כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שלייקס

שלייקס

צלמי וידאו
טלפון:0545447809
95
97 מתוך 100
לפי 79 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yaelkornitzer97   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהוד היה קשוב אלינו לאורך כל השיחות לפני החתונה. ביום החתונה עצמו אהוד בא בפול אנרגיות, עם ווייבים מרימים ונתן 200% מעצמו! ההייליט יצא מעבר לכל הציפיות שלנו!ממליצים בחום על המלך הזה! לא תתחרטו בהבטחה!!!

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הכי טובות שלנו בחתונה ללא ספק!!! אתחיל בזה שהדבר שהיה לי הכי חשוב בחתונה זה הצילום. הסרט והקליפ יצאו מושלמים! זאת מזכרת מדהימה, צילום באיכות גבוהה מאוד, עריכה מטורפת ומרגישים את ההשקעה והירידה לפרטים הקטנים והחשיבה על כל דבר- יצא פשוט מושלם! אהוד מקסים ברמות! היה זמין לכל שאלה ותמיד בחיוך ובאדיבות שיא, רואים שהוא פשוט אוהב את מה שהוא עושה ומרגישים את זה בסרט ובאנרגיות שלו בכל היום שהיה לנו. כל זוג שיקח אותו - אני חותמת על זה שלא תתחרטו!
הצג עוד

Yosi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
To work with Ohad was a pleasure from the first moment to the last. He has a calm and understanding vibe that is just appropriate in a day so full of emotions as the wedding day. He made us feel relaxed and helped us to enjoy during the filming. The result we got is beyond words, we are in love with the genuine and natural .moments he captured
הצג עוד

יאיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאהוד דרך המלצה מחבר. יכולים לומר שזו ההחלטה הכי טובה שעשינו!! אהוד לא הפסיק להסריט, נתן רעיון למיקום שהיה מושלם, ואפילו ביים אותנו. אהוד השרה אווירה כיפית וחיובית לאורך כל היום מהרגע שהגיע ועד לסוף הערב, הוא צילם בלי סוף עד סוף האירוע! קיבלנו מאהוד את את הסרטים וראינו אותם מאז כל כך הרבה פעמים! הוא צילם בצורה מדהימה, מחמיאה, יצירתית ותפס מלא רגעים מרגשים! מעבר לצילום המדהים הוא גם עורך ברמה מאד מאד גבוהה! הסרטים ערוכים בצורה מושלמת! לסיכום, אנחנו יותר ממאד מרוצים וממליצים לכם לעשות לעצמכם טובה לקחת את אהוד ללוות אתכם ביום המיוחד שלכם. לא תתחרטו.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז הגעתי לאהוד דרך אח שלי, שהוא צילם את הוידאו בחתונה שלו ולאורך כל השנים לא הפסקנו לדבר על כמה הוידיאו שלהם היה מושלם. היה לי ברור שאני לא הולכת להתפשר ולסגור עם אהוד גם לעצמי!! והופתעתי לגלות שמעבר לזה שהוא מקצוען בתחומו הוא גם אישיות נדירה! מהרגע הראשון אהוד הקשיב לנו, ליווה אותנו ובאמת עזר בכל שאלה שרק הייתה לי! ועכשיו אחרי שקיבלתי את הקליפ אני בהלם כפול מהרגעים המיוחדים, והמרגשים, והמצחיקים שהוא הצליח לצלם, זאת באמת באמת גאונות!!!!! העריכה ברמה הכי גבוהה שיש והבחירה באהוד פשוט מושלמת מקצה לקצה!!!!! אנשים לא מפסיקים להחמיא לנו על הקליפ המדהים הזה ואני כל כך ממליצה לכם ללכת על זה, הוא פשוט יודע מה הוא עושה! והוא עושה את זה בצורה הכי טובה שיש.
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שלייקס היו מקצועיים לכל אורך הדרך! העבודה המדהימה שלהם התבטא לא רק בצילום מקצועי וירידה לפרטים הקטנים אלא הליווי החם מהחברה האלה הפך את החוויה ( ובמיוחד בין סגרים בשיא הקורונה) למושלמת!!
הצג עוד

tamirhf93   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשלייקס דרך המומלצים של האולם "הגבעה".נפגשנו איתם וישר קיבלנו תחושה של אנשים כיפים ומגניבים שיודעים מה הם עושים.
הצג עוד

Albina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות שלייקס הם זוג מקצוענים שהפך את יום החתונה שלנו לקליל, כיפי, זורם, מצחיק ונעים. העניקו לנו תחושה שתמיד יש על מי לסמוך. מומלצים ביותר!
הצג עוד

Manor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל אהוד ודניאל אחרי שנפגשנו כבר עם כמה צלמים, הם היו הראשונים שממש התלהבנו מהתמונות שלהם, ואחרי שנפגשנו אותם בכלל הכרנו שני נסיכים מוכשרים ומקצועיים, היה לנו תענוג איתם בזמן החתונה וגם התמונות שיצאו היו מעולות.
הצג עוד

יאיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל בביקור אצליהם במשרד היה ממש נחמד אחלה אנשים שמחים זורמים וכשהגענו ליום החתונה בצילומים לפני היה אווירה ממש טובה בזכותם וזרימה טובה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up