כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תום ברטוב
95
99 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איש מקסים, זמין, ונעים, הגיע בזמן, צילם בכל רגע נתון, עשה עבודה טובה, וזריזה
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את תום אני מכירה כבר שנים ואני כ"כ אוהבת את הצילומים שלו, הוא הראשון שהתקשרתי אליו אחרי האירוסים לפני שידעתי בכלל כיוון לחתונה. אפילו הזזנו את התאריך בשבוע כדי שהוא יוכל להיות!! לא רציתי לוותר עליו בשום אופן. צילום מדוייק, מיוחד, לא בנאלי ורגיל כמו צילומי חתונה אחרים. מומלץ מאוד מאוד!!
הצג עוד

str_tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהלכתי לטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית האגדית שלי שהשביעה אותי באותם רגעים שהדבר הכי טוב שאעשה לעצמי ביום החתונה זה תום בר טוב ואכן! תום בר טוב או כמו שאני כינינו אותו תום בא טוב פשוט השרה אווירה נעימה לאורך כל היום צילם ותפס את כל הרגעים שלנו ובצורה שמתאימה לנו סופר מוממלץ!!!
הצג עוד

עומר ארז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תום היה הצלם בחתונה של אחותי וברגע שהתחלתי בהכנות לחתונה, היה לי ברור שתום הוא הבחירה הטובה ביותר גם עבורנו. תום יוצר תחושה נוחה מול המצלמה, באווירה טובה, קלילה ונעימה עם הרבה כיף. התמונות מושלמות! טבעיות, אמנותיות ואותנטיות! תום תופס רגעים מרגשים מזוית מיוחדת! אנחנו מאד שמחים על הבחירה שלנו בתום ויותר מממליצים גם לכם!!!
הצג עוד

דנה וארד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את תום פגשנו לראשונה באירוע של חברים, וברגע שהתארסנו היה לנו ברור שהוא הטלפון הראשון שלנו, כמובן שהחזקנו אצבעות שהוא יהיה פנוי בתאריך. וכמו שנכחנו לדעת באותו האירוע של החברים, לא התאכזבנו לרגע! מהפגישה הראשונה ולאורך כל היום שלנו. התחתנו באחד הימים הלוהטים שהיו פה, ובמשך כל הצילומים תום דאג לעלות לנו את האנרגיות למרות החום הכבד. כשהגענו לגן תום התבשר שהצלם הנוסף שצריך להצטרף אליו לא מרגיש טוב ולא יצליח להגיע. תום מיד שיתף אותנו בדבר ואמר לנו לא דואג שהוא מטפל בזה. ובאמת שלרגע לא דאגנו. תוך זמן קצר הגיע צלם אחר שהצטרף לתום ובהחלט "סיפק את הסחורה". כאשר התמונות היו מוכנות ותום מיד העביר לנו אותם בדרייב, היה לו חשוב לפגוש אותנו בכדי להביא לנו את התמונות ליד. ובהקשר לתמונות אין צורך להרחיב - פשוט תמונות טובות! איכותיות, יצירתיות ומאוד מקצועיות. בשורה התחתונה, פשוט נהנו מהעבודה עם תום ‐ מקצועי, אדיב, אמין והכי חשוב כיף!
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לטעמנו בחירת הצלם בחתונה היא הכי חשובה, התמונות הן אלה שישארו איתנו בסוף. החלטנו ליצור קשר עם תום אחרי שראינו תמונות שלו באינטרנט. התמונות היו כל כך מיוחדות שהיינו חייבים לבדוק איתו. נפגשנו ומייד לאחר מכן החלטנו שזה זה. אנחנו שנינו לא אוהבים להצטלם (כמעט כמו כל זוג) וחששנו מהחוויה הפולשנית כביכול. עוד מהרגע הראשון שתום נכנס הביתה כל המתח ירד, הכל זרם באווירה קלילה, מצחיקה, כיפית ורגועה, בלי לדחוף וללחוץ. והתמונות הו התמונות יצאו מושלם! מיוחדות, נפלאות, אחרות ממה שאתם מכירים, ממש מזכרת לכל החיים. אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בתום!
הצג עוד

Eliane   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעבר לזה שתום צלם מקצועי, משקיען, אכפתי והיה נוכח בכל רגע לפני ותוך כדי האירוע במאה אחוז, הוא גם בנאדם מהמם! התחברנו מהרגע הראשון והרגשנו שהוא יותר חבר מאשר בעל מקצוע. והתוצאה כל כך מעבר לציפיות - התמונות שקבלנו היו הורסות! מאוד מקוריות וטבעיות, תיעוד מושלם של רגעים שלא ישכחו. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשניה הראשונה ידענו שעשינו את הבחירה הנכונה. ההחלטה הכי מהממת ומוצלחת הייתה לבחור בתום ללוות אותנו ביום החתונה שלנו. היום זרם כמו שאנחנו אוהבים, היו ווייבים נעימים וקלילים שהסתכמו בחגיגה ענקית! מעבר לכך שהוא פשוט בן אדם מקסים, הצילומים שלו מדהימים, הכי אותנטי, פשוט, זורם וטבעי, באמת שלא יכולנו לבחור טוב יותר. ציפינו לתמונות טובות כי התחברנו לעבודות שלו, אבל לא ידענו עד כמה, קיבלנו מזכרת קסומה מהיום המיוחד הזה, הכי הכי מומלץ, מי שיכיר את תום ויעבוד איתו- רק ירוויח, באחריות. שיהיה באהבה לכולם!
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
English to follow וואו! זו היתה חוויה כל כך כיפית לעבוד עם תום. צלם מוכשר בטירוף והתוצאות מרהיבות. אז למה בחרנו בתום? ראינו את העבודות שלו וכמה שהן מיוחדות, יצירתיות ורחוקות מהקיטש הסטנדרטי. מהרגע הראשון הוא נתן לנו הרגשה ממש נינוחה (גם בן זוגי וגם אני פחות מרגישים טבעי מול מצלמות). וכך היה! הרגשנו כל כך בנוח כל כך אנחנו והוא עשה עבודה מופלאה של לתפוס רגעים קטנים ומיוחדים ביום המיוחד שלנו מבלי שנרגיש אותו בכלל. הוא הפגין כל כך הרבה ספונטניות בצילומי זוגיות וידע להשתמש בכל מה שהיה לסביבה להציע. תום היה מקצועי, כיפי, נעים וגמיש בטירוף. מקווים שהיה לו כייף כמו שהיה לנו. אלף תודות! Wow! It was such a wonderful experience working with Tom. Such a talented photographer and the results are EPIC. So why did we pick Tom? we saw his portfolio and his unique and creative style that was far from being the traditional wedding photoshoot. From the very first moment, he made us feel very comfortable (both my husband and I never felt very natural in front of cameras). And so it was: we felt very natural with Tom and he knew how to catch these special little moments without us noticing him. He was very spontaneous and knew how to use everything the environment had to offer to make our photo shoot unique and fun. Tom was super professional. fun, pleasant and flexible. We hope he enjoyed it as much as we did ;) Thank you X 1000 --
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואווו! - זו החוויה הכללית מהרגע של הפגישה הראשונה, בה ראינו את עבודותיו והבנו שהעין של תום מחפשת את האותנטי ולא את הקיטש, דבר שמאד התחברנו אליו. התחושה המשיכה ביום החתונה, בו עזר לנו להרגיש נינוחים מצד אחד, וכמעט ולא היה מורגש מצד שני, ולבסוף בתוצאה עצמה - התמונות המרגשות, בהן הצליח לתפוס רגעים אינטימיים ומפתיעים. ממליצים בחום על תום לכל מי שמחפש מקצועיות, איכות, יחס אישי, לצד תמונות אמנותיות ולא קונבנציונליות
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up