כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טל מוכתר |  צלם ועורך וידאו לחתונה

טל מוכתר | צלם ועורך וידאו לחתונה

צילום וידאו וסטילס
94
99 מתוך 100
לפי 63 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
neta   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל מושלם! באמת!היה זמין וסבלני לכל שאלה או בקשה שלנו לפני האירוע ונתן לנו גם לא מעט טיפים. ביום האירוע הוא היה מקסים ברמות שאין לתאר. תמיד מחויך, נעים הליכות, רגוע ומסביר פנים. אין ספק שצלם שמלווה את החתן והכלה לאורך היום משפיע מאוד על החוויה שלהם, וטל היה האדם המושלם עבורנו. התוצר שקיבלנו (הקליפ והסרט) היו ערוכים מאוד יפה וריגשו אותנו מחדש, ממש כמו ביום החתונה עצמו. אנחנו ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל המקסים, קודם כל בן אדם מהמם שהיה כיף להעביר איתו את יום החתונה. מעבר לזה- מקצוען, אכפתי, רק רוצה להוציא את המיטב עבור הזוג.נענה לכל הבקשות, הצילומים יצאו פשוט מדהימים והעריכה מעולה.אל תחשבו פעמיים וקחו את טל ליום שלכם:)נ.ב הגענו אליו דרך הצלם שלנו ינאי רובחה והם צמד ממש טוב יחד!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל דרך המלצה של הצלם שלנו, ללא ספק המלצה מעולה! מעבר למקצועיות שלו, הוא בן אדם כ"כ נעים וללא ספק הייתה לנו חוויה טובה וכיפית איתו בכל התהליך. קיבלנו סרטי וידאו מצולמים וערוכים בצורה כ"כ יפה, מרגשת ומקצועית! אנחנו ממליצים על טל מוכתר מכל הלב.
הצג עוד

olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה, טל כבש אותנו עם החיוך שלו!! טל היה סופר מקצועי, מדויק וקשוב! במהלך הצילומים, נתן לנו תחושה מאוד נעימה, נינוחה ואיכפתית!! את החומרים קיבלנו בזמן ובאיכות מאוד גבוהה!!! ממליצים בחום!!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני 8 חודשים ב"ה וטל היה הצלם וידאו שלנו. סגרנו איתו בטלפון כשלא ראינו אותו מעולם מאחר וזה היה בתקופ הקורונה, בהסתמך על חוות דעת בלבד. במהלך יום החתונה טל היה קשוב, רגוע, מקצועי, הרגישו שהוא פשוט בא לעבוד. דאג להעמדות מסויימות, זוויות מסויימות, ובתור זוג שלא כ"כ יודע לעמוד מול מלצמה, דאג שלא יראו את זה בכלל בסרטון. משהו חשוב שמאוד אהבנו זה שבמהלך החתונה לא הרגישו אותו בכלל בריקודים, לא "הפריע" ברחבה ובכל זאת הצליח לתפוס את כ-ל (!!) הרגעים החשובים שהיו בחתונה. בהמשך, טל שלח לנו במהירות את כל החומר של החתונה, עשה סרט מהמם והיילייטס עוד יותר. למרות ששילמנו לו את כל הכסף הוא דאג לבצע את כל השינויים שרצינו בסרט ובהייליטס עד שהיינו מרוצים, למרות שזה היה קצת בפינג פונג. בקיצור, טל הוא צלם מקצועי, יודע את העבודה ובעל יחסי אנוש מצויינים!! מומלץ בחום!!!
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עם טל סגרנו ממש שבועיים לפני החתונה ואין ספק שזו הייתה הבחירה הכי נכונה שיכלנו לעשות!! טל הכי מקצועי שישי!! השרה אווירה כל כך נעימה ורגועה במהלך כל היום, ובתור זוג שלא כל כך רגיל למצלמות זה עזר לנו להשתחרר ולהרגיש הכי טבעי שיש! טל עבד בצמוד ובצורה מקצועית עם הצלם סטילס שלנו (רן שיינברגר) ונתן לנו תחושה שאנחנו בידיים טובות! הלוואי וכל אחד שקורא את חוות הדעת הזו יבחר נכון ויזכה בטל כמונו!! אין עליו!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ראשית אצטרף לכל ההמלצות שכאן, כל מילה בסלע. כבר בפגישה עם טל ידענו שזה זה, לא היינו צריכים אפילו להיפגש עם עוד צלמי וידאו. הצילום, העריכה והאישיות הנעימה שלו גרמו לנו לא להתלבט לרגע, (ידענו איזה סגנון אנחנו רוצים ומה חשוב לנו כיוון ששנינו מגיעים מתחום עריכת הוידאו) טל ליווה אותנו לאורך כל היום, משעות הבוקר המוקדמות ועד ללילה, כל זאת תוך שהצליח להקרין עלינו לאורך היום כולו את הרוגע והשלווה שלו, עם האישיות הנעימה והכישרון המטורף. ממש מעט זמן לאחר שהגשנו את בחירת השירים לקליפים (קליפ היילייטס וקליפ קצר) שלח לנו טל את התוצאות (+כל חומרי הגלם) שני הקליפים יצאו מדהימים ומרגשים ולא רק אנחנו, אלא כל הסובבים אותנו עפו על התוצאה שיצאה. לפני החתונה היינו בטוחים שנראה את הסרטון פעם אחת ולא ניגע בו יותר אבל כבר ראינו אותו הרבה יותר פעמים. טל, תודה רבה לך על השירות המדהים ועל האדם המקסים שאתה אוהבים המון, ניר וגל
הצג עוד

omriis86   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה צלם מאוד מקצועי, אנרגטי ופעלתני, עם גישה מאוד חיובית - מאוד כייף להיות עם איש מקצוע כמו טל ביום משמעותי ומרגש בחיים. חוץ מסרטון ממש מרגש, קיבלנו חומרי גלם איכותיים שהביאו לנו רגעים מרגשים שלא היה אפשר לקבל בסטילס. קארין ועומרי
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טל מוכתר צלם וידאו מומלץ בחום!!! איש נעים וכיפי עם חיוך על פניו, משרה רוגע ונעימות.. וכמה זה חשוב בתוך כל הלחץ הזה של יום החתונה.. היה כיף לעבור איתך את היום הזה. בהחלט מומלץ מכל הלב. המון תודות!!!!

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חווית צילום הווידאו עם טל במשך כל היום הייתה כיפית ונעימה. שמחנו לראות צלם מקצועי, שירותי, קשוב וכיפי. שנינו לא רגילים להצטלם אבל עם טל הרגשנו מאוד טבעיים בצילומים והכל זרם. גם באירוע עצמו הצלחנו לראות שטל תופס במצלמה רגעים אותנטיים ומרגשים מבלי לביים, מה שתרם לאיכות ולחוויה באופן כללי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up