונה מפוצצת במוזיקה טובה ואווירה מטורפת!היה לנו פנומנלי ואין מילה אחרת.הדר ושגיא ❤️
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה!! בן אדם מדהים וקשוב להכל ומקצועי ברמות,תמיד זמין וכל מי שייקח אותו ירוויח בענק מומלץ מאוד!עשה לנו חתונה מושלמת!
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לפני הכל ישבנו עם אלי לפגישה לפני האירוע, מדובר בבחור עם אנרגיות טובות, עושה רושם שבעל ניסיון עשיר עם קהל צעיר ובסך הכל הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. סיכמנו על סגנון המוזיקה אבל בתכלס- סמכנו עליו וטוב שכך כי הוא יודע את העבודה!!התחתנו בתאריך 5/7 והמוזיקה הייתה פשוט מעולה וכולם החמיאו על המוזיקה! הייתה מוזיקה עיראקית עבור המבוגרים ואז כמובן הוא דאג שהצעירים ישארו עד 3 ברחבה!אלי תודה רבה על אירוע מושלם, היה מהמם!!
הצג עוד

Karen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רוצים לשתף בחוויית החתונה שלנו עם כולם ולהמליץ בחום על דיג'יי אלי ארביב המדהים שלנו! הוא הצליח ליצור אווירה מושלמת בכל האירוע!הוא הבין אותנו והתאים את המוזיקה לסגנון החתונה שלנו בצורה מושלמת. האנרגיות הנדירות שלו תרמו בהחלט לאווירה המחשמלת על הרחבה! לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה והאווירה מהאורחים שלנו.תודה רבה אלי שהפכת את החתונה שלנו ליום שנזכור לעד!
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלי התותח!נפגשנו עם אלי פעמיים לפני החתונה, באנו אליו עם הרבה בקשות מיוחדות ולא שגרתיות. היו לנו הרבה סגנונות שונים שרצינו לשלב באירוע - חלק מהם כדי לרצות את המשפחות שלנו שמגיעות מרקעים שונים, חלק מוזיקה עכשווית, וגם קצת שגעונות אישיים שלנו. אלי עזר לנו להרגיש הכי בנוח וזרם עם כל הבקשות שלנו! הוא הבין בדיוק את הסגנון האישי שלנו וידע להציע רעיונות נוספים שאהבנו (לדוגמה, לא היה לנו רעיון לאיזו מוזיקה היינו רוצים שתתנגן בזמן קבלת הפנים, ואלי קלט אותנו והציע סגנון שהתאים לנו בול). האירוע עצמו היה מושלם!!! אלי הצליח לשלב בין כל הבקשות המרובות שלנו בצורה חלקה ומקצועית ביותר, קרא את הקהל והשאיר את הרחבה מלאה ותוססת כל הערב! נהנינו מאוד ולא רצינו להפסיק לרקוד, וגם החברים והמשפחות נהנו ופירגנו לנו על הדיג'יי לאחר האירוע. אלי פשוט עלה על כל הציפיות.בקיצור, מומלץ בחום!
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
בתור דיגיי בעצמי לשעבר היה חשוב לי לקחת את הדיגיי הכי טוב שיש בארץ מכל הבחינות מסור לעבודה שלו באופן לא מובן מאליו נתן את המענה שלנו מעבר לכל הציפיות יוצר מוסיקה מטורפת אין עליו תותח על ברמות אחרות הקפיץ לנו את האורחים כולל המבוגרים שבדר"כ רק יושבים אצלנוובנוסף בן אדם מדהים מומלץ בחום ואהבה !
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מה קורההה אלי ארביב המלך?!אז חיכיתי כמעט שבוע כדי שבאמת אוכל לכתוב מהלב ולא סתם על הדרך!אתחיל ואגיד שאתה קסם! לאורך כל הדרך וכמובן בחתונה היית קשוב, חסר אגו, מאוד נוכח איתנו.הצלחת לקרוא את הקהל ולהרקיד! ידעת לתמרן בין הסגנון שלי לסגנון של אביעד.ותכלס, המחמאה הכי שווה שיש - שכל כך נהנתי והייתי נוכחת ברגע שהיום אני לא זוכרת אף שיר😂כי התעסקתי בלהנות ולרקוד עם המוזיקה שפשוט אני זוכרת את ההנאה ולא את איזה שיר היה בזמן החוויה.וזה תכלס הכי חשוב, שתגרום לאנשים לחוות, להנות באמת, להתמסר ולרקוד!אז אני עפה עליך! כבן אדם וכדיג'יי!מאחלת לזוגות שמתחתנים לבחור בך כי הם לא יתחרטו, להפך! תמשיך לשמח אנשים, תמשיך לאנשים לרקוד כי זאת המתכון הטוב ביותר לאושר!תודה שהיית חלק מהיום המאושר שלי ושל אביעודי😍😍😍😍😍😍
הצג עוד

Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני החתונה בפגישה הראשונית אלי הפגין מקצועיות, רשם כל בקשה שלנו וסידר את רשימת השירים לבקשתנו. באירוע עצמו המוזיקה היתה נהדרת- שקטה ורומנטית בקבלת הפנים וקצבית ומלהיבה בריקודים. אלי הגיע מדי פעם לשאול מה דעתנו ואיך להמשיך (כמו האם להתחיל סבב ריקודים שלישי סביבות 12 בלילה, דבר מאוד מועיל כי בזמן החתונה הכל עובר ממש ממש מהר וקשה להבין מה קורה)
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חתונה ביום ראשון שנגמרה ב 1:30 לפנות בוקר וגם זה כי ריחמנו על הצוות של האולם. אלי זה מכונה משומנת ! מכירים את הרגעים האלה בחתונה שיש רגע שקט וירידה של אנרגיה... אז אצל אלי אין דברים כאלה ! לא הפסקנו לרקוד האורחים שלנו המשיכו להחמיא על המוסיקה הרבה זמן אחרי האירוע. בחירה מנצחת אין ספק
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל.. לפני 5 שנים בערך. לא הבנתי את ההמולה סביבו עד שהוא עלה לעמדה והקפיץ את כל הבליינים. באותו ערב ידעתי שכשיגיע היום שלי, הוא ורק הוא יהיה ה-DJ שלי בחתונה. וחשוב להבהיר שיש לי קרוב משפחה שהוא DJ מוכר וידוע, אך בכל זאת החלטתי לא להתפשר. אחרי הצעת הנישואים הצעד הראשון שעשיתי היה לראות אולם ולתאם מול אלי שהוא באמת פנוי. עשינו פגישה אחת עם אלי בכל הקשור לחתונה וגם..פגישה בלי יותר מידי כי ידעתי שלא אני ולא בעלי נחליט על כלום ושהנושא נמצא בידיים של המאסטר. אלי דאג לעדכן בשיא חופה ובסלואו ואת השאר השאיר כ-חלום. המשפחה הקרובה לא הבינו למה לא לקחתי את הקרוב משפחה שלי עד אותו ערב. לא היה אורח אחד שישב, לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה המעולה שהייתה, לא הפסקנו לקבל מחמאות על כל האטרקציות שאלי דאג לנו. ידעתי שאני שמה את האירוע הכי חשוב בחיי בידיים של האיש שאני סומכת עליו בעיניים עצומות, כהרגלו גם הפעם הוא דאג להפתיע אותי ולהראות לי את העוצמתיות שלו בעמדה וברחבה. אלי היקר, כל תודה או הערכה שאכתוב לא תשתווה להערכה והתודה הכי ענקית סעולם. תודה שבזכותך החתונה הייתה מושלמת, תודה שהקפצת את כולם ותודה על היותך אתה. אוהבים אותך המון, עדי ועידן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up