כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מחסני חשמל

מחסני חשמל

חנויות למוצרי חשמל
טלפון:03-6958884
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Onit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
מהבוקר אני מחכה להובלה שתספק את הטלוויזיה, התקשרתי בצהריים , לא ידעו לתת לי זמן משוער. אמרו תחכי יתקשרו חצי שעה לפני שיגיעו. השעה 19:30, ועדיין אף אחד לא הגיע ולא התקשר!!! חוצפה לתקוע לקוחות יום שלם בבית ללא מתן טווח זמנים משוער ובסוף לא להגיע!!! חרא של שרות. פעם אחרונה שאני קונה אצלם.
הצג עוד

najanaja4   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
השירות מתחת לכל ביקורת והמוצר גרוע מאוד אכן השירות הוא ממש בושה לחברה בסדר גודל כזה בישראל. קניתי אצלכם את המקרר בשיחה טלפונית . כבר באותו יום ראיתי שיש בעיה. על הדופן הפנימי של המקרר היו טיפות מים על שטח שחלקן הפכו גם לקרח. המקרר הוא בשיטת דיפרוסט ולכן מים וקרח אמורים להצטבר רק בתא הפריזר. קרח במקרר עצמו זה ממש לא תקין. בשיחה עם נציגת שירות של מחסני חשמל נאמר לי להזמין טכנאי מאלקטרה שיבדוק. היגיע רק ב 22.6 ואמר שזו לא תקלה אלא שזה מקרר בשיטה מיוחדת הנקראת שיטת טרוזון, שבה מצטברות טיפות מים וקרח על דופן המקרר. זה ממש שטויות כי לא כתוב בשום מקום שכך קורה בשיטה הזו הרגשתי שהוא מזלזל באינטיליגנציה שלי וסתם ממציא סיפורים. הוא אמר שנציגת המכירות שלהם הייתה חייבת להסביר לי וליידע אותי לפני שקניתי, על השיטה הזו דבר שכמובן לא נעשה. אם הייתי יודעת שזה מה שקורה במקרר הרי שברור שלא הייתי קונה אותו. נוסף לכך הוא מקפיא לי את כל הירקות אפילו שהורדתי את עוצמת הקירור.שילמתי במיטב כספי על מוצר שאני לא רוצה כי אני לא יכולה להשתמש בו. התקשרתי לשירות לקוחות מיד וכמובן שלא ענו ורק אחרי אינספור פעמים שניסיתי,חזרו אלי ואמרו שיעבירו את התלונה להנהלה. חזר אלי מנהל ואמר שכדי לבטל אני צריך לשלם דמי ביטול והובלה. לא הסכמתי כי מבחינתי יש פגם במקרר. לאחר אינספור שיחות מתסכלות אמרו שאני יכולה לשדרג את המקרר ולהוסיף 200ש"ח. הציעו לי ללכת לחנות ולראות. בחנות התברר לי שאצטרך להוסיף 690 ש"ח. אין ביכולתי לשלם סכום כזה. התקשרתי שוב פעמים רבות, בקשתי לבטל ואשלם הובלה ודמי ביטול בלית ברירה והפעם נאמר לי שאי אפשר לבטל את ההזמנה לפני שמקבלים אישור מהטכנאי שיש תקלה במקרר! הטירטור הזה הוא פשוט הזוי...היגיע טכנאי שכמובן אמר שהמקרר תקין לגמרי וככה זה במקררים האלה. ושוב לאחר אינספור שעות של המתנה שנציג יחזור אלי ושיחות במשך חודש וחצי דברתי עם נציג ואמרתי לו שאני מוכנה לשלם דמי ביטול והובלה בלית ברירה רק שיבואו כבר לקחת את המקרר ויבטלו לי את העסקה כי נעשיתי כבר חולה מזה. לתדהמתי ענה לי הנציג שאחרי בירור אי אפשר לבטל את העסקה כי הטכנאי אמר שהכול תקין. זו ממש חוצפה אחרי שבעבר כבר מנהל כבר אישר לי לבטל את העסקה. עניתי לו שלפי מה שכתוב בתקנון שלהם ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום ולא משנה אם המוצר פגום או לא והביטול יכול להיות מכל סיבה שהיא... ואכן בקשתי את ביטול עסקה גם בשיחת טלפון וגם שלחתי מייל ב 23.6.23 שזה תוך 14 יום. מבחינתי זרקתי עכשיו כסף לפח כי יש לי מוצר שאני לא רוצה כי הוא לא עובד כמו שצריך ועכשיו אני איאלץ לקנות מקרר אחר עם כסף שממש אין לי....!!!
הצג עוד

antar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
לאחרונה רכשתי בושם לגבר, בפעם הראשונה דרך מחסני חשמל, לדעתי מדובר במוצר מזוייף, אנו מכירים את הבושם הזה כבר שנים, אבל הבושם שקניתי דרך מחסני חשמל מתנדף תוך דקות, לא אקנה שוב דרכם, זו הייתה טעות, עדיף לשלם כמה שקלים יותר ולקבל מוצר בטוח. מסקנה: הזול הוא היקר, אולי עדיף שמחסני חשמל יתרכזו במוצרי חשמל.
הצג עוד

zohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
המוצרים לא מגיעים בזמן ובאיחור של שבועות. גם כשמתנצלים ומבטיחים פיצוי הם לא שולחים. שירות כושל ומתחת לכל ביקורת. ל ה ז ה ר!!!!!
הצג עוד

229iba   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
פעם היו זולים וכיום כבר יש זולם יותר כמו אבי סופר וחנויות קטנות פרטיות. גם השירות התקלקל במיוחד בחנויות עצמן. בעבר זוכר שכאשר היתה תקלה החליפו לי את המוצר. כיום הם יזרקו את הבעיה לספק והוא יתחמק מאחריות. הקניה האחרונה היתה מכונת כביסה של אלקטרה
הצג עוד

ilangri1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנו מדיח כלים צר אצלהם ושלחו מדיח רחב. השרות היה מתחת לכל ביקורת. ממליץ לכל בר דעת לא להתקרב אליהם.

yairwellner   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
הזמנו מקרר, כתוב אספקה תוך 7 ימי עסקים בפועל מספקים כעבור שבועיים עונים בטלפון רק אחרי כ 15 דקות המתנה ממש לא חברה לרכוש אצלה
הצג עוד

tamir.lefler   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אל תקנו ממחסני חשמל אני קניתי מהם לפטופ בתחילת אוגוסט ב 5000 שקל ואחרי יום אחד של עבודה המצלמה הפסיקה לעבוד, המחשב כל שעה שעתיים קורס, בהירות המסך משתנה כל הזמן (ללא קשר לאחוז הסוללה) ועוד כל מיני תקלות מעניינות שיצרתי איתם קשר הם מתנערים מאחריות ומבקשים לתקן את המחשב במקום להחליפו מחשב בן יום אחד אמור להיות מתוקן? האם אתם הייתם מוכנים לשלם 5000 שקל בשביל לקבל מוצר פגום שלא מוכנים להחליפו? אגב, היה לי טלפון ישיר של מישהי בשם בר מהשירות שעכשיו כבר לא עונה לי (מסננת את השיחות) תחשבו פעמיים ולכו למתחרים שיודעים לקחת אחריות ולתת שירות
הצג עוד

slava.grinshpun   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
רכשתי מוצר און-ליין שילמתי בכרטיס אשראי כולל משלוח. לאחר 5 ימים שלא קיבלתי את המוצר התקשרתי לשירות לקוחות שם נמסר לי כי ההזמנה מבוטלת עקב חוסר במלאי. לא קבלתי שום הודעה מהחנות על זה שההזמנה מבוטלת תרם התקשרתי, וספק אם החנות הייתה מודיע לי על זה בזמן סביר. כאשר דרשתי את כספי בחזרה אמרו שייקח מספר שבועות עד שאקבל זיכוי, הדבר שפוגע לי במסגרת האשראי. כמו כן לא הסכימו לשלוח לי הודעה כתובה לא על ביטול עסקה מצידם ולא על זיכוי כספי. בקיצור, התנהלות מתחת לכל ביקורת של "מחסני חשמל", וחיית הקנייה מאוד לא נעימה.
הצג עוד

elisja.mayer   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
שירות גרוע. הזמנתי מזגן נייד והבטיחו לי שיגיע תוך 7 ימים. בסוף המזגן הגיע אחרי 20 יום. גם כשהמזגן הגיע דרשו ממני עוד 50 שקל על הובלה של המזגן למרות שביררתי מראש ואמרו לי שאין תוספת תשלום לקומה שלי. בקיצור להתרחק מהם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up