כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נו לימיט  no limit

נו לימיט no limit

תקליטנים
טלפון:0505345825
91
91 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
להב היה הדיג'יי שלנו בחתונה והוא פשוט תותח!! מקצועי שידע לקרוא את הקהל וגרם לכולם לרקוד!! אין אחד שלא החמיא עליו! עשה לנו את האירוע!!
הצג עוד

mattycohen1511   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את נו לימט אני מכירה מאירועים של אחיות שלי וללא ספק ידעתי שהם יהיו בחתונה שלי ישר שסגרתי תאריך לחתונה סגרתי את נו לימיט להב אהרון האלוף עולם !!! כבר בסגירת הדברים התאהבנו בו האירוע היה מטורף קרא את הקהל היה פשוט מושלםםם אנשים לא הפסיקו לרקוד מבוגרים וצעירים בעיקר !!! יותר ממליצה
הצג עוד

Sagiv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה עם גיא מבינים שיש עסק עם מקצוענים שיודעים מה הם עושים. הגעתי אליהם אחרי שהייתי באירוע של חבר ולהב היה הDj, בחירת השירים, המעברים וקריאת הקהל הייתה כ"כ טובה, שעליתי אליו ואמרתי לו שהוא יהיה הdj בחתונה שלי (לפני שהצעתי בכלל 🤣) אצלנו באירוע היה משוגע. 3:00 אני אומר לו להב אני גמור, בוא נחתוך, הוא אומר לי אם תגיד אני ממשיך גם עד 6:00. אני חושב שזה אומר הכל. להב dj מטורף הטוב ביותר שיצא לי לשמוע, עשה לנו את האירוע ללא ספק. רוצים בחירה בטוחה? להב.
הצג עוד

Lavi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-20/2 בעדיה שביבנה. סגרנו עם חברת נו לימיט כשנפגשנו עם עוז המנהל של החברה שהראה איכפתיות גדולה ועזר בכל מה שרק ביקשנו..וגם כששיגענו אותו עם שריטות שלנו..חחח..:) הדי ג'י שלנו היה שרון התותח על!!!! ואני לא יכולה לתאר במילים כמה מדהיםםם הבן אדם!!!!במהלך ההכנות נפגשנו עם שרון, שמיד הבין מה אנחנו מחפשים, קרא בדיוק את הסגנון שלנו ושל האירוע.כמובן שהוא קיבל מאיתנו יד חופשית וקלע בוללל!גם כשהיו שינויים של הדקה ה-90 הראה קלילות ומקצועיות וטיפל בהכל במהירות בדיוק כמו שביקשנו! הוא פשוט הרים לנו את האווירה בצורה מטורפתת...דאג שיהיה לנו אירוע בלתי נשכח ופשוט אף אחד מהאורחים כולל אנחנו לא רצינו שזה יגמר!. כולם אחרי האירוע ותוך כדי האירוע לא הפסיקו לשאול על הדיג'יי המטורף שלנו!אז כמובן יותר ממומלץ בחום.!!!היה פשוט אירוע שלא יישכח לעוד המוןןן זמןןן, אין ספק שהיית חלק חשוב באירוע והאירוע היה מושלם..! אוהביםםם ומודים: לביא ושני 3>
הצג עוד

Dudi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב15/8 בקאסיה בחולון. סגרנו עם חברת נו לימיט וקיבלנו שירות מכל הלב. הדי גי שלנו היה להב התותח. אני לא יכול להסביר במילים כמה מוכשר הבן אדם!!!! הוא פשוט הרים לנו את האווירה בצורה לא נורמלית עד כדי כך שפשוט אנשים לא הלכו לאכול את המנה העיקרית רצו רק לרקוד. להב דאג שיהיה לנו אירוע בלתי נשכח ופשוט לא רצינו שזה יגמר. אני חייב לציין שהוא לא עצר לרגע ודאג להרקיד את כולם עד השעות הקטנות של הלילה. מומלץ בחום. על איכות לא מתפשרים באמת שלא נתקלנו בכזה dj. אוהבים אתכם, ליאור ודודי
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל נו לימיט הגענו אחרי מריבות עם ד'יגיי אחר, פגועים וחוששים שנייה לפני האירוע שלנו. גיא - מהרגע הראשון שפגשנו אותך - נרגענו! יותר טוב ממך עם סבלנות של פיל לא יכולנו לבקש! להב - מאיפה להתחיל.... צוציק כמוך הרים לנו את החתונה לקרנבל מטורף! עד היום מדברים איתנו על הדיג'יי הצעיר והמדהים שהיה לנו! כל כך נהננו בחתונה והיינו מרוצים, עד ששנה אחרי אפילו אחיו של בעלי סגר אצלכם חתונה (כמובןןןן עם להב האלוף!) אנחנו אוהבים אותכם כל כך ומודים לכם על שהפכתם את היום המאושר בחיינו ליום המושלם בחיינו.
הצג עוד

galz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בחרנו ב no limit לתקלט בארוע. הדי ג'יי היה שרון אמור.... הבחור מפחידדדדד, יש לו וייב מטורף. מומלץ בחום לכל מי שמחפש אקשן ברחבה ישב איתנו על בחירת שירים, היה קליל ותמציתי. קיבל מאיתנו את המפתחות ופשוט העיף את הקהל.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
במהלך ההכנות נפגשנו עם גיא, שמיד הבין מה אנחנו מחפשים, קרא בדיוק את הסגנון שלנו ושל האירוע והפגין מקצועיות. לאירוע הגיעו גיא ולהב שקיבלו מאיתנו יד חופשית וקלעו בול! הם קראו את הקהל במדוייק ואנשים לא עזבו את הרחבה! הרחבה הייתה בעננים, אין ספק שהם מקצוענים!
הצג עוד

kerenmolik   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שרון המלך!!! היה הDJ שליווה אותנו מהקבלת פנים, לחופה, לסלואו ואז הפציץ ברחבה. היה מהמם, מקפיץ ואנשים לא ישבו לנוח לרגע. היית ה-חלק הכי חשוב באירוע והאירוע היה מושלם. היית אדיר!!!
הצג עוד

alinoralmog   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו בכם ... ואתם צוות שהקפיץ את כל רחבת הריקודים.

להמשך גלישה באתר
up