כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אקסייט אלון מלכה

אקסייט אלון מלכה

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0505293357
92
96 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
שירות אדיב ומקצועי לאורך כל אורך הדרך ידענו שאנחנו בידיים טובות ואפשר לסמוך עליו
הצג עוד

NIRAYH18   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אלון המקסים שלנו!!! אין דברים כאלה.. ממליצה לכל חתן וכלה נחת, רוגע ושלווה כל כך גדולה מהצלם שלהם!!! תמיד החמיא לנו ונתן הרגשה כל כך טובה!!! בקיצור אלוף!!! מהטראש ועד החתונה.... אין דברים כאלה😊
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-11/3/19 ואין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה! "חברת אקסייט- אלון מלכה" הצלם הראשון והיחיד שפגשנו ומהרגע הראשון לא היה לנו ספק שנבחר בו.. קודם כל אלון מלכה בן-אדם מדהים, חייכני, סבלני, נתן לנו את הביטחון שצלם כזה אנחנו רוצים שילווה אותנו. נתן לנו יחס אישי לאורך כל הדרך, הוא סופר מקצועי, צלם מטורף שיודע להפיק מכל לוקיישן את המירב! הצוות שלו מקסים ומקצועי.. התמונות הכי איכותיות ומקצועיות שיש, כנ"ל המגנטים! הייתה לנו ולאורחים חוויה כיפית ונעימה איתו לאורך כל היום!! מכל הלב אל תתלבטו, ואל תלכו לחפש צלמים אחרים, תעשו לעצמכם טובה.. אלון זה צלם שבחיים לא תתאכזבו! מומלץ בחום ובאהבה!!!
הצג עוד

אלון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלון מלכה אתה פשוט אליפות!! אירוע אחרי אירוע (ספרתי לפחות 10) אתה פשוט אף פעם לא מאכזב! תמיד איתנו - מצילומי זוגיות לפני, ובכל יום האירוע, לא מתפשר על אף זווית כדי שהתמונות יצאו כמו בקטלוג יחד עם צוות איכותי ומקצועי. ומעבר לתמונות, יחס אישי מדהים, תמיד דואג שנצא מרוצים, דואג שנרגיש נוח וטוב בימים החמים בהם הצטלמנו ובקיצור - מושלם! תודה על הכל ♥️
הצג עוד

אורית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מ ו ש ל ם. אין מילה אחרת לתאר את השירות המקצועיות ויחסי האנוש עם אלון והצוות המקצועי שלו. מהפגישה הראשונה ידענו שזה הולך להיות הצלם שלנו. הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך.. את האנרגיות הטובות של אלון אי אפשר שלא להרגיש ופשוט להנות מהצילומים. כל תמונה יותר יפה מהשניה. אם אתם מחפשים צלם מקצועי, כייפי, תמיד זמין לכל שאלה והסבר. תבחרו באלון והצוות המקסים שלו! אקסייט!!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יותר ממצויין! כמה רוגע ושקט באדם אחד! פרפקציוניסט ברמה אחרת!!
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין לנו מיליםםםם... חוץ מזה שצלמים תותחים ... אנשים מדהימיםםםם.. עם סבלנות ומקצועיות מטורפת... אין ספק הבחירה הכי טובה שיכולה להיות....
הצג עוד

chen.schlezinger   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אלון מלכה אקסייט צילום .הבחירה באלון הייתה מובנת מאליה. אלון המהמם עשה לנו צילומי זוגיות מושלמים כחודשיים לפני החתונה. מאור ואני מאוד אוהבים ספורט אז החלטנו לקחת את זה צעד קדימה ולהצטלם בחדר כושר שאני מתאמנת בו, ואחר כך עשינו תמונות באווירת ״חתן כלה״ באיזור גשר המכביה. יצאו תמונות הורסות , כיפיות, קלילות ומקוריות! התמונות מהצילומים הוקרנו על מסכים בחתונה. ביום החתונה אלון הגיע בבוקר לצלם את ההתארגנות , אחר כך צילומים עם המלווים (כלות קיץ - ארנה בהרצליה אחלה לוקיישן, גם בריזה מהים וגם הקניון עם מזגןןןן... ויש בו מלא אופציות ממש מגניבות לצילומים מדליקים וקצת שונים!) בנוסף, בארוע עצמו היו עוד שני צלמים, סטילס ווידאו, כולם חלק מהצוות של אלון. לקט מהתמונות מהצילומי הועלו על ידיו לפייסבוק (מוזמנות לבקר אצלי ולהתרשם) ובקרוב נקבל את כולן. אני מתהההההה לראות כבר את הוידאו!!!!
הצג עוד

הזוג המאושר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
הגענו לאלון אחרי המלצה. סגרנו איתו יחסית מהר, ראינו לפניו2-3 צלמים. אלון מקסים והתאמץ וביום החתונה והיה לנו נחמד להיות איתו. האכזבה מגיעה מחוסר תשומת לב מוחלט לבקשות שלנו ובעיקר ממקצועיות התמונות. אין לנו תמונה אחת נורמלית מכל טקס החופה. למרות שהדגשנו בפניו את החשיבות אין תמונה של החתן מוריד את ההינומה, אין תמונה של שבירת הכוס. אין תמונה של כל המשפחה תחת החופה. תמונות שיש מהטקס כוללות אנשים לא קשורים שמופיעים בגודל משמעותי, תמונות גוף של אם החתן בעיקר ושום תמונה שאפשר להשתמש בה. כמעט את כל התמונות צילם באותה זוית (נהוג לצלם לאורך ולרוחב ולא רק לרוחב ולומר לנו לחתוך אחר כך את התמונה). כחתן וכלה ביום חגנו לא שמנו לב מתי יש שקיעה ואלון לא הסב את תשומת לבנו לכך וחבל כך שאין תמונות שקיעה. חוסר תשומת הלב לפרטים הופיעה גם כן בוידאו שביקשנו ממנו לשלב 2 שירים ספציפיים (הוא מלכתחילה שאל אותנו באילו שירים להשתמש ובסוף לא שילב אותם). הוא התעסק יותר מדי זמן באיזושהי מצלמה שעומדת בגובה במקום לצלם עוד סטילס (אנחנו שילמנו על 2 צלמי סטילס וצלם וידאו אחד). בקיצור אכזבה אחת גדולה. אומר שוב שראינו שהוא התאמץ ביום עצמו ובאמת שהוא מקסים אבל לא בשביל זה שילמנו.
הצג עוד

Shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל אלון הגענו דרך המלצה של חבר, ואחרי שראינו עבודות של אלון באתר המקסים שלו. התאהבנו בסגנון הרומנטי של התמונות והגענו אל אלון לפגישה. אלון מיד נתן לנו להרגיש בבית וסגרנו אותו לחתונה וגם לצילומי טראש. גם הצוות של אלון שהגיע לחתונה הוא צוות מקסים ונחמד שלא פיספס הזדמנות לתעד אף רגע. הצלמים הלכו איתנו לכל פינה ולמרות זאת לא הרגשנו שהם שם. התמונות מדהימות ומוכנות תוך זמן קצר מאד. הצילומים אומנותיים ועכשוויים ואנחנו מרגישים שזאת היתה הבחירה הכי נכונה שעשינו :) תודה רבה לאלון ולצוות שלו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up