כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Natasha.K    Hair and Makeup Artist

Natasha.K Hair and Makeup Artist

מספרות ומעצבי שיער
כתובת:
טלפון:052-6211821
92
96 מתוך 100
לפי 64 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
avivleder   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שמי אביב והגעתי לנטשה דרך מעצבת הכלות הלן קולן שהיא צלמת הבית שלהם. אני ואימי רצינו איפור טבעי עם הדגשה שידגיש את התווים הטבעיים והיפים שלנו. נטשה סידרה לנו איפור ושיער ניסיון כשבועיים לפני החתונה הניסיון היה כלכך מושלם ובלי לחשוב פעמיים סגרנו איתה במקום. נטשה המהממת ישר הבינה מה אני רוצה. איפרה וסירקה אותנו בצורה כל-כך עדינה וטבעית -בדיוק כמו שרציתי! האיפור והשיער לא זזו עד סוף האירוע למרות הבכי של ההתרגשות והריקודים ברחבת הריקודים!! פשוט מדהים!! בזכות נטשה הרגשתי הכי יפה בעולם, החיוך פשוט לא ירד לי מהפנים! אז לך נטשה היקרה - אם את קוראת את זה, המון המון תודה! ולכן כלות, אני ממליצה בחום!! נטשה עדינה, צנועה ומוכשרת בטירוף!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נטשה מוכשרת בטירוף ומאפרת מדהימה . היא איפרה אותי לחתונתי ואת אימי ואת שתי אחיותיי כולל תסרוקות . הייתה סובלנית ומקצועית ברמה גבוהה. האיפור היה טבעי, עמיד, זוהר וקיבלנו מלא מחמאות . אין ספק שבכל אירוע חשוב שיהיה לי אלך אליה לאיפור ותסרוקת, ממליצה בחום! המון המון תודה נטשה, עשית לנו את האירוע והתמונות יצאו מעלפות!!! :)))
הצג עוד

lavonreut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נטשה....איפה להתחיל... הגעתי אליה אחרי שהייתי בניסיון אצל 2 בחורות אחרות ולא הייתי כל-כך מרוצה. נטשה עשתה לי איפור+שיער לחתונה שלי ועשתה לאמא שלי ואחותי הקטנה תסרוקות....אין מה לומר חוץ ממושלם!!!!! חוץ מזה שנטשה אישה מקצועית ונחמדה היא גם קלטה את הסגנון שלי מההתחלה, הקשיבה לי ולמה שחשוב לי ובהחלט התוצאה הייתה מושלמת כל הערב אנשים החמיאו לי על האיפור והשיער ואני הכי מרוצה בעולם שבחרתי בה ליום החשוב שלי! המחיר הוגן בהחלט אני חייבת לציין!
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לנטשה הגעתי דרך חברה שהתחתנה שנה לפני. נטשה סידרה לה את השיער (בצורה מושלמת!!) ואותי איפרה כמלווה . הייתי מאוד מרוצה והחלטתי לקבוע איתה לשיער ואיפור ניסיון של כלות. הניסיון היה כלכך מושלם ובלי לחשוב פעמיים סגרתי איתה במקום. נטשה המהממת ישר הבינה מה אני רוצה. איפרה וסירקה אותי כלכך עדין וטבעי -בדיוק כמו שרציתי! האיפור והשיער לא זזו עד סוף האירוע למרות הלחות, הבכי של ההתרגשות וההשתוללות ברחבת הריקודים.!! פשוט מדהים!! בזכות נטשה הרגשתי הכי יפה בעולם, החיוך פשוט לא ירד לי מהפנים ! אז לך נטשה- אם את קוראת את זה, המון המון תודה! ולכן כלות, אני ממליצה בחום!! נטשה עדינה, צנועה ומוכשרת בטירוף !
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אצלי ההחלטה לבחור בנטשה הייתה הכי קלה. מהרגע הראשון שדיברנו ואיפור הניסיון שעשיתי היה לי ברור שמצאתי בדיוק מה שחיפשתי. נטשה סופר מקצועית והיא קלעה בול למה שרציתי. תיארתי לה את החלום שלי והיא עזרה לממש אותו! ביום החתונה נטשה הייתה רגועה ועזרה לי להעביר את היום הלחוץ הזה בצורה הטובה ביותר שיש. האיפור והשיער היו מושלמים והחזיקו כמו שצריך כל הערב! בקיצור לא הייתי מתלבטת
הצג עוד

Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנטאשה דרך המלצות באינטרנט, הגעתי לניסיון כ7 חודשים לפני החתונה וישר סגרתי. קבענו ניסיון נוסף(ללא עלות) בחודש של החתונה כי השיער שלי היה קצר מידי בניסיון הראשון. ביום החתונה נטאשה הגיעה אלי ב5 בבוקר ( חתונה שישי) במצב רוח טוב, רגועה ותיקתקה את התסרוקת שלי במקצועיות רבה. עשתה את השיער גם של המלוות והאימהות שמרוצות מאוד.התסרוקת החזיקה מעמד גם אחרי שעשינו שנצ. ממליצה ביותר!!
הצג עוד

tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נטשה עשתה עבודה מושלמת! התחברתי עליה מיד כשבאתי לאיפור ותסרוקת ניסיון. כמישהי שלא מתאפרת ביום יום, לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה ונתתי לניסיון שלה וחוש הטעם להוביל. ביום האירוע כשסיימנו עם האיפור ושיער התוצאה הייתה מעל כל הציפיות! התאהבתי בעצמי ובאיך שאני נראית, חיוך לא ירד משפתיי וקבלתי מלא מחמאות. בנוסף היה לי חשוב להיות בשקט וברוגע שלי ביום החתונה ואכן בילינו 3 שעות באווירה רגועה ונעימה. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Raheli   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנטשה בעקבות המלצה מחברה. כבר מהניסיון ראיתי שמדובר במישהי מקצועית שיודעת להתאים בצורה מושלמת את האיפור והשיער לכל אחת. לאחר שמצאתי שמלה החלטתי לשנות את התסרוקת מזו שעשיתי בניסיון והייתי קצת לחוצה מאיך זה ייצא, אך הרגשתי שאני בידיים טובות. התוצאה הייתה מושלמת - גם השיער וגם האיפור היו בדיוק מה שקיוויתי שיהיו, סידור הפרחים שנטשה עשתה לי בשיער היה יפהפה והרגשתי טבעית, עדינה ויפה וגם כמות המחמאות שקיבלתי הייתה אדירה. חשוב להגיד כי זו הייתה חתונת שישי צהריים והיה די חם ועדיין האיפור והשיער לא זזו מילימטר כל האירוע ולא הייתי צריכה לתקן כלום.
הצג עוד

yamit.roy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
80 מתוך 100
יש לי שיער מתולתל ולכן היה לי חשוב להגיע למישהי שתדע מה לעשות עם התלתלים שלי. כבר בפגישת ניסיון הבנתי שהשיער שלי בידיים טובות, נטשה ידעה בדיוק איך לעצב לי את התלתלים! ביום החתונה החלפנו לתסרוקת אחרת ממה שעשינו בניסיון ויצאתי סופר מרוצה! נטשה הבינה בדיוק מה רציתי והוסיפה לזה את הטאצ' המקצועי שלה. יצא מדהים! ולא הפסיקו להחמיא לי על השיער. בנוסף נטשה עשתה תסרוקות מהממות לאמא שלי ולאחותי.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל נטשה הגעתי בעקבות המלצות שקיבלתי מחברה. בניסיון לא הוצאתי מילה ונטשה עשתה לי בדיוק את מה שדמיינתי (שיער ואיפור). מאוד התחברתי לסגנון שלה - עדין, מחמיא ולא נראה מוגזם או מתאמץ מידי! היום החתונה נטשה הגיעה רגועה ושלווה, ולמרות ששיניתי את דעתי קצת מהניסיון היא לא התרגשה ועשתה בדיוק מה שביקשתי! נטשה הוציאה אותי לא פחות ממהממת! הרגשתי שנשארתי אני - רק משודרגת וזה בדיוק מה שרציתי! השיער והאיפור היו מושלמים ולא זזו מהמקום למרות שהשתוללתי עד 2 וחצי בלילה! בנוסף נטשה איפרה גם את אמא שלי ואחותי וגם הן יצאו מאוד מרוצות!!! ממליצה בחום :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up