כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לרקוד מהלב

לרקוד מהלב

ריקוד חתונה
טלפון:0522235941
95
99 מתוך 100
לפי 204 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lenchik   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשאני ובעלי רק התחלנו לצאת הגענו ביום האהבה לסדנת ריקוד בבית הספר לריקוד ״לרקוד מהלב״ ומאד נהנו גם מהשיעור וגם מהאווירה במקום. כמה שנים לאחר מכן כשהתחלנו לתכנן חתונה החלטנו לחזור לשם כדי שיבנו לנו את הריקוד לחתונה. יש לאמר שנותר באמת מעט זמן עד החתונה ושנינו אנשים עסוקים מאד . הגעתי עם בקשה לשיר ספציפי וסגנון ספציפי שרציתי ועם מעט זמן פנוי, ושרון גרוסמן קיבלה על עצמה את האתגר ועשתה לנו כריוגרפיה לשיר עם קצב מסובך שלא תבייש את הבמות הכי גדולות של עולם הריקוד שגרפו מחמאות אין סופיות ויחרטו בזכרוננו לעד, והייתה גמישה מאד בזמנים ובאה לקראתנו עם קביעת שיעורים נוספים כדי שנרגיש הכי מוכנים בארוע עצמו. תקופת התכנון של חתונה היא תקופה לא פשוטה, עמוסה רגשית ומצאתי את עצמי מחכה בקוצר רוח לשיעורי הריקוד כי זה מה שבאמת החזיק את השפיות שלי . רוצה להודות מקרב לב לצוות ולשרון על המקצועיות, ההשקעה וההכלה ולאחל שתמשיכו להשקיע בכל הזוגות כמו שאתם השקעתם בנו . ממליצה בחום
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בטלפון אחד לשרון המקסימה, והשאר זה סיפור אהבה... מאוד נהננו לבוא לשיעורים בכל שבוע וכמובן שהריקוד היה הצגה!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחילו חודש לפני החתונה כשרק אז הסכמנו שאנחנו רוצים לעשות ריקוד, שרון מהסטודיו המדהים לרקוד מהלב לא נלחצה לרגע ודאגה לבנות לנו את הריקוד שמתאים לנו ובהתאם גם למה שחלמנו בזמן הקצר שנשאר כשבאמצע יש לנו מיליון אילוצים ויש חגים. הגענו לחתונה כשאנחנו בטוחים בריקוד שלנו האורחים שלנו המשיכו לדבר על הריקוד הזה עוד הרבה אחרי, יצרנו משהו ייחודי לערב שלנו ואני באמת ממליצה לכל זוג לעשות זאת- זו גם חוויה מגבשת לזוגיות ובליווי של סטודיו לרקוד מהלב היה כיף אדיר מבלי לוותר על רמה גבוהה ומקצועיות. קיבלנו שירות מעולה ומקצועי יחד עם חוויה נהדרת. ❤️❤️❤️
הצג עוד

mizrahinir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
חד משמעית לרקוד מהלב!!!החלטנו לעשות ריקוד לחתונה ואחרי הרבה חיפושים הגענו לסטודיו "לרקוד מהלב" בהובלתה של שרון גרוסמן.זו הייתה חד משמעית הבחירה הטובה ביותר שיכלנו לעשות לקראת החתונה, גם הבחירה לעשות ריקוד וכמובן כמובן הבחירה בלרקוד מהלב! החום, הרגישות, הנעימות, המקצועיות, האדיבות והאנושיות היו בכל צעד וצעד (תרתי משמע) שעשינו. שרון הייתה מהממת בכל קנה מידה אפשרי, כל שיעור איתה היה נקודת האור שלנו בשבוע שמלווה באנרגיות שיא ובתחושת סיפוק עילאית.היה לנו כל כך כיף, והריקוד היה יותר ממושלם. תודה ענקית על חוויה שלא תשכח לעולם, אין עליכן!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
החלטנו שאנחנו רוצים לעשות בחתונה שלנו 3 ריקודים - ריקוד סלואו, ריקוד רק של החתן וריקוד גריז של שנינו.פנינו לשרון מלרקוד מהלב והיא תיאמה לנו שיעור עם שחר. החיבור עם שחר היה מצוין, היא שינתה את הריקודים בהתאם ליתרונות והחסרונות שלנו, הייתה סבלנית בתנועות שפחות הבנו והגענו לחתונה מאוד מוכנים והריקוד יצא מצוין!ממליצים בחום!
הצג עוד

טל אבן-חן פטר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מדהים מדהים מדהים!!! הריקוד שלנו היה השיא של הערב........ בזכות יאנה המדהימה עברנו חוויה בלתי נשכחת הן בשיעורים ובייחוד בריקוד ביום חתונתו!!! הגענו לסטודיו לרקוד מהלב 3 שבועות לפני החתונה ורצינו ללמוד את ה"ריקוד מושחת" שראינו באתר של הסטודיו.הריקוד לא פשוט בלשון המעטה ו3 שבועות זה ממש ממש קצת זמן במיוחד לבעלי שלא היה ניסיון בריקוד כלל.יאנה לא ויתרה ועבדה איתנו מאד קשה... כל שיעור איתה היה חוויה מיוחדת! שיעורי ריקוד ובמיוחד הכנת ריקוד חתונה זה לא סתם שואו אלא חוויה שמאוד מומלץ לעבור יחד כזוג :) הגענו לסטודיו בין פעמיים ל3 פעמים בשבוע לשיעורים כפולים ולא רק שהספקנו ללמוד את הריקוד מושחת, יאנה גם לימדה אותנו צעדים לסלואו בהתאם לשיר שבחרנו ובשיעור האחרון גם למדנו "פריסטייל"- צעדי ריקוד לרחבת הריקודים בשביל להרגיש הכי בנוח על הרחבה ביום המיוחד הזה! יאנה נתנה לנו טיפים ליום החתונה והייתה מאוד גמישה לגבי השעות של השיעורים וזה מאוד חשוב בייחוד בשבועות האחרונים לפני החתונה שהיינו עמוסים מאוד! היו לנו שיעורים גם בשעות מאוחרות מאוד...התוצאה הסופית הייתה מדהימה ומפתיעה לא חשבנו שנוכל להגיע לריקוד ברמה כזו!אנחנו מקבלים עד היום, שבוע אחרי החתונה טלפונים ומחמאות על הריקוד המיוחד שלנו... מומלץ מומלץ מומלץ!!!מה שבטוח זה שאנחנו לא נפסיק לרקוד!
הצג עוד

רבקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני והבן זוג שלי רצינו מאוד להפתיע את האורחים, ומזל שהגענו לסטודיו מהלב ! החוויה הייתה מדהימה ! עשינו שילוב של סגנונות מסלואו למשוחרר ומשהו שמתאים לנו יותר. שחר המדהימההה הייתה איתנו וקשובה לנו במהלך כל הדרך. הייתה סבלנית ועשתה לנו ריקוד מדהים. שרון המנהלת נתנה עצות מהממות ! וקיבלנו מלא מלא מחמאות !
הצג עוד

osnat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נזכרנו מאוחר מדי (כך חשבנו) לגבי הריקוד סלואו שלנו. אבל שרון עודדה ונתנה לנו מורה מדהימה בשם אמילי, בחורה חינננית שהייתה זמינה וקשובה ליכולות שלנו ולזמן הקצוב שהיה לנו (כחודש). בסוף כולם מאוד התלהבו מהריקוד שלנו והיה יותר מסתם סלואו פשוט.
הצג עוד

Fani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
באנו זוג ללא שום ידע בריקוד וללא שום רקע, ורצינו לעשות ריקוד מדליק ששונה קצת מסלואו רגיל. שחר ושרון המדהימות הדריכו אותנו בהמון סבלנות והתאימו את הרמה של הריקוד לרמה שלנו. היה לנו מאד מאד כיף בשיעורים עם שחר! מורה מדהימה, כיפית, מצחיקה ומאד סבלנית . כולם בחתונה התלהבו רצח מהריקוד ואפילו ביקשו הדרן אחר כך בבית! ממליצים מאד!!
הצג עוד

Netta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחרי 4 חודשים של התייצבות אחת לשבוע בסטודיו אני יכולה להגיד שמדובר בתהליך כיפי חוויתי ומקצועי. שרון קיבלה אותנו כל שבוע מחדש עם חיוך ואנרגיות מטורפות והתוצאה הייתה לא פחות ממושלמת. בחתונה זה היה אחד הרגעים הכי כיפיים מבחינתי שפשוט היה שווה כל רגע של אימונים בשעות לא שעות. אנשים הופתעו בטירוף וחלקם אפילו נעמדו על השולחנות כדי לראות אותנו רוקדים מרוב שהצטופפו סביבנו ולא היה מקום 😂 באמת שלא הפסיקו להחמיא ולדבר איתנו על הריקוד כל הערב וגם בימים שאחרי. רוצה להגיד תודה לשרון ולכל הסטודיו על סבלנות, צחוק, טיפים מעולים ובפשטות על ריקוד שעשה לי את הערב ועל היכולת לרקוד הלאה בכל מקום שנגיע אליו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up