כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מור גולדשטיין מוסיקה לאירועים

מור גולדשטיין מוסיקה לאירועים

תקליטנים
טלפון:0524888311
97
99 מתוך 100
לפי 330 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
benny   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
דיג'י מטורף! היינו בחתונה שכבר ניגן אצל חברים, אמרתי לאישתי שאין מצב שהוא לא יהיה אצלנו! וכך היה שריינו אותו שנה מראש, לאוקטובר 23, המלחמה התחילה והיינו צרכים להזיז- דחינו לפברואר. חששנו בהתחלה בגלל המצב והאנרגייה של האנשים, אבל מור נתן הופעה שסחפה את כולם וגרמה לנו להרגיש במסיבה אמיתית כמו פעם! ממליצים בחום ונמשיך בכל פורום אפשרי! אוהבים ומעריכים!!!!!! בני ודלית
הצג עוד

danit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
ואוו- נשארנו ללא מילים ומלאי תודה, מור עשה לנו את היום הכי שמח שאפשר לבקש!הייתי חוזרת שוב לאותה מסיבה ללא ספק, לא הפסיקו להחמיא לנו על ה דיג'יי.ממליצה בחום לכל מי שמתלבט. רק מור.
הצג עוד

רבקה ודניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אל מור הגענו דרך המלצה מחברים התרשמנו לטובה מהרגע הראשון. ישר ידענו שהגענו למקום הנכוןבחתונה היה אש. מור קרא ממש את הקהל עם תשומת לב ענקית!ממליצים בחום ענקי על מור שלנו!
הצג עוד

דרור קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו למור דרך חתונה של חברים שמור היה הדי ג'יי ומיד ידענו שהוא יהיה הדי ג'יי בחתונה שלנו! מיד אחרי שסגרנו את האולם פנינו אליו ולמזלנו הוא היה פנוי. מור הוא מהמם, הוא קשוב לקהל ויודע איך לעשות את המיקס הכי טוב מהמוסיקה. בשורה התחתונה - הרחבה הייתה מלאה כל הזמן עם מלא אנשים שקפצו ורקדו סביבנו והכל בזכות מור.
הצג עוד

benny   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
ה-DJ שעשה לנו את החתונה! באמת מקצוען אמיתי, עשה בדיוק מה שביקשנו, וכאשר נגמרו השירים שביקשנו לשלב, המשיך לשים דברים שנראו לו מתאים, הרקיד גם את הצעירים וגם את הסבתות. בשעה האחרונה שנשארו רק צעירים - הוא היה פשוט להיט, אנשים השתוללו בטירוף. על האוכל ועל המקום אנחנו קיבלנו תגובות מעורבות, אבל על המוזיקה היה קונצנזוס בין כולם - מור היה פשוט פיצוץ.אוהבים בני ומיכל
הצג עוד

liat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מור מאוד מקצוען, הכפתי, מדויק, וישר הבין את הסגנון שלנו. עשה לנו את האירוע, ובגדול.
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
וואו! חתונה בצל מלחמה! מאיפה מתחילים🥹.אז פגשנו את מור לראשונה במאי 2023 ותכננו להתחתן בנובמבר הקרוב, ואז קרה מה שקרה ודחינו מאז 3 פעמים עד שזה קרה סוף סוף!בפברואר האחרון התחתנו וזכינו במסיבת חתונה הכי טובה שיכלנו לבקש!מור היה מכיל, קשוב ומעל הכל אדם לשתף איתו הכל! ועשה זאת בסופר רגישות ומקצועיות!אני ובן אוהבים מסיבות ותמיד אמרנו שאצלנו בחתונה יהיה dj שגורם למו להרגיש מועדון בחתונה, ואכן זה קרה עם מור, כל כך מרוצים וממליצים לכל אחד פשוט תסמכו על האינטואיציות שלכם! כמו שאנו עשינו וצדקנו 😉.נמליץ בחום תמיד!!!!
הצג עוד

shimrit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מור האהוב, רק רצינו להגיד תודה ענקית על אירוע מושלם, על שפינקת באהבה ובשמחה, ועשית לנו אירוע שמח שמח שמח! הרחבה הייתה מלאה כל הזמן, שתדע שלא הפסיקו לדבר על המוסיקה שפגעה בול בקהל והרגישה כאילו אתה מכיר אחד אחד מהאורחים!!!הבונוס האדיר הוא שזכינו להכיר אדם כה מיוחד, שדאג לנו באופן אישי, שתמיד ענה בסבלנות ובדיוק מושלם לכל פנייה! תמיד קשוב לצרכים ולבקשות (הלפעמים הזויות) שלנו. בטוחים שניפגש עוד בעתיד!אוהבים שמרית ורני
הצג עוד

אביגיל ויובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
במילה אחת- אלוף . מהרגע הראשון הבין את המוסיקה שאנו אוהבים , את הסגנון ואת הוויב של האירוע שאנחנו רוצים לשדר.באירוע עצמו נהניתי בטירוף מהמוזיקה , ובערך כל אורח שני הגיע להחמיא על ה DJ והאווירה ברחבה. לרגע נזכרתי במסיבות החיילים שהיינו יוצאים פעם! אפילו שהצליחו להסתנן כמה שירים מזרחיים, ראינו בווידאו שזה רק הקפיץ ומילא את הרחבה.ממליצים בחום על מור ונמשיך להמליץ בכל מקום!אוהבים אביגיל ויובל.
הצג עוד

יהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מור, ה-DJ של החתונה, הוא פשוט גאון! כל המסיבה נשמעת כמו פסטיבל מוזיקה. הוא קיבל את כל הבקשות, יצר אווירה מושלמת והשאיר אותנו רוקדים עד הבוקר. היכולת של מור להביא אנרגיה ושמחה לחתונה הייתה מדהימה! עם מיקס מוזיקלי שתפס את האווירה, הוא הצליח לשדרג את כל החוויה. המוזיקה הייתה מושלמת, והוא יודע לקרוא לקהל כמו שצריך. בזכותו, החתונה שלנו הפכה לאירוע בלתי נשכח. תודה רבה, מור!אם אתם מחפשים DJ שישדרג לכם כל אירוע, אתם חייבים את מור!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up