כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
מאושרים
91
96 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tania0768   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי בתאריך 16.8.18 באולם אירועים אליבא וסגרנו את חברת מאושרים לאישורי הגעה וסידור הושבה. השירות ניתן ע'י רבקה בחורה מהממת שנתנה יחס מעולה ונעים מרוצה ברמה גבוה ממליצה בחום❤

Alexandra   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
למאושרים הגענו מהמלצות חמות של הרבה חברים טובים שהתחתנו והיו מרוצים. גם אנחנו הצטרפנו למעגל הזה :) הזמנו דרך מאושרים אישורי הגעה, סידורי הושבה וניהול אלכוהול. אנחנו מאוד מרוצים מהכל! דיוק קרוב ל-100% באישורי הגעה! חסכון של כמה אלפים באלכוהול והושבה מהירה!
הצג עוד

Emily   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות אמין, אריק המפיק אירוע היה פשוט ואוו נתן לנו און ליין מידע והתייעצות ובאמת הלך יד ביד לאורך כול הרגעים
הצג עוד

hazana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים כמה שבת-חן הקלה על חיי.אישורי הגעה זה החלק הכי מעצבן (חוץ מסידור שולחנות), בעיקר כשיש 550 מוזמנים.העברנו את הקבצים לבת-חן וכמו שהסכמנו, תוך 3 ימים היתה רשימה מסודרת של מי מגיע, מי מתלבט ומי לא.היו רגעי משבר (טלפונים לא נכונים, שיבוש באקסל) ובת-חן (שמעולם לא פגשתי) הרגיעה אותי תוך שניות. היא התקשרה כמה פעמים לכל בן אדם עד שהצליחה להשיג אותו, והתריעה בזמן על אנשים עם טלפונים לא נכונים כדי שנספיק לתקן.בת-חן - בזכותך, לא פתחנו מנת רזרבה אחת בחתונה!מאד מאד מומלץ בעיקר למי שיש הרבה מוזמנים.
הצג עוד

zagdoun   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בהתחלה היססנו האם לקחת את השירות,בדיעבד - אחד הספקים הכי משתלמים וכדאיים שיש...ממש לא להסס... שירות מצוין, אדיב ואיכותי.הכנו רשימות מסודרות, שלחנו במייל ובסוף כל יום קיבלנו חיתוך מי מגיע ומי לא.והתוצאה?רמת הדיוק בין הדיווח שקיבלנו לבין ההגעה בפועל הייתה גבוהה מאוד.
הצג עוד

meitalfly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עשו עבודה מעולה!כל שינוי שרציתי עדכנו ללא בעיותרשימה סופית מובנת וברורה
הצג עוד

Teddy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
היה ברור שאני אקח את חברת מאושרים לאור ההמלצות החמות. העברתי לבת חן רשימה של ממש לא הרבה טלפונים. התשלום מתבצע מראש בהעברה בנקאית מראש. (לי אישית היה פחות נוח לשלם בהעברה בנקאית, והכל מראש ולא חצי לפני וחצי בסיום העבודה כמקובל...). כשבת חן שאלה אותי עד מתי לעשות את הטלפונים אמרתי לה עד יום רביעי בצהריים. את הטלפונים הם התחילו לעשות כבר ביום ראשון אך סיימו אותם רק ביום חמישי בערב. (לטעמי, למעט מי שבחו"ל, 3 ימים אמורים להספיק.)הם לא התריאו לי שהם לא יעמדו בלוח זמנים ורק לאחר ששאלתי ביום רביעי בערב מתי הצפי לסיים כיוון שאני אמורה כבר לתת לאולם מספרים, קיבלתי תשובה מאוד לא עדינה ולא נעימה. שלחו לי קובץ עדכון ביניים מספר פעמים אך בחלק מהפעמים הוא לא היה המעודכן ביותר ונוצרו מצבים לא נעימים מול חלק מהאורחים.סה"כ מסרו לאורחים מה שביקשנו ואכן בסוף סיימו את הטלפונים ורשמו הערות של מה שהאורחים אמרו, אבל ההתנהלות מולם הייתה מאוד לא נעימהומצאתי את עצמי עוזרת עם מספר טלפונים רק להמנע מההתנהלות מולם.חלק מהאנשים אמרו שהמטלפנים היו נחמדים אך היו כאילו שאמרו שמי שהתקשר היה לא אדיב.
הצג עוד

dovkualla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מעטים הם האנשים שהצליחו להפתיע אותי בענף החתונות, ובת חן היא אחת מהן! הגענו אל "מאושרים" בעקבות המלצות מאתר זה, ושמחתי לגלות שלא התבדינו... לא אהבנו את הרעיון של מענה אוטומטי - הרגיש קצת לא אישי כל כך, ומצד שני לא רצינו להפיל משימות טלפונים על חברים ומשפחה. בן חן הייתה מקסימה מהשיחה הראשונה, הייתה מאוד נכונה לעזור, לא וויתרה לאף אורח והתעקשה על כל טלפון וכל אישור הגעה בכדי להעניק לנו את התמונה הכי מדויקת בקשר לכמות אישורי ההגעה מול גן האירועים. אפילו כשביקשתי תמונת מצב יומיים לפני הדד ליין בת חן שלחה לי במייל ווידאה שקיבלתי. בבדיקה עם חברה צויין כי הטלפנית מצדה השני של השיחה הייתה נעימה, חיובית ודאגה לחזור מספר פעמים על התאריך השעה והמיקום. אפילו שמחה להעניק הסבר על דרכי ההגעה השונות. מומלץ בחום!
הצג עוד

talpeleg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מאד מרוצה מההחלטה להעזר ב"מאושרים".שלב אישורי ההגעה הוא מעצבן למדי, והיה לי ברור שאני רוצה תוצאות אמינות בקשר למי הולך להגיע ומי לא, וידעתי שאם אני אעשה את זה בעצמי אני לא אקבל תשובות אמינות, וגם לא התחשק לי לשמוע תירוצים של אנשים שלא מאשרים הגעה.היתה גם את האופציה של להתחזות למישהי אחרת, או לבקש מחברים/משפחה להתקשר, אבל ממש לא היה לי את הזמן להתקשר למאות מספרים שבוע לפני החתונה- היו לי מספיק דברים אחרים לעשות, וגם לא רציתי "לסנג'ר" אחרים.אז פניתי ל"מאושרים", והייתי מאד מרוצה מהם. התוצאות שהם הביאו היו מאד אמינות ועזרו לי מאד, והמחיר לגמרי שווה את זה! שלחתי להם טבלה עם כל המספרים, והם החזירו לי אותה תוך יומיים עם תשובות של כן/לא ומעט מאד אולי. הם גם כתבו הערות מיוחדות שאנשים ביקשו למסור. את האנשים שהם לא תפסו הם ניסו שוב ושוב עד שהצליחו.מאד ממליצה.
הצג עוד

lior123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו ל"מאושרים" יומיים לפני שהיינו צריכים למסור את הכמות הסופית של האנשים לאולם שלנו. דודו ובת חן החזירו לנו רשימה מאושרת לאחר יום וחצי :)השרות היה מהיר, סופר אדיב ,מאוד מקצועי ומפורט. מומלצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up