כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ישראדאנס

ישראדאנס

נעלי כלה
טלפון:1599511711
86
90 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
vania.trinki   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לישראדאנס הגעתי שלוש שבועות לפני החתונה, כשהשמלה כבר מוכנה אבל לא מצאתי א ה-נעל. היה לי חשוב שהנעליים יהיו על עקב, יחד עם זאת שגם אוכל לנעול אותן עד סוף הערב ללא בעיה. כשהגעתי לסניף בתל אביב קיבלה אותי חניתה המקסימה, שהתייחסה אלי כמו אל מלכה, ולמרות שהגעתי בזמן בלתי סביר להזמנת נעל (מדובר היה גם בתקופת חגים), היא הפכה עולמות ויצרה קשר עם המפעל ודאגה להבטיח לי שהנעל תהיה אצלי כמה ימים לפני החתונה. ולא רק זה, הנעל הייתה מוכנה בפחות משבועיים! נראתה מדהים, נוחה בטירוף בשביל עקב של 7.5 ס"מ והחזיקה לי את הרגל לאורך כל הערב. החלטה מדהימה להגיע אליהם. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי שירות של מלכה ממוכרת שלגמרי מבינה במבנה הרגל ובהתאמת הנעל. הנעל יצאה מיוחדת יפה והכי חשוב - נוחה!!! אני אחרי ניתוח ברגל ופשוט לא הרגשתי שאני על עקבים :-)
הצג עוד

A&E   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
זה ה-- מקום לקנות בו נעלים לחתונה!! שילוב של נוחות ויופי!! אין מה ללכת למקומות אחרים שגם משלמים יותר ובהרבה פחות נוח!! וגם זמן האספקה קצר מאוד!חוץ מזה שהשירות שם ממש אדיב והמוכרת כזאת מקסימה ומביאה לך בדיוק את מה שאת צריכה! ונותנת עצות לעניין.עדיין לא התחתנתי אבל רכשתי לפני שנה נעלי ריקוד כי רקדתי סלסה ואין דברים כאלה!! הייתי מעבירה איתן את כל הערב בריקודים בלי להרגיש בכלל! רק כדאי לנעול אותן בבית לפני ערב החתונה כדי שיקבלו את הצורה של הרגל.חברה שלי קנתה שם בהמלצתי והיא הודתה לי אח"כ היא בכלל לא הרגישה צורך להחליף אותן במהלך האירוע!בקיצור-- מומלץ בחום!!
הצג עוד

ofrikobi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
רציתי נעליים מיוחדות ולא "נעלי כלה" בהגדרה והיה חשוב לי מאוד הנוחות. כך הגעתי לישראדנס שבעצם מוכרת נעלי ריקוד שהן הרבה מעבר. בחרתי עיצוב מקסים של נעל עם עקב לא גבוה שהיו מאוד נוחות. מאוחר בערב כבר החלפתי לכפכפים אבל אין לי תלונות כי בכל זאת מדובר בנעל עקב ולא הלכתי איתן מספיק בבית כדי להרחיב... ממליצה להרחיב אצל סנדלר או בבית בהליכה. בנוסף צריך להוסיף סולית גומי אצל סנדלר כי אלו נעלי ריקוד עם סוליית זמש.
הצג עוד

מורית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שירות נהדר, הבנות בחנות היו מקסימות מקסימות! באמת אחד מ"סימוני הוי" היותר נעימים בדרך לחתונה... לי היה חשוב נעלי ריקוד משתי סיבות- הן מאד יפות ושנית כי בחתונה הופענו עם ריקוד עליו עבדנו רבות. אני באופן אישי הזמנתי סנדלים בצבע פנינה. הבנות בחנות התחייבו על טווח זמן בו יגיעו הסנדלים, אני הייתי לחוצה מאחר וקצת נזכרתי מאוחר לחפש נעליים ויאמר לזכותן כי הסנדלים הגיעו ממש מהר, כפי שהבטיחו וכמובן עשו מאמצים שזה אכן יקרה! בנוסף, יש לי כף רגל בעייתית- צרה כמו 36 וארוכה כמו 39/40 לכן הסנדל שהוזמן במיוחד בשבילי היה ללא ספק הסנדל הכי יפה שיצא לי לנעול! ישראדאנס היתה בשבילי חווית קנייה נהדרת! (כמובן שכשבאתי לאסוף את הסנדלים הבנות ברכו אותי אינספור פעמים והיו מקסימות!)
הצג עוד

veraverushka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יצאתי עם זוג נעליים מהממות בגוון שמפניה עם עקב בינוני. הנעליים היו ממש נוחות לי ובמשך כל האירוע רקדתי והשתוללתי הרבה. אני מאוד מרוצה מהקנייה שלי!!
הצג עוד

נולי555   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגעתי לישראדאנס בשעת בוקר מוקדמת בחיפוש אחר סנדל לחתונה, לאחר שראיתי באינטרנט כמה דגמים שמצאו חן בעיני באופן כללי. הסיבה החידה שבגללה יצאתי בידיים ריקות היתה השירות- שהיה לוחץ, מעיק ובעיקר לא יעיל. מוכרת מאוד לא קשובה בקושי נתנה לי להסביר מה אני מחפשת, אבחנה לי את מבנה הרגל מבלי שביקשתי, ונתנה לי למדוד הכל חוץ ממה שביקשתי... הגעתי בשביל סנדל זהוב עם עקב מינימלי ונדרשתי נחרצות למדוד נעליים שחורות עם עקב מסמרי גבוה שאפילו לא היו במידתי... המוכרת חזרה והסבירה שהיא יודעת מה נכון עבורי, ושדברים כמו מידה, צבע וגודל עקב אפשר להזמין באופן מיוחד. צר לי, אבל לי באופן אישי היה קשה לדמיין נעל וירטואלית כשאני מודדת את ההיפך הגמור ממנה....בקיצור, טיול מיותר באבן גבירול ביום הכי חם בשנה.
הצג עוד

vitaltal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר חיפוש של כחודש אחר נעל הכלה המושלמת שהיא גם נוחה וגם יפה- כמעט אין דבר כזה מסתבר, הגעתי לישראדאנס קניתי נעלי ריקוד מהממות בצבע זהב עם עקב קטן במחיר מבצע של 189 שקלים...עוד לא התחתנתי- החתונה עוד שבועיים, אבל הנעליים מרגישות יותר נוחות מכל נעל שהיתה לי. מומלץ!ובטוח אלך איתן לעוד אירועים
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחרונה קניתי זוג נעלי פלמנקו חדשות. כדאי לדעת שבחנויות בארץ יש מבחר מאוד קטן של נעלי פלמנקו, בדרך כלל חנויות מחזיקות דגם אחד, ובמקרה הטוב שני דגמים בשני גבהי עקב (5 ו-7 ס"מ), דגמים פשוטים וסטנדרטיים. אחרי ביקור די מאכזב בדאנסשופ הסמוך, שמחתי למצוא בישראדנס שני דגמים במקום האחד שבחנות ממול, מגוון מידות כולל מידות "חצי" (כי בנעלי ריקוד מאוד מאוד חשוב מידה מדוייקת) ומוכרות אדיבות ונמרצות שבאו לעבוד ולא לנחור מול הקופה (כן, שוב החוויות ממעבר לכביש...). נחושות למצוא בדיוק מה שמתאים ללקוח, הן מתרוצצות למעלה ולמטה במדרגות אל המחסן וחזרה, והכל בחיוך. חלקן לא רק מביאות את הנעלים אלא גם מתעקשות להנעיל בזריזות ובמומחיות. ממש פלא פלאים - מוכרות נעלים מקצועניות שלא חושבות שזו פחיתות כבוד לתת שירות עד הסוף. רכשתי את הנעליים המתאימות והלכתי לדרכי שמחה ומאושרת.   לאחר השימוש הראשון בנעליים, הופתעתי למצוא על הגרביים סימנים כתומים מוזרים, וגיליתי לצערי שהציפוי הפנימי של הנעליים (מעין זמש?) ירד על הגרב. קיוויתי שמדובר במשהו חד פעמי כמו חולצה שמורידה קצת צבע בהתחלה, אבל בפעם השנייה קרה אותו הדבר. ביום שישי בצהרים ניגשתי לחנות והראיתי את הנעליים, והמוכרות, שהיו מופתעות מהתופעה, שלחו את הנעליים למשרדי הרשת כדי לבדוק ולראות מה עושים. ציינתי כשמסרתי את הנעליים שחשוב לי לקבל אותן חזרה במהירות, מכיוון שכרגע אין לי נעליים חלופיות ואני זקוקה להן. הנעליים נשלחו למשרדים ביום ראשון, וכבר ביום שני על הבוקר קבלתי טלפון אדיב להפליא ממנהל בשם שי שהתקשר להודיע לי שהנעליים אצלו בבדיקה, לברר עוד כמה פרטים, ולעדכן אותי במהלכים הבאים - בדיקה עם סנדלר מומחה שיראה אם יש פתרון, כגון להסיר לגמרי את הציפוי הפנימי או משהו אחר. הוא ציין שהוא לא ראה תופעה כזו בדגם הזה, אבל הוא מכיר את התופעה מנעלים פרטיות שלו ויבדוק מה אפשר לעשות.   מספר ימים אחר כך  התקשרתי לברר מה המצב, ושי עדכן אותי שהוא בדיוק קיבל תשובה מהסנדלר, ולצערו אין פתרון בצורת תיקון. הוא אמר שייתכן ואפשר לצפות את הנעלים מבפנים בעור, אבל שהם מעדיפים לא להיכנס לזה מכיוון שקרה בעבר שטיפול כזה לא הצליח והנעל התעוותה והתקלקלה לגמרי. הוא הציע שאבחר אם אני רוצה לקבל את הנעלים בחזרה כפי שהן, או לחילופין לקבל החזר כספי מלא. סכמנו שאחשוב ואתקשר אליו, והוא נתן לי את המספר הסלולרי שלו. עדיין לא קבלתי החלטה, אבל אין לי ספק שכל מה שאבחר יקרה בפשטות, במהירות ובאדיבות. בקיצור, שירות מעולה, מהטובים שנתקלתי בהם.
הצג עוד

Claire   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שירות מקצועי, סבלני.המוכרות (לא זוכרת את שמן... וחבל) כיוונו אותי לדגם הכי נוח בשבילי, בלי ללחוץ ללכת על עקב גבוה.בחרתי דגם "סלוני סגור עם פס" בצבע שמפניה עם עקב "קובני" 3.5 ס"מ.לא ירדנו מהרחבה כל הערב ולא ירדתי מהנעליים עד סוף הערב!נעליים נוחות, גמישות, ואני אפילו אשתמש בהן לשמלות ערב.שימו לב שצריך להוסיף סוליית גומי, כי נעלי הריקוד מגיעות עם סוליית לבד (עור הפוך).אפשר לעשות את זה אצל הסנדלר הסמוך בתוספת 70 ש"ח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up