כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רומן בלשוב

רומן בלשוב

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:0544369515
94
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רומן היה פשוט מעולה, סופר מקצועי, נעים, הוגן, נחמד, וכמובן צלם תותח!הוא היה קשוב אלינו לאורך כל היום וגם עזר לנו לתכנן נכון את הלוז של יום החתונה מראש, וכל זה בסבלנות וזרימה(:ראו שמאוד אכפת לו שהכל יצא טוב.הוא נשאר עד השניה האחרונה של החתונה ואפילו מעבר.גם הצלם הנוסף שהגיע עם רומן היה סופר מקצועי ונחמד!התמונות הגיעו בזמן והיינו ממש ממש מרוצים, קיבלנו המון מחמאות על התוצר הסופי.
הצג עוד

leo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רומן הגיע בזמן עם 2 מצלמות + מצלמת וידאו שהניח ממול לחופה במיקום מושלם, כך שראו ושמעו מעולה את החופה. הוא הכיר לוקיישנים מיוחדים ורומנטיים לצילומים בתל אביב, פינות מיוחדות שלא ידענו על קיומם. למרות שהוא הנחה אותנו בזמן הצילומים, כל התמונות נראות טבעיות ולא מאולצות. קיבלנו את התמונות באיכות גבוהה, מסודרות (לפי מספרים). רומן דאג לצלם את כל המוזמנים, תפס את הרגעים הקטנים, כאלו שלא שמנו לב אליהם, והיה כיף לגלות שהם התרחשו.
הצג עוד

Adir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מי שמכיר אותי יודע שמאוד חשוב לי נושא התמונות! והצלם רומן פשוט תותח על מכל הבחינות ! מקצועיות ברמה הכי גבוהה, ושירות ומסירות שמעוררת השראה. תודה רומן
הצג עוד

Naftali   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו מדהים עם רומן, ליווה אותנו ברגישות ואכפתיות, הרגיע ועזר בדיוק איפה שצריך! קיבלנו המון מחמאות על התמונות ועל איך שרומן היה באירוע. תודה רבה!
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים! רומן והצלם שהגיע איתו היו בכל מקום, לא נחו לרגע החל מ-13:00 כשהגיעו להתארגנות ועד שיצאנו מהבריכה ב-3 לפנות בוקר. בחרנו לעשות את הצילומים בגני תקווה כי שם גדלנו והכרנו. בצילומים מצד אחד קצת אמר לנו מה לעשות כדי שיהיו תמונות טובות, אבל מצד שני נתן לנו לזרום. באמת שהיה כיף להצטלם איתו למרות השמש החמימה, ורואים שיש לו חזון לכל שוט, תוך התחשבות בפרטים הכי קטנים. הוא נעים ביותר ויש לו סבלנות אינסופית ואני בטוחה שהתמונות יהיו מהממות!
הצג עוד

Liana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רומן בן אדם מקסים, נינוח ומאוד כשרוני, לקח לי הרבה זמן למצוא צלם שהתחברתי אליו. לא רציתי תמונות של "שבלונה" מבוימות, חיפשתי צלם שיודע לתפוס את רגעים המיוחדים האלה שמחזירים אותך לאירוע, שמעבירים לך את התחושה של הרגע. זכינו כשמצאתי את רומן! כמה שהוא צנוע, ככה הוא מוכשר! לא רק שכל תמונה שלו מקצועית וברמה מאוד גבוהה, אלא גם אומנותית ומרגשת! במשך כל יום הצילומים הוא גרם לנו להרגיש מאוד בנוח והוציא תמונות זוגיות מדהימות למרות שאני ובעלי מאוד ביישנים. הוא תפס כל רגע ורגע חשוב בחתונה והרבה מעבר לזה. ממליצה על רומן בחום!!!
הצג עוד

natalia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רומן מקצועי, אדיב, זורם ומשרה אוירה כייפית. הוא יודע את העבודה, מביים כשצריך והתמונות מדהימות! מומלץ
הצג עוד

Gali S. Horowitz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רומן, כשסיפרנו שאנחנו מתחתנים כולם סביב אמרו לי - לכו על צלם שתרגישו בנוח לבלות איתו יום שלם, זה הכי חשוב. אנחנו כ"כ שמחים שמצאנו אותך. כל-כך עדין, לפעמים ובכלל לא הרגשנו שאתה שם, אבל לפי התמונות מסתבר שהיית בכל מקום כל הזמן. הצלחת דרך התמונות להראות אותנו ואת האופי שלנו, כל תמונה מחזירה אותי לאירוע, כל תמונה מעוררת זיכרון טוב ונעים. הצלחת לתפוס רגעים מיוחדים בצורה יוצאת מן הכלל. שמחנו לבלות איתך את היום, ידעת להגיד לנו את הדברים הנכונים ברגעים הנכונים (בעקר ברגעים המביכים של הצילומים המקדימים) ולהצחיק אותנו כשצריך, וידעת להעביר איתנו את הזמן בצורה הכי נעימה שיכולנו לבקש.
הצג עוד

karinka32   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בחודש ספטמבר 2014 ואחרי שעברנו אינספור צלמי סטילס (שנינו צלמים חובבים ועניין הצילום היה חשוב לנו מאוד) בחרנו בלי לחשוב פעמיים ברומן. איש צנוע, שליו, רגוע ומוכשר בטירוף.הוא עשה לנו צילומי זוגיות מדהימים, ולאורך כל החתונה הוא היה הכי מסור ומקצועי בעולם. הוא גם היה שם להרגיע ולהוביל כשהיה צריך כי אנחנו לא הכי אוהבים להצטלם. בקיצור, אם הייתי צריכה לעבור את החתונה הזאת שוב - לא הייתי מהססת לקחת אותו.
הצג עוד

nofarrr   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ואו רומן הוא ללא ספק הבחירה הכי מוצלחת לצלם חתונות!!! לאחר שראינו את העבודות של רומן ידענו שהוא הצלם שאנחנו רוצים, חיכנו לתמונות בציפיות ענקיות...וללא ספק רומן עמד בכל הציפיות שלנו ועוד יותר מזה! התמונות יצאו מ-ו-ש-ל-מ-ו-ת!הצילום של רומן מלא ברגש, ורואים שבכל תמונה נעשתה מחשבה.בקיצור פשוט מדהים, אנחנו מאד מרוצים מהעבודה שלו וממליצים עליו בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up