כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טלי תבור - סטודיו למחול, הפקות ומופעים

טלי תבור - סטודיו למחול, הפקות ומופעים

ריקוד חתונה
טלפון:052-3252978
94
98 מתוך 100
לפי 115 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
החלטנו שזה הזמן שלנו לזהור, ואם גם ככה כל הזרקורים עלינו- למה שלא נפציץ בסלואו מהסרטים?! שנינו לא רקדני על, וטלי פשוט הוציאה ממנו הרבה הרבה מעל למצופה! קיבלנוו מלא פידבקים על הריקוד המהמם והמושקע. טלי סופר מקצועית, עם המון סבלנות והקשבה, ובאמת שכל שיעור אצלה היה זמן איכות לגוף ולנפש.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מורה מדהימה ואכפתית!!! לוקחת הכל ברמה האישית והצליחה להוציא את הטוב ביותר מאיתנו! היה כיף כ"כ ובסוף תוצאה מהמממממממת!!!!! המון תודה טלי!!!! חבל שנגמר :(
הצג עוד

nofar.s   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אלופה וסבלנית. בתור אחת עם רגליים שמאליות זה ממש חשוב...מתאמנים גם בבית ונהנים מכל רגע
הצג עוד

Dror   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לטלי שבוע לפני החתונה, לא היה לנו הרבה זמן והיינו בטוחים שאנחנו יודעים לרקוד ורצינו רק "לשפר את הסיגנון" רק שהדגמנו לטלי את ה"ריקוד" הבנו שאנחנו לא ממש רוקדים וזה היה יותר נראה כמו סלואו של ערב כיתה בבית ספר .. לקחנו אצל טלי 2 שיעורים כפולים והספקנו ללמוד ריקוד קצר אבל ממש יפה וקיבלנו עליו הרבה מחמאות, אנשים חשבו שהתאמנו חודשים בשביל להגיע לרמה כזאת גבוה. אנחנו ממליצים לכל זוג לקחת שיעור ריקוד לפני החתונה זה גם ממש כיף וחיזק את הקשר ביננו. טלי מדהימה ויודעת ללמד לרקוד גם למי שיש זוג רגליים שמאליות:)
הצג עוד

טל ודניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
טלטול אלופת עולם!!!!! רוצים להודות לך על הליווי והתמיכה לאורך הדרך, המילה הטובה והדרבון בדיוק כשהיינו צריכים שמישהו ירים ובעיקר על החברות! את מדהימה ומוכשרת בטירוף, לא יכולנו לבחור טוב יותר!! הריקוד היה מהמם, הגשמת לנו חלום! תודה תודה תודה ושוב תודה, אוהבים אותך ואת מירי ;) באהבה רבה, דניאל, טל וצ'ייסר
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטלי כיוון שרצינו שריקוד הסלואו הראשון שלנו כזוג נשוי יהיה מיוחד ומרגש. היה לנו גם שיר מיוחד שלא רצינו להתפשר עליו. מצאנו בטלי את כל מה שחיפשנו ויותר! התחלנו משיעור ניסיון וכבר אז היה ברור לנו שזו תהיה המורה שלנו! טלי הייתה קשובה אלינו, סבלנית ואדיבה לאורך כל הדרך! אהבנו במיוחד את המקצועיות שלה ואת יכולת ההדרכה שלה. היא בנתה כוריאוגרפיה מדהימה שקיבלנו עליה המון מחמאות! היא דקדקה בכל הפרטים הקטנים והיה מאוד חשוב לה שמעבר לריקוד גם נראה טוב ונהיה זקופים. ממליצים עליה בחום!!
הצג עוד

Irit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רציתי לרקוד עם הארוס שלי ביום חתונתנו ריקוד סלואו שהוא מעבר להחזקת ידיים סטייל כיתה ו'. את טלי הכרנו אחרי שעברנו מספר שיעורים אצל מורים שונים. מאחר ובן זוגי האהוב, אינו חובב ריקודים בלשון המעטה, לשכנע אותו ללכת לשיעור, דרש לא מעט עבודה שלא נדבר על שיעורים שהיוו טראומה עבורו. אני אפילו לא זוכרת איך הגענו לטלי אבל אחרי השיעור הראשון בן זוגי ישר הצהיר – היא אשת מקצוע. טלי הדריכה המון זוגות ואת הנסיון שלה רואים כבר בפגישה הראשונה. היא יודעת לעבוד עם זוגות, מתחילים ואף עם גישת אנטי כמו של בעלי. ללא קשר לרמה , יש לה את הגישה והנסיון להדריך ולהעביר את החומר כמו שצריך. טלי לא בזבזה זמן. ישר התחילה בצעדי בסיס כדי שיהיה לה משהו לבנות עליו. למרות שהחלפנו את השיר באמצע, ולא פעם אחת, טלי קיבלה הכל בהבנה וזרמה איתנו. הנעימות שלה, המטודיקה והסבלנות גרמה לשנינו לחכות לשיעורים. ידענו תמיד שאנחנו הולכים לעבוד אצלה ולא לבזבז את הזמן. ביום החתונה היינו מאד לחוצים. משום מקום טלי הפתיעה אותנו והיתה שם. עשתה איתנו חזרות אחרונות ולוותה אותנו כל הערב. החוויה היתה מדהימה!! לא רק שהיה לנו רגע ריקוד רומנטי, מקסים וסוחף. כזה שהפתיע את כל הסובבים אותנו שאנחנו זזים ברחבה, אלא גם זכינו בחברה. אין מספיק מילים לתאר את כושר הנתינה שלה! טלי היתה הרבה מעבר למורה לריקוד עבורנו.
הצג עוד

danielkun   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
תחילת ההיכרות שלי עם טלי הייתה עוד לפני ההיכרות עם בת זוגי:למדתי אצלה סלסה באופן פרטי - ללא ידע קודם לחלוטין (וכנראה גם ללא כישרון :) )טלי מורה דקדקנית, מקצועית וקשוחה - היא לא "מוותרת" ודואגת להסביר ולהדגים עד שהתרגילים יוצאים בצורה מושלמת ובסטייל (לא משנה כמה ניסיתי לשכנע אותה שזה בסדר).יחד עם זאת, היא פשוט מתוקה וידידותית, וגמישה עם לוח הזמנים שלה ותמיד השתדלה שהשיעור יהיה ממצה ויניב תוצאות.ממליץ בחום לכל זוג שמתכנן ריקוד חתונה, ובייחוד לאלה שאין להם ניסיון או ידע מוקדם. (היא כבר יודעת מה לעשות :) )
הצג עוד

nirit2459   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
טלי היתה מתוקה ומקצועית עד מאד, השקיעה בכוריאוגרפיה ובלימוד כמה שהיה צריך, והרגשנו שיש תמורה מלאה לכספנו.אנחנו שוקלים להמשיך ללמוד אצלה גם אחרי החתונה, וזאת בגלל שהיא באמת מורה מצוינת.באנו מרחוק (ב"ש) אחרי שראינו כמה סרטונים אצלה באתר, ולא התאכזבנו.מעבר לכך מדובר בבחורה מקסימה בלי שום ספק בכלל.
הצג עוד

jazzelad   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
בעזרת השעורים אצל טלי, כפי הנראה, הצלחתי להשתחרר מאיזה טראומת ילדות. הצלחתי להשתחרר מהפחד מריקוד או מהחסימה שהייתה לי בעניין. והריקוד בחתונה היה מאד מוצלח ואחריו המשכתי לרקוד בלי הפסקה. דבר שלא קרה שנים...השעורים אצל טלי מאד מקצועיים, היא שמה לב לדגשים ולפרטים הקטנים שחשובים מאד כדי באמת להבין איך לרקוד. היחס אישי ומצויין והיה כיף ממש
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up