כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שוק הפרקטים - האחים קשתי

שוק הפרקטים - האחים קשתי

בעלי מקצוע אחר
54
65 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liavariel12   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
שכרתי דירה והרצפה שם היתה נראית זוועה בעל הדירה סירב בתוקף להשתתף בעלות , ועל כן בתקופה קשה זאת היה חשוב לי לחסוך כל שקל לאחר שבדקתי מחירים הגעתי לשוק הפרקטים בעליה 37 בתל אביב ורכשתי פרקט במחיר של 29 שח למטר מרובע בלבד , לרגע חשבתי כי מדובר בפרקט פגום או סוג ב למרבה הפתעתי קיבלתי פרקט אירופאי עם אחריות ל15 שנה יצא מדהים וזול ביותר תודה על השרות והמחירים השווים לכל כיס .
הצג עוד

סהר ברגיג   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הבנתי שאת הפרקט אני עושה אצל קשתי יחס מעולה שירות מצויין והכי חשוב מחיר הוגן אל תחשבו פעמיים
הצג עוד

liathanan2   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
במסגרת שיפוץ כללי שעשיתי בדירתי הגעתי לשלב הסופי של ציפוי הרצפה , לאחר שראיתי את מודעת הפרסום של שוק הפרקטים הגעתי לחנות לראות אם יש אמת בפרסום ואם כן אז לרכוש אצלם פרקט , רכשתי אצלהם פרקט מעץ טבעי במחיר של 100 שח למטר מרובע כשעל אותו הפרקט בדיוק ביקשו ממני 290 שח למטר מרובע פשוט הבדל עצום , אומנם בנמל תל אביב הגישו לי קפה ועוגה והצמידו לי מוכר צמוד והתישבתי בכורסה מפנקת , אך בשוק הפרקטים בחרתי את הדוגמה בעמידה אין כסאות ישיבה אבל קניתי אצלם מוצר מדהים במחיר מדהים . בקיצור שווה בגדול לקנות בעמידה .
הצג עוד

aviash1212   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הייתי במשתלות שונות וביקשתי לרכוש דשא סינטטי לגינה , דשא איכותי עבה צפוף , המחירים נעו בין המקומות השונים בין 65 ל90 שח למטר מרובע , הייתי אצל שוק הפרקטים וקניתי דשא עבה 40 מילימטר יפה ואיכותי ב39 שח למטר מרובע ואף סיפקו לי הובלה ללא תוספת בתשלום . מומלצים .
הצג עוד

Benel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
מקצוענים עבודה טובה ובזמן מחיר טוב ושירות טוב ..👍

Iana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
שוק הפרקטים - אל תאמינו להצעות שלהם. עבודה בעיניים. עשיתי אצלם הזמנה היום. בסוף דרשו 40% יותר ממחיר שסיכמנו עליו ברגע שכבר הייתי לחוצה בזמן ולא יכולתי לוותר. יצאתי עם תחשובה מאוד לא טובה ומאוד לא מרוצה.

itaym1998   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תגיות אחרות שקיימות לספק: לימינציה, למינציה, עץ, פרקט, פרקטים, קניית פרקט תגיות הקשורות לתחום: נופש מלון פתאל ים המלח, רוקדים, מורה פרטי, פתוחה, חשבון, לוחות שנה, משהו אישי, מתמתטיקה, אוניברסיטה, משמחים, מטמתיקה, צעירים, עיסוי, שיעורים פרטיים, 10444, עיסוי מקצועי, מטמטיקה, ביטוח חיים, תיקוני בגדים, ריקודים בחתונות להזכירך! עפ"י תנאי השימוש באתר כל דירוג שיעשה ייעשה בתום לב, על-פי חוות דעת אישית, וללא השפעת שיקולים זרים או אינטרסים מסחריים כלשהם.
הצג עוד

luna99   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאנשים שרוצים פרקט בבית חשוב שתדעו שלא הכל מסתכם בבחירת הפרקט והצבע.כל העסק הזה גם כולל חומריי הדבקה,פאנלים וספים לגימור וזה בלי שום קשר לעבודה עצמה של חיבור הפרקט לריצפה.אם אתה בא מוכן לקניה אז בשוק הפרקטים אתה מקבל תמורה רבה לקניה.המקום עצמו הכי לא פלצני שיש,רוב השיפוצניקים מגיעים אליו בשל ההיצע הרחב והמחירים הטובים.הקניה הופכת לחוויה אמיתית כשאיש המכירות שלך הוא הבן שחר קשתי,בחור מקסים עם טעם משובח,הוא לא מרפה ממך עד שאתה שלם בבחירה,מלווה אותך לכל אורך הקניה.בשום אופן לא ניתקלתי שם ביחס מזלזל.ממליצה בחום על המקום.תישפטו בעצמכם ולא מקריאת תגובות באינטרנט.
הצג עוד

dobibar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
למרות שיצא להם לשוק הפרקטים שם רע למדי לא רציתי לשפוט. התקשרתי, היחס בטלפון ממש מזלזל.. לא רוצים לענות כל כלום העיקר תבוא תבוא תבוא. אז לא התחשק לי לבוא למקום כזה

למינטור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לאחר שיפוץ מסיבי של הבית ועבודה עם בעלי מקצוע רבים אין לנו ספק כי שוק הפרקטים - האחים קשתי - אינם הגונים ועובדים באופן לא מקצועי. הפרקט שהזמנו היה בסדר, אבל הם לא טרחו ליידע אותנו לגבי מוצרי יסוד נוספים שצריך לרכוש (סיליקון, דבק, ספי דלת) ולא חשבו איתנו באופן מסודר על כמות החומרים. בנוסף, המתקין עליו הם המליצו הבריז ללא הודעה מוקדמת, המתקין החלופי גבהה פי 2(!) ממה שנמסר לנו במועד הקניה, ועבד באופן איטי ועבודתו אינה נקיה. לסיכום - אנו ממליצים לבחור מקום אחר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up