כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גלי קרטן

גלי קרטן

שמלות כלה
טלפון:0524350835
89
94 מתוך 100
לפי 101 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שביקרתי אצל 8 מעצבות, הגעתי לסטודיו של גלי קרטן ומיד הבנתי שהמקום שלה הוא ברמה אחרת לגמרי מכל מה שחוויתי. גלי עצמה הייתה איתי בפגישה ולאחר שהבינה את הסגנון שאני מתחברת אליו התאימה לי שמלות שחשבה שאוהב. כשלבשתי את השמלה הראשונה שהיא בחרה עבורי הרגשתי מיד שהיא האחת! ניסיתי אופציות נוספות, שגם אותן מאוד אהבתי אבל הראשונה היא זו שנבחרה. השמלה הייתה מושלמת וגרפה אין סוף מחמאות, גלי הייתה מקצועית וקשובה לאורך כל הדרך, הרעיפה מחמאות והייתה הבחירה הכי טובה! ממליצה בחום!
הצג עוד

אופל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
החלום שלי היה ללבוש שמלה של גלי קרטן. הסגנון שלה מתאים במיוחד לכלות הרומנטיות מבנינו. שמלה מהממת ונוחה שלא הפסקתי לקבל עליה מחמאות! רכשתי את דגם "אליס" בחנות האאוטלט של גלי קרטן בתל אביב ויצאתי סופר מרוצה. לא הייתי צריכה לבצע תיקונים, ישבה בול.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אהבה ממבט ראשון! המקום הראשון שהגעתי אליו, הלכתי אחכ לראות עוד כדי להרגיש שעשיתי סקר שוק אבל חזרתי בגדול וסגרתי את שמלת החלומות שלי. גלי ידעה להתאים לי את הגזרה שהכי תחמיא לגוף ולא פחות חשוב לאישיות. הרגשתי כמו נסיכה! אחת הבחירות החשובות והנכונות בחתונה שלי! לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה עד עכשיו. יחס מקסים מכל הצוות, שמרו עבורי את השמלה בעקבות דחיית החתונה בלי בעיה. ממליצה בחום!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
המקום המושלם ביותר! מהרגע הראשון ידעתי שאת השמלה שלי אעשה שם. יחס מדהים לאורך כל הדרך, ליווי צמוד ושמלה מדהימה ועדינה שלא הפסיקה לגרוף מחמאות.

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
חוויה לא נעימה, המצב ניצל בזכות שתי בנות מדהימות -סיימון ולי שהן עובדות עם גלי. גלי לא נכחה בשום שלב בתהליך, לא בהחלטה על השמלה ולא במדידות ,שביקשתי שהיא תהיה היא נתנה לי הרגשה לא נעימה ונזפה בי שאני לא סומכת על העוזרת שלה, ממש התעצבנה עליי. אכזבה גדולה
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר חיפושים רבים של שמלות כלה, הגעתי לגלי קרטן דרך האינסטגרם. איך שמדדתי את השמלה שלה, ידעתי שזו השמלה שלי. השמלות שלה מיוחדות מאד והיחס מקצועי ביותר. תודה מיוחדת ללי שהייתה לאורך כל תהליך המדידה פשוט מקסימה וחייכנית והפכה את החוויה לנעימה וכיפית. ולסיימון אשת המכירות שהייתה אדיבה ומקסימה. השמלה הייתה מהממת, ישבה מדהים על הגוף וקיבלתי עליה אינסוף מחמאות. מומלץ מאד!
הצג עוד

nikolpaz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
25 מתוך 100
עד שהצלחתי לקבוע אצלה לקח לי איזה שבועיים ולפני שקבעתי יותר מחודש שמנסה ליצור אצלה קשר ואין קול ואין עונה או מישהו שיחזור אלי. לפני שהגעתי אליה באותו יום עבדתי ואני גרה רחוק אמרתי לה שיש מצב לעיכוב של עשרים דק בתגובה אמרה לי שאקח בחשבון שהפגישה תיהיה קצרה כי כל פגישה היא מגבילה ל45 דק,בסוף הגעתי בזמן והיא ייבשה אותי 20 דק ואחרי הייבוש נתנה יחס פלצני יבש ומתנשא פשוט עשתה לי טובה שהיא נותנת לי שירות והיא זרזה אותי והפגישה לא הייתה יותר מרבע שעה
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה שלי אצל גלי הייתה מעבר למושלמת!! כל התהליך של המדידות והתיקונים היה מהמם בליווי מושלם של לי שהייתה כל כך איכפתית וכיפית שכל התהליך פשיט עלה על כל הציפיות והחלומות שלי. ביום החתונה הרגשתי לא פחות מנסיכה של דיסני עם שמלה ארוכה ואגדית ועוד חצאית להחלפה. תודה רבה על הכל !
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה ידעתי שאת השמלת חתונה שלי אקנה אצל גלי ! השמלות שלה פשוט מושלמת איכות בדים ברמה אחרת לגמרי!! השמלה שלי פשוט הייתה מושלמת אין על הסטודיו של גלי תמיד נתנו הרגשה מהממת במדידות ❤️

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל התהליך בסטודיו פשוט היה מדהים! כמו חלום שמתגשם.. בכל מדידה התרגשתי מחדש, הסטודיו מקצועי ברמות ועשו הכול בשביל שאהיה מרוצה. ליהי(מלווה את התהליך) ואלכס (מהמכירות) מדהימות והכי מפרגנות שיש, תמיד נתנו לי לצאת עם ביטחון והקשיבו לכל הבקשות שלי.. העיצובים והבדים בסטודיו איכותיים ומרגישים את זה, שווה את ההשקעה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up