כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'קסון תכשיטים

ג'קסון תכשיטים

טבעות נישואין ואירוסין
טלפון:052-3817494, 03-6127245
74
72 מתוך 100
לפי 430 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
רכשנו טבעות לפני מספר חודשים ולאחר שימוש קצר הזהב התקלף ונשרט
הצג עוד

יאנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
60 מתוך 100
לקחנו 2 טבעות זהב זהות לא אהבתי את העניין שמתעקשים למכור במידה יותר גדולה ולהגיד שזאת המידה הייתי צריכה להתעקש שיעשו לי אותה מידה כמו הטבעת אירוסין ולא יותר גדולהולבנזוג בחנות היה נראה סבבה וגם אין לו טבעות נוספות להשוואה.. בבית הטבעת עפה מהאצבע בלי שום מאמץהציפייה שיהיו יותר מקצועיים ולא יצריכו מאיתנו לחזור אליהם כי בכל זאת המיקום לא הכי נגיש וחניה יקרה
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
חשבתי בהתחלה שהם טובים ואכן קנינו והפנתי אליהם המון לקוחות .בעלי קנה לי טבעת אירוסין אחרי לא מעט זמן התחילו ליפול אבנים וכשבאנו לתקן שמעתי לקוחות מתלחששים שהם לא שמים יהלומים הם שמים זרקונים, אמרתי בטוח טעות.מפה לשם טבעת עם אחריות לכל החיים הגיעה אין ספור לתיקונים ומתיקון לתיקון יש יותר נזקים.באתי לתקן בפעם האחרונה את השיבוץ הגדול וביקשתי שיסדרו את השן שנשברה הטבעת חזרה מתיקון ואחרי יום וחצי נפלה האבן הגדולה אז חזרתי ועכשיו הם אומרים לי תשלמי 800 שקל על היהלום הגדול או שתחליפי לזרקון ב300 ...לא הבנתי ? איפה האחריות? מילא הייתי באה אחרי שנפלה האבן לתקן הייתי מבינה , אבל הבאתי אותה לתיקון כדי שהיא לא תיפול וגם לא דאגו לעדכן אותי כשהיא חזרה שהם לא תיקנו אותה בכלל !!!אומרים לי זה בלאי ..לא ממליצה לאף אחד לקנות משם הם נוכלים וזה לא סיפור ראשון שאני שומעת עליהם מחפשים קונים וממתגים את עצמם בשביל כסף לא בשביל שרות !! טבעת שעלתה 4400 !!! בושה !!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
היי,התחיל מייעוץ שגוי, המשיך בטעות במידת הטבעת ופשוט שירות מתחת לכל ביקורת לא ממליצה בעליל
הצג עוד

lera   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
30 מתוך 100
חווית קניה לא נעימה גם מבחינת היחס בחנות וגם מבחינת המשך השירות לאחר הקניה. נפל יהלום קטן לאחר שבועיים מהקניה שעצם זה כבר לא תקין. כל הלוגיסטיקה של התיקון היא רק על הלקוח - להגיע שוב פעמיים לחנות לשלם על חניה לבזבז חצי יום עבודה. לאחר שהטבעת הוחזרה לתיקון אמרתי שאני טסה עוד שבוע ימים וזה נרשם על ההזמנה. הטבעת לא הייתי מוכנה בזמן (לאחר שבוע) למרות שנאמר לי מספר פעמים שזה לוקח כמה ימים גג. כששאלתי למה זה לוקח כל כך הרבה זמן (שבוע וחצי) נאמר לי שזה תקין כי זה לוקח שבועיים שלושה 😒😒😒
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
יחס אישי ומבחר גדול, המחיר היה מעולה, תודה לתומר ולדינה שדאגו שתהיה לי טבעת יהלום מושלמת
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
40 מתוך 100
קנינו טבעות נישואים לשנינו. בקושי התייחסו אלינו והיינו צריכים להאבק על תשומת לב של המוכרת רק כדי שתוציא לנו עוד דוגמאות. המחיר היה יקר משציפינו. אמרו לנו שייקח מקסימום 3 שבועות ואחרי 3 שבועות שבהם לא קיבלנו שום טלפון, התקשרתי לשאול מה קורה עם ההזמנה. חיכיתי על הקו 20 דקות עד שענו ואמרו לי שייקח עוד כמה ימים. אחרי כמה ימים שוב התקשרנו ואז אמרו לנו שמוכן (לא התקשרו מיוזמתם). בגדול, ממליצה ללכת למקום עם שירות יותר טוב כי אני יצאתי בתחושה שלא קניתי את הטבעת שבאמת רציתי בגלל הכאוס שהיה במקום.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מבחר רב, אם יודעים מה מחפשים ולא צריך להמציא את הגלגל יש הכל מהכל בשפע. ממש ממליצה אנחנו אהבנו והמחיר היה מעולה.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
80 מתוך 100
חנות ענקית עם מלא אפשרויות. המחיר רגיל לגמרי, ואף טיפה יותר יקר מהרגיל לדעתי. השירות תלוי מתי מגיעים. אנחנו הגענו בשישי על הבוקר כשבקושי היו אנשים, אז השירות התחיל סבבה וברגע שנהיו מלא אנשים בחנות זה כבר ממש קשה. הקטנה של הטבעות לקחה כ3 שבועות (שמצריכה לחזור לשם לאסוף אותם). באמת שאפשר למצוא לדעתי טבעות נישואים באותם מחירים (ואף נמוכים יותר) בחנויות שמוכרות תכשיטי זהב בכל מקום.
הצג עוד

Kathy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנו טבעות לפני שלושה שבועות, במעמד קניית הטבעות הובטח לנו שהטבעות יהיו חדשות, עוד באותו השבוע קיבלנו טלפון שהטבעות מוכנות. לא חדשות ולא נעליים. לאחר החלפת דין ודברים נאמר לנו שיכינו לנו חדשות. גם זה לא קרה, אספתי אותן ביום רביעי עם אותן לכלוכים ושריטות. מתחתנת ביום רביעי הקרוב ומפאת חוסר בזמן לא יכולה לקנות חדשות במקום אחר. בגדול יש לי דיס המלצה על המקום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up