כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ורדית לאור
93
97 מתוך 100
לפי 42 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anna   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נעימה סובלנית מבינה מה חשוב ועושה הכל כדי שזה יקרה. תפרה לי שמלה בול כמו שרציתי. מבינה מה מחמיא גם ומציעה רעיונות. השמלה הייתה מושלמת ונוחה בטירוף.
הצג עוד

amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שילוב מושלם של מקצועיות, נינוחות ומחיר הוגן מאוד! וכמובן, אישה מהממת! אני לא ידעתי איזו שמלה אני בדיוק רוצה. כשהגעתי לורדית היא נתנה לי לנסות סגנונות שונים מאוד, כך שיכולתי לבחור את האחד שהרגשתי בו הכי יפה. ורדית הייתה קשובה לכל בקשה שלי, ומאוד זמינה!מלבד השמלה שלי, ורדית עיצבה ותפרה מאפס שמלות לאמא שלי ולאחותי. כל העניין הזה קרה בשלושה שבועות של עבודה. כשאת השמלה של אחותי היא התחילה וסיימה תוך פחות משבועיים!!! מאוד נעים להגיע לורדית, הכל מרגיש אמיתי וכיף. אישה מהממת. הייתי מתחתנת שוב רק כדי להגיע ולעצב שמלה נוספת :) מ ו ש ל מ ת
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ורדית מאוד מוכשרת, מקצועית וחרוצה. עובדת מאוד יפה, יש לה עיצובים יפים, אלגנטיים, נקיים ועדינים. כל אחת יכולה למצוא אצלה משהו ואם לא תמצאי, אבל יש לך בראש רעיון לשמלת חלומותיך, אז הגעת למקום הנכון וורדית תעזור לך להגשים את החלום. ורדית מאוד קשובה לצרכי לקוחותיה ונותנת מעצמה מכל הלב. היא מאוד הולכת לקראת בכל המובנים, אם זה מבחינת העיצוב שאת בוחרת וצריך לבצע שינויים והתאמות בהתאם לרצונך ואם זה מבחינה כספית - המחירים מצויינים. אם ורדית תעצב לך את השמלה, תוכלי להיות שקטה ולדעת שיש על מי לסמוך. תוך מפגשים ספורים ועמידה בזמנים, ורדית יוצרת ולפי בקשתך משנה תוך כדי, זורמת אתך ומתאימה הכל בסבלנות ובאווירה טובה. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ורדית הייתה מושלמת! מקצועית, סבלנית, שירותית... אפילו אחרי שסיימנו עם השמלה ביקשתי לשנות כמה דברים והיא זרמה איתי והייתה פשוט סבלנית ומדהימה! ממליצה בחום לקפוץ לראות יש לה דברים יפים מאוד ואת כולם ניתן לשנות לפי הטעם של כל אחת ולפי הגיזרה. המחיר בנוסף הוגן ביותר!
הצג עוד

Ksenia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ורדית נהדרת, יצירתית, ומקצועית בטירוף. הבינה את השמלה שציירתי לי בראש ואף שידרגה אותה לשמלה וחצי- משהו שבחיים לא היתי חושבת עליו. השמלה היתה נוחה ובמחיר שהקצבתי. מאוד מרוצה וממליצה בחום
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לורדית לגמרי במקרה, אחרי חיפוש מהיר אחר שמלות כלה באינטרנט. כשנפגשנו עם ורדית בפעם הראשונה, היא תוך כמה דקות כבר הצליחה להבין ולקלוע בדיוק לטעם שלי ושל אמא שלי, והכל כמובן בתחושה נעימה ומקבלת. חיפשנו שמלות עם לוק רגוע, שפוי ולא פומפוזי , ומשהו כמובן שגם יהיה נוח ולא רק יפה ומרשים, ואצל ורדית מצאנו את השילוב המנצח הזה. ההחלטה לבחור בורדית ובשמלות שלה הייתה אחת ההחלטות הקלות והמעולות ביותר שקיבלנו לאורך התהליך, ויצאנו הכי מרוצות שרק אפשר. בסופו של דבר גם חמותי תפרה אצלה שמלה, כך שבערך כל הנשים שעמדו בחופה בערב החתונה שלי לבשו את השמלות של ורדית:) אנחנו ממליצות בחום על הבחירה בורדית!!!
הצג עוד

Esti32122   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
השכרת מורדית את שימלת החתונה שלי . לא הפסקתי לקבל מחמאות עליה שימל. מקסימה במחיר משתלם היא הייתה הראשונה שאליה נסעתי לבדוק על שמלות וישר התלהבתי תודה על שירות מעולה ושמלה מצויינת
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
נהדרת!!!!!!!!!! גם אני וגם אחותי מצאנו שמלות מהממות במחיר טוב. ורדית סבלנית, קולטת בול את האופי ואת הגוף ומוצאת אפשרויות נהדרות שקשה להחליט ביניהן :) ממליצה בחום!
הצג עוד

Esther   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו של ורדית אחרי תקופת חיפושים מייגעת- אחר שמלה שתהיה פשוטה אך עם זאת אלגנטית, וכמובן במחיר הגיוני. מסתבר שהמשימה לא פשוטה בכלל! אצל ורדית מצאתי סבלנות עד שהבינה בדיוק במה חפצתי, והחלטנו ללכת על תפירה אישית- על בסיס כמה שמלות קיימות אצלה בסטודיו, ובתוספת של תחרה שאני בחרתי עבור שרוולים וגב. התוצאה היתה יפהפיה, קרובה מאוד למה שדמיינתי, ובמחיר שפוי ביחס לתעשיה. ממליצה בחום עבור בנות ספציפיות כמוני שזקוקות להתאמה האישית, פתרונות מקצועיים ובלי להוציא על זה הון. מה שכן, ממליצה להתחיל את התהליך מוקדם- ולא ליצור לחץ סמוך מידי לחתונה. תודה ורדית⚘❤
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לורדית בעקבות פרסומים, חיפשתי שמלת כלה במחיר נמוך ביחס לשוק. ורדית מיד שלפה כמה שמלות, ובעצם בראשונה כבר קלעה בול - מצאתי שמלה שתאמה בדיוק גם באופי וגם על הגוף. לשמלה הוספנו גם חולצת תחרה בשביל החופה (או כ-"לוק" נוסף לחלק מהאירוע, בחרתי בסוף ללבוש אותה רק בחופה כי כל כך אהבתי את השמלה כפי שהיא). גם אמא שלי ואחותי מצאו אצלה שמלות לחתונה שורדית התאימה להן, ובהמשך כולנו קנינו אצלה שמלות גם לחתונה של אחותי. ממליצה מאוד למי שמחפשת שמלה במחיר קצת יותר שפוי מבלי להתפשר על איכות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up