כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מחסני חשמל

מחסני חשמל

חנויות למוצרי חשמל
טלפון:03-6958884
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yairwellner   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
הזמנו מקרר, כתוב אספקה תוך 7 ימי עסקים בפועל מספקים כעבור שבועיים עונים בטלפון רק אחרי כ 15 דקות המתנה ממש לא חברה לרכוש אצלה
הצג עוד

tamir.lefler   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
אל תקנו ממחסני חשמל אני קניתי מהם לפטופ בתחילת אוגוסט ב 5000 שקל ואחרי יום אחד של עבודה המצלמה הפסיקה לעבוד, המחשב כל שעה שעתיים קורס, בהירות המסך משתנה כל הזמן (ללא קשר לאחוז הסוללה) ועוד כל מיני תקלות מעניינות שיצרתי איתם קשר הם מתנערים מאחריות ומבקשים לתקן את המחשב במקום להחליפו מחשב בן יום אחד אמור להיות מתוקן? האם אתם הייתם מוכנים לשלם 5000 שקל בשביל לקבל מוצר פגום שלא מוכנים להחליפו? אגב, היה לי טלפון ישיר של מישהי בשם בר מהשירות שעכשיו כבר לא עונה לי (מסננת את השיחות) תחשבו פעמיים ולכו למתחרים שיודעים לקחת אחריות ולתת שירות
הצג עוד

slava.grinshpun   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רכשתי מוצר און-ליין שילמתי בכרטיס אשראי כולל משלוח. לאחר 5 ימים שלא קיבלתי את המוצר התקשרתי לשירות לקוחות שם נמסר לי כי ההזמנה מבוטלת עקב חוסר במלאי. לא קבלתי שום הודעה מהחנות על זה שההזמנה מבוטלת תרם התקשרתי, וספק אם החנות הייתה מודיע לי על זה בזמן סביר. כאשר דרשתי את כספי בחזרה אמרו שייקח מספר שבועות עד שאקבל זיכוי, הדבר שפוגע לי במסגרת האשראי. כמו כן לא הסכימו לשלוח לי הודעה כתובה לא על ביטול עסקה מצידם ולא על זיכוי כספי. בקיצור, התנהלות מתחת לכל ביקורת של "מחסני חשמל", וחיית הקנייה מאוד לא נעימה.
הצג עוד

elisja.mayer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
שירות גרוע. הזמנתי מזגן נייד והבטיחו לי שיגיע תוך 7 ימים. בסוף המזגן הגיע אחרי 20 יום. גם כשהמזגן הגיע דרשו ממני עוד 50 שקל על הובלה של המזגן למרות שביררתי מראש ואמרו לי שאין תוספת תשלום לקומה שלי. בקיצור להתרחק מהם
הצג עוד

yair.toaff   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רכשנו מכונת כביסה בסניף העודפים שלהם בראשון. לאחר שבוע נקרע הגומי שלא כלול באחריות. בסניף כמובן לא עונים לטלפונים בכלל

danielsh687   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רכשתי שואב אבק מנציג דרך הטלפון המוצר הגיע באיחור של יומיים כל פעם בטענה אחרת פעם המשאית התקלקלה .פעם נוספת לא יכול להגיע בשעה שקבענו .המתנתי במשך יומיים מספר שעות לא היה מענה זמין של השרות לאחר הקבלה דיברתי עם נציג המכירה הבטיח שיחזור עם פיצוי .לא חזר וניסיון מספר רב פעמים לדבר אתו לא אפשרי לא חוזרים פשוט בושה .יש לציין שמצאתי לאחר הקניה אותו שואב זול יותר ב-150 שקל זול יותר
הצג עוד

nadav_dvir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
ביום 13.11.2017 נכנסנו אשתי ואני לסניף נשר - מתחם גרינברג בחיפוש אחר סורק-מדפסת. התיעצנו עם המוכר שעוסק בנושא ואמרנו שהמכשיר ישמש אותנו כסורק לתמונות ישנות בלבד. הציע לרכוש hp deskjet 3785, שמחירו 260 שח. בהגיענו הביתה הכנסנו את המחסנית הצבעונית והשחורה וניסינו סריקה של תמונה, ללא שום הצלחה. ביום 20.11.17, שבוע ימים לאחר מכן הבאתי את המכשיר לחנות. היועץ הביא אותו למנהל החנות שאמר :"אם הכנסנו מחסניות, סימן שהמכשיר משומש ולא ניתן להחזיר". דווקא המוכר הבין שהוא שגה בייעוץ, אך המנהל קובע.
הצג עוד

mfes94   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הזמנתי תנור,באותו יום של ההובלה נאבד לי הפלאפון ולכן לא יכלו ליצור איתי קשר, דיברתי עם בחור בשם חיים והוא אמר שישלחו לי את התנור שוב פעם ללא תשלום!!!! מאוד נחמד מצידם!!!!

itamaroshri5   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
לפני כשנתיים קניתי מהם שני מכשירי סלולר גלאקסי 3 נאו עוד באותו ערב התברר שיש באג במכשיר ובמהלך השימוש התברר עוד כמה תקלות במיוחד בGPS החברה התחמקה ממתן אחריות ושלחה למעבדה למרות שהתקלה נמצאה מזמן קבלת המכשיר במעבדה עשו לי פרמוט ולא סדרו שום דבר גלגלו אותי משיחות והמתנות הגעתי עד היבואן ושום דבר לא עזר יש לציין שזאת לא הפעם הראשונה שהשירות שלהם מאכזב ידע הציבור וייזהר!!!!
הצג עוד

mishmish   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
בתאריך 25/10 נרכש תנור בילד-אין (ללא גז) AEG. שאלנו בחנות מספר פעמים האם צריך טכנאי לחיבור ומה האחריות ונאמר לנו שאין צורך בטכנאי ושהאחריות לשנה. בבית עוד לא היינו שקטים אז התקשרנו ושאלנו שוב ויש לנו הקלטה של השיחה עם אותן התשובות. התנור הגיע עם הודעה גדולה ובולטת שיש צורך בהתקנת טכנאי ושזה שיגיע ירחיב את האחריות לשלש שנים, התקשרנו לשירות
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up