כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מקום מהסרטים

מקום מהסרטים

פאבים וברים
כתובת:אחד העם 14
טלפון:035105555
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
הגענו לאירוע יום הולדת כעשרה אנשים. לאמא שלי הבטיחו קריוקי והובהר שמגיעים בני משפחה מבוגרים שמעוניינים גם לשיר. בשל סיבה לא ברורה הציבו אותנו צמוד לרחבת הריקודים, 2 מטר על 2 מטר שמפרידים בין הדיג'יי לשולחן, אחרי 4 שירים סה"כ של סועדים אחרים ושל האבא של המשפחה הדיג'יי עבר לשים מוסיקה לריקודים למשך כמעט שעה ונפנף אותי כששאלתי מתי יחזור הקריוקי כי בשביל זה הגענו...החומוס היה מזעזע עם פיתות יבשות, המחירים לא מוצדקים בעליל ללחם עם שני מטבלים או לבירה חבית (30 שקל לשליש גולדסטאר) ובסוף הערב כתבו לנו על החשבון בעט סכום גבוה ממה שהודפס על החשבון עם בקשה לתוספת שירות. מסעדה זה בטוח לא, גם לא כל כך בר קריוקי. דאנס בר בינוני לצעירים שעוד לא מכירים אפשרויות טובות יותר זה בהחלט.
הצג עוד

Titush   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
היינו 15 חבר'ה שבאנו לחגוג יומולדת לחבר. הזמנו מקום טלפונית אך לא יידעו אותנו שיש מינ' של 70 שקל הזמנה ללקוח. כאשר הזמנו את האוכל המלצרית סירבה לכתוב את ההזמנות וטענה שיש לה יכולת מופלאה לזכור מה כל אחד ביקש. כשהאוכל יצא הוא לא יצא לכולם ביחד למרות שביקשנו וכמובן שרוב הדברים או שלא הגיעו או שהגיעו לא מה שביקשנו: מנות ראשונות יצאו אחרי המנות העקריות, שתיה שלא הגיעה לכולם, ביקשנו 5 פעמים קנקני מים והם לא הגיעו. אחת המלצריות דיברה עם אחד החבר'ה בשולחן ואחד החבר'ה האחרים רצה לדעת מה הם דיברו כדי להתלבט מה הוא רוצה להזמין, המלצרית ענתה לו בחוצפה "לא דיברתי אליך" ואם כל זה לא מספיק כשהגיע החשבון המלצרית הוסיפה בכתב ידה 12% טיפ לחשבון ובדרישה שנשלם אותו. הסברנו לה שלא קיבלנו את השירות שהגיע לנו ולכן לא נשלם טיפ ונתנו את המינ' שלפי דעתי גם היה יותר מידי ..
הצג עוד

orlyv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מלבד זה שמקום מהסרטים זה הפאב מסעדה הכשר היחידי בתל אביב, אני חושבת שזה המקום הכי מוצלח בתל אביב, חגגנו אני והחברות מסיבת רווקות לחברה והיה ממש מעולה ומקסים עד כדי כך שהשארנו למלצר טיפ של 200 ₪, קודם כל כשהיא הגיעה ה DJ שם את השיר בואי כלה עם מצלמה ותאורה וראו אותה על שתי המקרנים כשכולנו החזקנו זיקוקים ביד, זה היה מאוד מרגש, לאחר מכן כהפתעה הקרנו מצגת של תמונות וקליפ על המקרנים, בנוסף הקרנו לה ברכה ובזמן הברכה הקרינו אותנו על המקרנים, הקדשנו לה שיר קריוקי של החתן לכלה שם טבעת, והמלצרים המזמרים הקדישו לה שירים והוציאו לה שמפניה עוגה וזיקוקים על חשבון הבית, ה DJ היה נחמד והקדיש לה שירים במהלך כל הערב וכולנו רקדנו ברחבה והיה ממש שמח. הייתה אוירה טובה גם בגלל שקהל הלקוחות היה ברמה ושלא היו שם ערסים, תודה רבה לצוות מקום מהסרטים על מסיבת הרווקות הכי טובה ומוצלחת שהייתה לנו עד היום, יש לכם עכשיו עוד 20 בנות מרוצות מהאוכל הטעים, מהשירות ומהמקום עצמו, להתראות אורלי וייסמן.
הצג עוד

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
בעקבות חוות הדעת של islay על נחמה וחצי החלטתי גם אני לכתוב על מקום בעל תרבות דומה כדי שאנשים כמונו שעישון ברדיוס שלהם עושה להם רע רע רע ידעו להימנע.. אדגיש כי אישית לא סעדתי במקום מהסרטים ואף שמעתי ביקורת חיובית כי המנות גדולות וכו'..והאוכל טעים .. בהתחשב במה שראיתי זה לא רלבנטי לי. לפני חג השבועות היה לילה לבן בתל אביב .בחרנו להסתובב באיזור רוטשילד. בכניסה לנוה צדק באחד העם 14 שוכנת המסעדה "מקום מהסרטים " יש שם מרפסת פסטוראלית חיצונית ויפה וכו' ולכאורה נראה מפתה ..אלא מאי- שרוב יושבי המרפסת עישנו באופן מאסיבי . גם כשנכנסנו פנימה לתדהמתנו המצב לא היה שונה ואנשים רבים עישנו בתוך המסעדה...כאילו מעולם לא שמעו על חוק העישון . לכן לא ישבנו שם והלכנו בתחושת שאט נפש.. כך שכל מי שמחששיה מפריעה לו שיברח .. מי שהוא מהמחששים בעצמו יש להניח שזה יהיה גן עדן עבורו ..כי המקום לא אוכף את חוק העישון ..ולכן משכך אולי גם במישור זה זה רעיון טוב לפרסם את האדישות לחוק העישון שם ,כדי שהמחששים ילכו לשם במקום להרוס עוד מקומות ....כי נראה לי שהפוטניאל לשינוי ואכיפה שם נמוך ...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up