כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שרון לוי ספר

שרון לוי ספר

מספרות ומעצבי שיער
טלפון:054-7992309
94
99 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שרון הגעתי לגמרי במקרה דרך פרסום בפייסבוק, התקשרתי לתאם פגישה ותכננתי להתחיל לאסוף הצעות ולהיסגר על מאפרת ומעצב שיער. נפגשתי עם שלי שעבדה אז בשיתוף עם שרון ומיד ידעתי שזה השילוב שאני רוצה! כבר בתסרוקת ניסיון הבנתי שעשיתי את הבחירה הנכונה! ובחינה, שבועיים לפני החתונה דעתי התחזקה, הגעתי למספרה, הצוות מדהים, מסביר פנים ותמיד חם ודואג! שרון הגיע אליי למלון בו התארגנתי ביום החתונה וסירק אותי ואת המלווה שלי. הייתי עם אסוף, קפצתי והשתוללתי והשיער לא זז כל הערב! ולא היה אחד שלא החמיא לי על השיער גם בחינה וגם בחתונה. ממליצה בחום על שרון ❤️
הצג עוד

עדי ויריב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהמם!סבלני, קשוב, אנרגיה נהדרת, נעים, מקצועי, מגיע בזמן! כל מה שרוצים ביום החתונה :)הצליח להוציא 3 גברות מרוצות מאוד :))שרון מדהים! עשה לי פעמיים תסרוקת ניסיון לאחר שבפעם הראשונה לא הייתי לגמרי מרוצה מהפוני... בפעם השניה כבר לא הפסקתי לחייך למראה וביום החתונה השיער היה מושלם. וכל זה בסבלנות אין קץ ונועם מומלץ בחום!
הצג עוד

קוקולה555   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מתגוררת בארה״ב והגעתי לארץ כדי להתחתן. הגעתי לשרון דרך המלצתה של הקוסמטיקאית שלי. הגעתי לתסרוקת ניסיון ובאותה הזדמנות עשיתי גוונים ותספורת . הייתי מאוד מרוצה מהתספורת והגוונים שפשוט החלטתי לבטוח בשרון ולשכור את שירותו ליום החתונה שלי. מאוד חששתי שלא יוכל להגיע בזמן מכיוון שהתחתנתי באיזור ירושלים . ביום החתונה שרון הגיע מלפני וחיכה לי! עבד על השיער שלי במקצועיות רבה ! והסיום היה מדהים ! לא הפסקתי לקבל מחמאות ועדיין מקבלת. אני ממליצה על שרון בחום ! בחור מדהים עם ידיים זהב! אני מתה להגיע לארץ רק כדי לחדש את הגוונים אצלו! אף ספר לא הצליח להגיע לצבע יפה כמו ששרון עשה .ממליצה בחום !! תודה רבה שרון
הצג עוד

liranshapira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שרון הוא הספר של כ-ל המשפחה שלי, חוץ משלי כי גרנו בת"א. אני מכירה הרבה מעצבי שיער כי אני עובדת בתחום הכלות, אבל אמא שלי התעקשה שאבוא רק להכיר את שרון, וטוב שכך :) שרון הוא מקסים, חברותי, חייכן ונעים- רוב מעצבי השיער כיום (לפחות בת"א) מאוד "תופסים מעצמם", ולי היה הכי חשוב ביום החתונה לעבוד עם אנשים נעימים ובלי פוזה והכי חשוב- מעצב שיער מוכשר.שרון ויוסי המתוקים אספו את המאפרת שלי ונסעו עד למצפה רמון, היו איתי ו-6 מלוות, ושרון עיצב לכל אחת מראה ייחודי, עדין, בלי תוספות שיער (!!!), רך, לא הלוק ה"כלתי" שבד"כ רואים בחתונות- בדיוק מה שחלמתי. כולנו היינו מרוצות מאוד מהתוצאה שהחזיקה עד הסוף. תודה רבה לשניכם, אתם מדהימים!
הצג עוד

Gooyava   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לשרון על-פי המלצת המאפרת שלי. בתסרוקת הניסיון, כבר ידעתי שאליו גם אגיע ביום החתונה, המספרה כולה לבנה ויפה והצוות כולו מאוד חברותי נעים ואכפתי. כשהגענו לשם ביום החתונה שרון כבר היה מוכן, וישר התחיל בעבודה! שרון עובד במקצועיות רבה ובסבלנות ובעדינות, ויודע בדיוק מה מתאים לכלה, לאורך כל היום האווירה הייתה כיפית ורגועה, שרון והצוות התאימו לכל מלווה תסרוקת על פי רצונה ומה שמתאים לה. אני והמלוות קיבלנו כל הערב מחמאות וכל שערה עמדה במקום עד הרגע האחרון והשיער נראה יפה בצורה טבעית. תודה ענקית לשרון והצוות מקווה שניפגש בקרוב!
הצג עוד

osher22   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מסתפרת אצל שרון כבר 9 או 10 שנים אבל מי סופר. אם יש משהו שידעתי תמיד זה שהוא יעצב לי את השיער ביום חתונתי, הוא יהיה היחיד שיעשה את זה בצורה הכי נעימה ויפה. ונו מה כ"כ צדקתי. שרון הגיע עד אלי לקריית מוצקין ביום הכי גשום והכי סוער בתקופה האחרונה.נפגשתי איתו לפני לצבע ותסרוקת ניסיון. כשאמרתי לו עקרונית מה אני רוצה הוא פשוט הבין וקלע בול למה שרציתי!. מתוך ההכרות רבת השנים איתו אני סומכת עליו שלא דאגתי לרגע. התסרוקת יצאה מעלפת, עם הצמות שרציתי, האסוף, פזור, הכל. שרון אדם מקסים, אומן ואיש מקצוע מהשורה הראשונה, מקפיד על הפרטים הקטנים ביותר. הוא רגוע, נעים ושלו שזה דבר הכרחי ביום החתונה. היה לי ממש כיף ביום החתונה הרבה בזכותו.
הצג עוד

oriangolan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שרוני הוא הספר הצמוד שלי מזה 16 שנה...עברנו הרבה תספורות ותסרוקות לאירועים שונים... כשהגיע הרגע שלי ידעתי ששרון יעצב לי את התסרוקת הכי יפה ואלגנטית שיכולה להיות...עכשיו שאני אחרי החתונה אני נפעמת מיצירת האומנות שלו בכל פעם מחדש. התחכום לצד הפשטות, האצילות והאלגנטיות. יש לי שיער באורך קארה ולא האמינו לי ששרון יצר כזאת תסרוקת ללא תוספות (לי היה מאוד חשוב לא להשתמש בתוספות ושרון זרם איתי).שרון הגיע למלון והחל בעבודה השקעה בלתי נדלית בפרטים הקטנים ומקצועיות בלתי מתפשרת בכל שערה וסיכה.שרון אדם רגוע ומצחיק כאחד ופשוט כייף להיות לצידו. שרון היה אורח בחתונה שלי וסגרנו מעגל.אני ממליצה בחום על שרוני מעצב בעל אישיות קסומה וידי אומן!!!תמונות באתר הפייסבוק של שרון לוי
הצג עוד

מעיין גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקסים!!!!הגיע בדיוק בשעה שקבענו, היה נעים, עם אנרגיות חיוביות ומרגיעות. ללא כל הכנה מוקדמת ידע להתאים לכל אחת מהמלוות תסרוקת מדהימה- וכמובן שגם לי הכלה, דאג לאורך כל הדרך... :)תודה רבה שרון!אתה בחור מוכשר, עם ידי זהב.
הצג עוד

Adi and Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את התהליך שלי עם שרון התחלתי כבר לפני שמונה חודשים מרגע הצעת הנישואים.שרון שידרג את השיער שלי לחלוטין בדיוק כמו שרציתי (לחזור לבלונד) ויצא מהמם..התסרוקת לחתונה הייתה מדהימה וכל כך מיוחדת שאף פעם לא ראיתי כלה עם תסרוקת כזאת יפה ומיוחדת!שרון מקצוען אמיתי, הקשיב בדיוק לרצונותי ויצא מדהים@@ כל הערב קיבלתי מחמאות..שרון תודה רבה על הכל!! מעכשיו אתה הספר שלי@@
הצג עוד

shelly.vilderman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בתור בחורה שאוהבת לקפוץ למספרה לעיתים תכופות, אספר לכן שמעטים הספרים שהצליחו לקלוע למה שאני אוהבת, ובכלל לקלוט את האופי של השיער ואיך הוא מתקבל עם חומרים מסוימים. עם שרון זה לא לקח הרבה זמן... הגעתי אליו למספרה ברמת השרון ל"מפגש ניסיון", הוא הקשיב לרעיון הכללי ופשוט יצר את התסרוקת שרציתי! בנות, זה נדיר! מעבר לזה שהוא מקסים, הוא קולט אותך, ומשקיע מכל ליבו כדי שהתוצאה תהיה מדהימה! קיבלתי בדיוק מה שרציתי ויותר! שרון, אני מעריצה אותך! היה מושלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up