כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לילך שוכר

לילך שוכר

עיצוב אירועים
טלפון:0505700310
94
98 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל ויעל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
נתחיל מהתוצאה: הכי מדהים שיש!!! "there can be miracles when you believe". כבר מהפגישה הראשונה הבנתי שמדובר במקצועניות, בכישרון ענק ובעיקר בהקשבה לצרכים שלי, לחלומות שלי עם הכוונה ורצון עז להגשים כל פנטזיה. מעל חצי שנה שהיינו בקשר צמוד וקפדני והכל בחן ובנחמדות אין קץ. לא התפשרנו על כלום!!! האיכות היתה מעל לכל המצופה (והיה מצופה!). הסידורים החזיקו מעל שבוע בבתים של האורחים שנהנו כל כך מהיופי שלקחו אותם איתם הביתה :) ומעל הכל - היה מרהיב ומעלה חיוכים. זה כבר יותר משבוע שאנחנו מקבלים ללא הפסקה מחמאות על התוצאה!!!
הצג עוד

noga_r   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ללילך ושני דרך האתר 'כלות אורבניות', שם ראינו כמה העיצובים שלהן פשוט יפהפיים!! סגרנו איתן על חופה מעוצבת בפרחים וסידורי פרחים לשולחנות, כאשר לכל אורך הדרך הן עשו את המאמץ להתאים את עצמן לצרכים שלנו, הן מבחינת הרעיונות והרצונות העיצוביים והן תקציבית, ותמיד הכל ברוח טובה ועם חיוך ובמקצועיות רבה. ביום החתונה כשהגענו למקום וכל התכנונים תורגמו לעיצוב בפועל, פשוט השתאינו מכמה שהמקום נראה מדהים ביופיו, כמה רעננות ואלגנטיות הסידורים שלהן הוסיפו וכמה קלאסית ויפהפיה היתה החופה, בדיוק כמו שדמיינו! גם האורחים לא הפסיקו לפזר מחמאות! אנחנו ממליצים ב-ח-ו-ם (!!!) ומודים מקרב לב! נגה וגילי
הצג עוד

Vered@raz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ללילך המדהימה הגענו בהמלצה חמה של הקייטרינג שלנו, לילך קודם כל בפאן האישי היא בן אדם מקסים עם אנרגיות טובות והיא (ושירי שעובדת איתה) עושות הכל מהלב , חוץ מהפרחים המקסימים שעצבו לנו באירוע הן דאגו לסדר לנו את סוכריות הגומי שקנינו בעמדה מדהימה (ללא תוספת תשלום) וגם קנינו מניפות לאורחים הן סידרו אותן לפי צבעים על הכסאות בחופה פשוט מקסימות מקצועיות, מחירים סבירים ועובדות מהלב מומלצות בחום ! 💐
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
עם לילך ושני נפגשנו בערב פרזטנציה "ביער" של קייטרינג אבשה. כבר באותו הערב ראינו את הסגנון האהוב עלינו ומשם העבודה מול לילך ושני הייתה חלקה מאוד. בערב החתונה המקום נראה מדהים!! כל האורחים היו המומים מהאלגנטיות והרכות של העיצוב. כמובן שכולם הלכו הביתה כשבידם זר של צבעונים. הפרחים היו טריים והחזיקו מעמד שבועיים אחרי החתונה! החופה עוצבה בצורה מדהימה! אנחנו רוצים להגיד תודה מעומק הלב לשני שעבדה ביום החתונה קשה מאוד ובזכותה הכל היה מדויק ובמקום כמו שקבענו.
הצג עוד

Chagit & Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אל לילך הגענו בהמלצת קייטרינג אבשה שמשתמש בשירותיה לעיצוב הקייטרינג. הפגישה עם לילך היתה מאד נעימה, היא הבינה את הראש שלנו ואת הכיוון העיצובי שאליו אנחנו מתחברים. היא היתה קשובה וסבלנית ולמרות שהיינו לקוחות קצת נודניקים היא היתה מאד שירותית ועיצבה בדיוק לפי הבקשות שלנו. הערב עצמו היה מקסים , האווירה היתה קסומה ויפה ואפילו התבקשנו ע״י כמה אורחים להעביר להם את שם המעצבת .
הצג עוד

אילה ואילן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
העיצוב היה מאוד מרשים והפרחים היו כל כך טריים שאנשים לא היו בטוחים שזה אמיתי.המקום התעורר לחיים בזכות העיצוב ולילך אפשרה לנו להנות ללא דאגות.היא דאגה לתוספות קטנות שעשו את ההבדל ולא עלו לנו יותר ועבדה עם חלק מהעיצוב הסטנדרטי של המקום להורדת העלות.העבודה מול לילך היתה נעימה מאוד,היא הייתה זמינה וגמישה לשינויים. ההצעה הראשונית הייתה לנו טיפה יקרה אבל לילך הציעה הצעה לא פחות מרשימה במחיר שהתאים לנו.
הצג עוד

sivanandtsahi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
נתחיל בכך שלילך הייתה אחת הבחירות הכי מוצלחת שעשינו באירוע. אם לא המוצלחת ביותר. הגענו אליה דרך המלצה של הקייטרינג אבשה, (שגם היה מדהים מדהים מדהים :):))והיא הייתה הספק הראשון שנפגשנו עימו והיה לנו ברור מהשנייה הראשונה שנסגור איתה. היא מיד הבינה מה אנחנו רוצים והציעה סגנונות מרהיבים בשלל מחירים לבחירתנו. :):) וכולם מדהימים כמובן ! למרות ששינינו לא מעט פעמים את העיצוב, גם בסמוך לאירוע היה תענוג לעבוד איתה, הייתה תמיד נעימה, סבלנית ומסבירת פנים וקלעה לטעם שלנו באופן מדוייק ! הציעה תמיד פתרונות מדוייקים ומהירים לבעיות שהעלנו ולמען האמת התוצאה הסופית הייתה אפילו טובה יותר ממה ששיערנו.!האורחים לא הפסיקו להחמיא על הזרים המדהימים (בד"כ אנשים לא שמים לב לפרחים אבל הזרים היו פשוט מרהיבים שאי אפשר היה לפספס ).השילוב של הפרחים יחד עם הטאצ' של לילך המוכשרת גרם לגן המקסים של חוות רונית להראות אפילו מרשים הרבה יותר ממה שהוא בד"כ. (והיינו שם במספר ארועים לפני הארוע שלנו ולא ראינו את הגן אלגנטי וקסום כל כך!!) שווה להיכנס לעמוד הפייסבוק שלה ולהתרשם לבד מהתמונות המרהיבות. בחירה בלילך זו בחירה שפשוט נותנת ראש שקט לזוג וזה כמובן שווה הכל :)
הצג עוד

הדסה_א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ללילך הגענו דרך הפניה מהקייטרינג שלנו, אבשה. נדרשנו לנושא העיצוב מאוחר למדי (כשבועיים לפני החתונה!), וכך יצא שהגענו לשוחח עם לילך ושני די ברגע האחרון. לא רק שלילך עשתה מאמץ לפנות זמן לפגוש אותנו, היא אפילו החלה לייעץ לנו בנושא העיצוב בטלפון, עוד לפני הפגישה, והכל ללא התחייבות מצדנו - מתוך טוב לב.מבחינת העיצוב עצמו, ידענו שנרצה פרחים על חלק מהשולחנות. בנוסף, חשבנו שנצטרך לדאוג לשביל מעוצב לחופה, ולא היינו בטוחים איך זה ואם זה יעבוד.התקציב שהקצנו לעניין העיצוב היה נמוך למדי (כך הבנו בדיעבד). התלבטנו אם פשוט לוותר ולאלתר.כשפגשנו את לילך לשיחה פתוחה ונעימה במשרדה, שם פגשנו גם את שני, הן הציעו הצעה מצוינת וממש באו לקראתנו, ובסופו של דבר לא נאלצנו להתפשר על שום דבר חשוב לנו, וזאת מבלי להתפרע יותר מדי עם ההוצאות. בעניין השביל, על סמך הנסיון שלהן לילך ושני הציעו הצעה פשוטה ואפקטיבית, שלא הצריכה עיצוב נוסף ופתרה את הבעיות בצורה חלקה. וכל זאת, בהרגשה טובה ונעימה ומתוך רצון טוב שכולם ייצאו מרוצים.העיצובים שהן הציעו לנו היו מעניינים ולא שבלוניים, בטוב טעם, והיה מספיק מגוון שיכלנו למצוא משהו שמצא חן בעיננו.ביום החתונה שני ולילך לא רק סידרו את הכל בצורה יעילה ומהירה, הן גם נשארו באולם כדי לוודא איתנו שהכל לשביעות רצוננו.רק חבל שלא היה לנו יותר זמן לעבוד איתן :-)
הצג עוד

sibony   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחיפושנו אחר מעצב/ת אולם נפגשנו עם המון ספקים אולם אף אחד לא השתווה בכלל ללילך.הגענו ללילך דרך קייטרינג אבשה, מההתחלה אפשר היה להבחין שמדובר במעצבת על רמה, מוכשרת שיודעת להטעים את עצמה אלינו.וכך אכן היה, לילך פשוט הבינה מה אנחנו אוהבים ומה המחיר אותו אנחנו מעוניינים להשקיע כשנכנסנו לאולם היינו בהלם, הוא היה יפה יותר ממה שיכולנו בכלל לדמיין!!!!!בנוסף, כל דרך ההתנהלות מולם הייתה פשוט כיפית, מקצועית ואישית.תודה רבה ללילך ושני על הכל!
הצג עוד

ויקהעופר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נפגשתי עם לילך אחרי שכבר יצא לי לשוחח ולהפגש עם מספר מעצבות אחרות ולכן יכלתי בקלות לזהות את רמת המקצועיות הגבוהה של לילך ושני. לילך לא עובדת לפי שטנצים ושבלונות, אלא קשובה ללקוח, לרמת הטעם והצרכים שלו ומצליחה להתחבר ולהבין את סגנון העיצוב המבוקש. לצד היצירתיות והטעם המעולה של לילך, חשוב להדגיש כי העבודה מולה היתה מאד מדוייקת, הדברים אינם נשארים באויר ולילך לא משאירה דבר ליד המזל, כבר בפגישת ההכרות נפתחה סקיצת הושבה של האולם, ולילך עבדה בצורה מאד נכונה ומקצועית.העיצוב באירוע היה בלתי נשכח, קו נקי וייחודי שהתאים בדיוק לאופי הארוע שלנו. המחמאות לא מפסיקות לזרום! כמו כן, לילך היתה מאד קשובה וגמישה למסגרת התקציב אשר העמדנו לה והיתה נכונה להציע פתרונות ייחודיים אשר יתאימו לתקציב מחד ולא יפגעו בעיצוב מנגד.לילך היא אישה מאד אמיתית ומיוחדת, מפגישתנו הראשונה ידעתי שאני בידיים טובות אבל רק כאשר נכנסתי למקום בתחילת האירוע הבנתי כמה צדקתי להסתמך על תחושת הבטן שלי. לילך הפתיעה וריגשה אותנו, התוצאה היתה מעל ומעבר לציפיות.ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up